Oud 24-01-2002, 09:19
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik zag in de tksmt magazine (www.tkmst.nl) een discussie staan die ook op dit forum is geweest. Ze vroegen toen zogenaamd als meisje of ze beter kon gaan tapdansen of studeren ofzo. Dat waren dus mensen van dat magazine.

Verder staan de reacties op die vraag ook in dat blad.

Dus, dat jullie het even weten.
Oud 24-01-2002, 09:22
killer beeb
killer beeb is offline
GRMBL.... Ik lees eigenlijk nooit van die sgoolblaatjes..... Beetje saai, en dit bewijst het maar weer. Wat heb je er nu aan. Misschien dat 0,00000001% van de schooljeugd zoiets doet...
Oud 24-01-2002, 09:29
autodropje
autodropje is offline

*gaat op zoek naar dat blad*
Oud 24-01-2002, 10:47
Loesje
Loesje is offline
ja ik zag het ook staan, zit nu in de mediatheek van onze school. Zal even stukje over typen

reacties:
drpain: ik zou genieten van het leven en doen wat je leuk vidnt. Als je je niet inzet haal de school namelijk niet.

nare man: nou om heel eerlijk te zijn, denk ik dat je veel beter gewoon een goede studie kunt volgen,en in ieder geval zorgen dat je een diploma op zak hebt. Kijk, de kans dat je met tapdanse een aardige boterham verdient is ontzettend klein. Bovendie, je kunt het toch gewoon in je vrije tijd blijven doen?
En als je commerciele economei gaat doen, krijg je ook heus wel de kans om op stage naar het buitenland te gaan (een mat van doet ook een hbo economie en die kan op stage kiezen uit bv zuidoost -azie en engeland enz enz dus ik zou gewoon die opleidign gaan doen.

dutheck: eerst die studie commerciele economie doen zo heb je altijd iets om op terug te vallen. Als je het neit doet heb je kans dat je in de goot eindigt.

denise84: eerst opleiding volgen en diploma halen en dan gaan tapdansen. Heb je in ieder gevaleen basis, voor als het niet mocht lukken.

flowerpower: eerst die studie gaan doen en dan reizen. als je een jaar op reis bent geweest heb je absoluut geen zin meer op je daarna nog op een studie te storten!! Als je je studie eenmaal af hebt kun je daarna nog altijd op reis gaan en als je terug komt meteen aan het werk (met een goede baan)..

soprry voor de typ fouten, ik moest even snel overtypen opschool!
Oud 24-01-2002, 14:44
scala
scala is offline
blz 9 btw...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:47
Verwijderd
Ik kan me niet herinneren dat ik daar toestemming voor heb gegeven
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:49
scala
scala is offline