Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik mis hem zelf |
![]() |
||
Citaat:
Die paar daagies dat ie er niet is, is toch niet zo'n ramp? Ik bedoel, er zijn toch mensen zat met wie je kunt bellen, msnnen, forummen, weet ik veel? Mijn vriendje was ontzettend afhankelijk, en ik kon daar echt niet tegen. Ik wilde ook dingen zelf doen, met mijn vrienden/vriendinnen. Heb je elkaar ook meer te vertellen ipv dat je iedere x aan elkaars lip hangt...
||
Citaat:
ga niet te veel inj de studie en maak er een leuke tijd van...Ga wat leux doen met een vriendin...ga een daggie de stad in of iets anders....Probeer niet te veel aan um te denken maar denk van; 'hij is nu weg, ik ben hier en over een tijdje zien we elkaar weer!' Denk gewoon aan andere dingen en niet te veel aan hem anders maak je jezelf alleen maar crazy!
||
Citaat:
|
ik ben nu alleen thuis,moet thuis blijven,en verveel me de tering.
even terug hadden we trouwens ruzie, ik heb hem toen drie weken niet gezien. ben toen veel omgegaan met mijn vrienden,en hem mij daar enorm goed mee geamuseerd,maar toch voelde ik zo duidelijk dat er iets miste in mijn leven,al was het zijn vriendschap (het is al veel af en aan geweest,daarmee dat ik zo jaloers ben dat ie weg is,in de sneeuw op de bergen en savonds leut te maken met vrienden en vriendinnen (waarbij een meisje zit waar hij voor mij tot over zijn oren verliefd op is geweest) ik zal zowiezo moeten leren onafhankelijk zijn,want zelfs als ie thuis is, hij studeert rechten,en heeel vaak kan ik hem niet zien (tegenover vroeger,zag ik hem elke dag,nu zit hij een jaar hogen-> nog meer werk,en laat naar school) ach ja... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Zorgen arPos | 3 | 30-10-2013 15:47 | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 21:39 | |
Software & Hardware |
[DB] Normaliseren: hoe en wat? Martijngr | 6 | 31-05-2004 09:54 | |
Liefde & Relatie |
Afhankelijk zijn Blackeyed | 12 | 13-01-2004 12:35 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3 Wasp | 500 | 08-08-2003 02:15 | |
Liefde & Relatie |
Bang voor afhankelijkheid/angst. Phileine | 22 | 14-01-2003 12:41 |