Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan daar echt niet mee slapen.
|
![]() |
laat me bezopen op de bank vallen en blijf daar de eerste 3 uur liggen tot m'n moeder naar beneden komt. dan maakt ze me wakker en zegt dat ik naar m'n bed moet gaan. eerst ga ik dan zitten, kijk waar ik ben en ga dan tv kijken (meestal kijk ik eerst een half uur zo'n tel sel programma voordat het echt doordringt) dan wat te drinken pakken en als het op is naar boven. omkleden, m'n make-up eraf halen en m'n tanden poetsen. m'n discman pakken en m'n bed in. en dan val ik vanzelf in slaap.
tenminste...dat is zoals het meestal gaat ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
uhmzz...als ik thuis kom zet k de tv aan, maak ik de bedden op (blijven altijd lui slapen)en ga k eten ...vooral heel erg veel eten..dan tv kijken, kletsen, mensen wakker bellen en als t lukt slapen
||
Citaat:
Eerst ging ik altijd cartoon network kijken maar dat is er dus al niet meer na 10 uur 's avonds dus dan ga ik nog maar ff internetten of video kijken en dan tanden poetsen en dan naar bed. Xx~Druppel~xX |
![]() |
|
Hangt er vanaf... als ik alleen thuis kom dan drink ik een glas water en ga ik naar bed, maar als er iemand bij me slaapt pak ik een halfe krat bier en zet het feest vrolijk door!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |