Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
es kijken...
-ik heb een kleine, plastic, rooie bong van de large: Kelso ![]() -ik heb een van bamboe bong (ook van de large): Sparkle -ik heb een blauwe bong, met 2 plekken voor water, dus wordt dubbel gefilterd, die is echt relax: BlueTooth -ik heb een vaporizer aansteker met bong, in een koffertje, dat is mijn "Emergeny Box" (staat er ook op, met zo'n rood kruis, geprint ![]() -ik heb een glazen bong, die is echt relax (die staat nu voor me neus en rookt een beetje ![]() -ik heb een borsteltje om mijn bongs schoon te houden -ik heb 2 mega grote speakers waar mijn bongs in staan ![]() naja, dat was het wel... |
![]() |
||
Citaat:
maar het is wel vergelijkbaar met k2/jack herer/haze a5/bubblegum/northern light.. mijn (buitenteelt!) white widow heeft (volgens mij en testpersonen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nog over die "stenen pijp". Ik heb t laatst bij iemand gezien, hij is zeg maar zon 25 cm lang, hol van binnen, en heeft een beetje de vorm van een joint, doorsnee aan de grote kant zal ongeveer 5 cm zijn. Aan die kant stop je er wiet/hash in, toen ik t probeerde zat er ook tabak bij, en je gooit de vlam in de pijp ![]() De wiet blijft zitten doordat er iets inzit wat t tegenhoud, dat deeltje heb ik niet gezien maar werd omschreven als een soort steentje/balletje. Ik nam 2 trekken en voelde me na 3 uur nog "prettig" ![]() Was niet eens stoned ofzo maar gewoon een beetje zwaar high. Waarschijnlijk heeft de werking iets met de grote luchttoevoer te maken ofzo (gokje) Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 21:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|