Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
welk(e) boek(en) heb je??? br_slasher@hotmail.com voeg me maar ff toe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ehmn PHP is niet helemaal (bijna wel
![]() PHP is niet 'echt' object georienteerd. (of toch wel je kan er functies mee schrijven...) Als je echt wil programeren (spelletjes etc) dan wordt t C. Maar PHP is geen verkeerde om mee te beginnen, de syntax lijkt erg op C. PHP is relatief makkelijk te begrijpen tis gratis en je vind alles wat je er over wil weten op www.php.net . Java is zeer pittig en ik gebruik t niet omdat PHP veel sneller programmeerd en veel sneller is (sneller in termen van minder serverbelasting). |
![]() |
||
Citaat:
als je spelletjes wil maken zie ik trouwens geen voordelen om C te gebruiken in plaats van C++ ![]() ![]()
|
![]() |
Java is niet 'een' internettaal. Je kunt er wel applets mee schrijven voor het web, maar verder heeft het *niks*/niet veel met internet te maken.
En bovendien leer je met JAVA gestructureerd te werken (je kunt niet zomaar wat aanmodderen) en maak je meteen kennis met Object Oriented programmeren... Als je begint met programmeren om een specifieke taal te leren ben je imho verkeerd bezig. Je moet leren Programmeren (zodat je met een halve cursus en wat syntax stampen je zo een nieuwe taal onder de knie hebt). Java is hier de taal bij uitstek vind ik om de boven genoemde redenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maareuh nadelen van Delphi.... je krijgt meestal redelijk grote executables (maarjah dat maakt ook geen hol uit meestal; het klinkt erger dan het is) verder zit er geen goeie resource editor bij delphi; dialogen worden ook niet als dialog resources opgeslagen.. vind ik wel een nadeel; maar als je begint met programmeren lijkt me dat ook niet echt een nadeel.. en alle SDK's zijn meestal voor C of C++,.. ook voorbeeldprogramma's op internet enzo.. meestal C++ maar Delphi is echt een mooie taal om het programmeren te leren... veel mooier als C of C++ vind ik persoonlijk
||
Citaat:
php word meestal gebruikt voor websites, maar je kan ook gewoon php typen en dat uit laten voeren door je php parser, dan draait het als gewoon programma zo ben ik bijv. bezig met een irc bot in php |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 18:00. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Melodic/Power/Lichte Prog] Dragonland - Astronomy Verwijderd | 20 | 12-11-2006 14:25 | |
Software & Hardware |
Progje voor foto's EmJay | 16 | 28-08-2005 01:00 | |
Software & Hardware |
externe progs in C Talon | 3 | 14-04-2002 21:36 | |
Software & Hardware |
Klein progje maken Captain | 8 | 14-02-2002 10:19 | |
Software & Hardware |
prog om op comp1, comp2 te kunnen zien BendeBen | 7 | 16-12-2001 11:03 | |
Software & Hardware |
Zwarte rand om progs. op m'n laptop! Orion16 | 3 | 04-06-2001 14:18 |