Oud 18-01-2003, 18:14
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
wie heeft dat zo wel eens?
bv als het gedaan is met je vriend, dat je dan meer met bepaalde mensen di eje graag zien, als vriend dan, en die jij graag ziet op die manier, dat je je daar meer mee omgaat. gewoon omdat je naar liefde hunkert? (wat voor liefde dan ook)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 18:16
Orion16
Orion16 is offline
*steekt hand op*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:26
Verwijderd
Nou, ik heb dan niet zozeer dat ik echt hunker naar liefde, meer dat ik hunker naar intimiteit. (knuffelen, lekker tegen iemand aanliggen, handje vasthouden, dat soort dingen).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:32
DEChengst
DEChengst is offline
Ik probeer dat gevoel zo veel mogelijk buiten te sluiten. Maakt het leven wel zo makkelijk
Oud 18-01-2003, 18:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik probeer dat gevoel zo veel mogelijk buiten te sluiten. Maakt het leven wel zo makkelijk
maar is het wel zo makkelijk om dat buiten te sluiten?
Volgens mij kan je een behoefte niet echt buiten sluiten? ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:55
iron-flower
iron-flower is offline
Ja, een beetje wel. Toen het uit ging en nu nog wel een beetje.. probeerde ik de hele tijd te voorkomen dat ik een dag niet naar een vriendin zou gaan, omdat ik niet alleen wilde zijn. Dus nadat het uit was ging ik weer meer om met m'n vriendinnen. Maar toen ik nog iets met die jongen had had ik daar minder behoefte aan..schaam ik me wel een beetje voor
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:21
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
maar is het wel zo makkelijk om dat buiten te sluiten?
Volgens mij kan je een behoefte niet echt buiten sluiten? ik toch niet
Het heeft mij ook 8 jaar gekost voordat ik mijn emoties voldoende onder controle had, en dan nog lukt het soms niet
Oud 18-01-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Het heeft mij ook 8 jaar gekost voordat ik mijn emoties voldoende onder controle had, en dan nog lukt het soms niet
Biertje?

Ik heb echt zin jou de stad in te sleuren ofzo .. helemaal niks voor mij maarjah, ik krijg zo naderhand medelijden met je :/
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
ik krijg zo naderhand medelijden met je :/
Dat is volledig onnodig. Over het algemeen heb ik er vrij weinig problemen mee. Het zijn slechts korte periodes dat ik het er moeilijk mee heb. Zo heeft iedereen wel iets dat minder is aan zijn leven.
Oud 18-01-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat is volledig onnodig.
If you say so..

*gaat weer verder met installatie van labrat.local*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 00:22
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
wie heeft dat zo wel eens?
bv als het gedaan is met je vriend, dat je dan meer met bepaalde mensen di eje graag zien, als vriend dan, en die jij graag ziet op die manier, dat je je daar meer mee omgaat. gewoon omdat je naar liefde hunkert? (wat voor liefde dan ook)
Dit heb ik in het algemeen wel als ik vrijgezel ben. Is gewoon gezellig lekker intiem op de bank, zonder dat er iets tussen ons twee hoeft te zijn.
Oud 20-01-2003, 12:09
Dminor
Dminor is offline
Een mens heeft dat toch ook nodig! Daar kan niemand onderuit. Een heel normaal verschijnsel, lijkt me.
Oud 27-01-2003, 04:24
westlander84
westlander84 is offline
ik heb dat niet. ja soort te met voor afleiding. want het is pas uit met me vriendin. en zoek afleiding wat niet eens helpt. blijf maar aan der denken en wil der graag toe en ga zelfs nog een poging wagen. maar weet niet of dat wel zo slim is om te gaan smeken bij der en dat ik spijt heb van dingen. en dat ik graag nog een 2de kans wil krijge
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:09
Naiad
Naiad is offline
Iedereen heeft dat, heel menselijk. Alleen de ene heeft het wat vaker dan de ander, of voelt zich tot meerdere personen aangetrokken om mee te knuffelen in zo'n soort eenzame periode (om het maar even zo te noemen). Ik heb het zelf vrij veel. Ik ben wel een romantische ziel en knuffelen, handje vast houden, zomaar een kusje geven, daar ben ik erg gevoelig voor. Ik denk dat meerdere mensen dat hebben, het ligt er maar net aan of je het met de juiste persoon kan delen of niet wil je er 'last' van hebben denk ik.
Oud 27-01-2003, 09:48
elledc
elledc is offline
Hm ja compleet mee eens. Toen ik nog niet met mijn huidige vriend was ging ik vaak weg met gewone vrienden, veel mensen om me heen maar niet zeer diepgaand. Daar had ik behoefte aan, ik wou aandacht krijgen en geven. Nu ik een vriend heb heb ik daar geen nood meer aan en het interesseert me geen fluit meer! Ik was denk ik op zoek naar iets en ik vond aandacht bij vrienden en ik dacht dat het een waarde had voor mij maar ik heb mezelf erop betrapt dat ik voldoening heb aan mijn vriend en dat mensen daarbuiten helemaal niet zo interessant zijn als ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:18
the 6th gate
the 6th gate is offline
yep heb k wel s last van
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten