Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ten eerste schijnt ie een jongen te zijn. Maar ja, t is natuurlijk altijd sneu, jongen of meisje!
maar ik zou wel ff gaan nadenken, waarom je er nix aanvind als je niet zoent! ik bedoel geeft het je een beter gevoel? heb je geen vrienden? elk meisje dat je ziet moet je zoenen? bes wel rare gewoonte heb je dan..... snap da eg ni hoor ![]() |
![]() |
|
naar al die kwetsende opmerkingen zal ik ff aardig reageren
![]() tuurlijk het is leuk om met iemand te zoenen, maar uitgaan niet leuk vinden als je niet met iemand hebt gezoend? jij gaat waarschijnlijk alleen uit om op jongens/meisjes jacht te gaan (ik weet niet of je nou een jongen of een meisje bent, maakt eigenlijk niet uit natuurlijk) en als je dan niet met iemand zoent, is je doel dus niet vol bracht: je hebt geen meisje/jongen gevonden. uitgaan gaat niet alleen om scoren jongen/meisje!! het gaat om de gezelligheid. lekker dansen, praten, slapouwehoeren, lol hebben, etc!! daarnaast is het natuurlijk een leuke gelegeheid om nieuwe mensen te leren kennen, en dus leuke jongens/meisjes. maar dat is niet HET DOEL!! dus please ga voortaan uit om lol te hebben, om het gezellig te hebben, als je dan eens een leuk persoon tegen komt waar je misschien mee zoent, nou, leuk! en zo niet, gelukkig heb je het verder wel leuk gehad!!
||
![]() |
Citaat:
Maarre wel beetje triest he als je met iemand gezoend moet hebben om lol te hebben.. Er bestaat ook nog zoiets als LOL MET VRIENDEN? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dichtklappen bij 'afscheid' van date (hoe initiatief nemen) MaStar | 39 | 17-05-2013 08:07 | |
Drugs & Alcohol |
Xtc Redlabel22 | 36 | 10-01-2013 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Debat] Verplichte stage van drie maanden bij maatschappelijke instelling Verwijderd | 0 | 22-04-2007 18:33 | |
Liefde & Relatie |
probleem: relatie - uitgaan druiveke | 57 | 17-06-2004 16:19 |