Oud 23-01-2003, 15:46
Orion16
Orion16 is offline
Hoi,

Ik had vandaag nog zo'n ouderwetse joystick zonder forcefeedback voor op de gamepoort (geen USB dus) van de bovenste plank van m'n boekenkast gehaald, ik was er zeker van dat-ie het nog wel zou doen maar Windows kan um niet vinden! Ik heb 'm al op meerdere configuraties geprobeerd maar Windows geeft telkens 'Niet aangesloten' weer bij Spelbesturingen.

Een gamepad ook van Primax, eveneens best stoffig, werkte trouwens probleemloos en kon ik zo installeren..

Een goede vriend van me had ook nog zo'n ouderwetse joystick die hij wou uitproberen maar met hetzelfde probleem! Hij had een maxtro geloof ik.. Is het dan schadelijk voor de joystick als je 'm erg lang niet meer gebruikt. Ik heb hem al zeker 1,5 jaar niet gebruikt sinds vandaag, de joystick is ongeveer 4 jaar oud en zo heel erg veel stof had-ie nu ook weer niet verzameld.. Overigens voor toendertijd al een koopje hoor, ik gok een gulden of 18. Maar 't was verder een prima joystick, hij heeft dus wel gewerkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 09:53
Leonarduz
Leonarduz is offline
zeker overgestapt naar windows xp
Oud 24-01-2003, 12:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Leonarduz schreef:
zeker overgestapt naar windows xp
Ik gebruik XP al twee jaar hoor..
Ik heb die joystick overigens al weggegooid, er viel toch niets meer aan te redden denk ik
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:49
Leonarduz
Leonarduz is offline
wijs besluit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten