Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt zin jou de stad in te sleuren ofzo .. helemaal niks voor mij maarjah, ik krijg zo naderhand medelijden met je :/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb dat niet. ja soort te met voor afleiding. want het is pas uit met me vriendin. en zoek afleiding wat niet eens helpt. blijf maar aan der denken en wil der graag toe en ga zelfs nog een poging wagen. maar weet niet of dat wel zo slim is om te gaan smeken bij der en dat ik spijt heb van dingen. en dat ik graag nog een 2de kans wil krijge
|
![]() |
|
Iedereen heeft dat, heel menselijk. Alleen de ene heeft het wat vaker dan de ander, of voelt zich tot meerdere personen aangetrokken om mee te knuffelen in zo'n soort eenzame periode (om het maar even zo te noemen). Ik heb het zelf vrij veel. Ik ben wel een romantische ziel en knuffelen, handje vast houden, zomaar een kusje geven, daar ben ik erg gevoelig voor. Ik denk dat meerdere mensen dat hebben, het ligt er maar net aan of je het met de juiste persoon kan delen of niet wil je er 'last' van hebben denk ik.
|
![]() |
Hm ja compleet mee eens. Toen ik nog niet met mijn huidige vriend was ging ik vaak weg met gewone vrienden, veel mensen om me heen maar niet zeer diepgaand. Daar had ik behoefte aan, ik wou aandacht krijgen en geven. Nu ik een vriend heb heb ik daar geen nood meer aan en het interesseert me geen fluit meer! Ik was denk ik op zoek naar iets en ik vond aandacht bij vrienden en ik dacht dat het een waarde had voor mij maar ik heb mezelf erop betrapt dat ik voldoening heb aan mijn vriend en dat mensen daarbuiten helemaal niet zo interessant zijn als ik dacht.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik val op meisjes met vriendjes neymarjr10 | 1 | 16-06-2014 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
eerst van jezelf houden? Fly-girl | 21 | 28-05-2003 22:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
toekomst Boer_kameeL | 34 | 11-12-2002 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
joepie substantial | 5 | 18-10-2001 12:23 |