Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je vooral moet opletten of je jezelf in de hand kan houden en of je over het algemeen op jezelf kan passen. Zo wel, en je vind het zelf teveel, moet je minderen. Zo niet, zit het goed. Toch? Je klinkt in ieder geval niet alsof je jezelf niet in de hand kan houden, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken. Je hoeft alleen maar altijd naar je lichaam te luisteren. Verder heb ik even geen inspiratie meer...suc6! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Tsjah..
|
![]() |
dronk zelf 3 jaar lang elke vrijdag en zaterdag onwijs veel, en laatste mnd sloeg t totaal niet meer aan. kkon zoveel drinken als k wou.. dus k proberen paar weekenden nix te drinken. maarja werd k onwijs chago van die week erop.
toen begon k maar weer. toen weer proberen nix te drinken want k werd ineens zieker en zieker op zondag.. toen paar weken gestopt en met kerstk weer wat gedronken.. kotste k alles er in 1 keer uit.. en de hele zondag om de 5 min.. verschrikkelijk. van gewoon standaard nacht bier doordrinken (misschien telt t mee dat k pas smiddags ben gaan slapen) daarna weer gestopt (wat een geblaat he jaja) en toen weer begonnen en toen weer alles uitkotsen en onwijs ziek gevoel. dus ja. nu drink k al een maand alleen maar cola snachts. in t begin was t echt onwijs klote. en vet moeilijk. maar nu vind k t heerlijk. goedkoop en op zondag minder gaar gevoel. alcohol is gewoon slecht voor je lichaam.. daarom kan je gewoon beter totaal geen alcohol drinken. (bla)
|
Volgensmij gaat het er niet om hoeveel je precies drinkt (per dag of per week), maar hoe afhangkelijk je ervan bent. Als je bijv. 3 glazen per dag dringt ben je volgens de maatstaven niet verslaafd. Maar het kan zijn dat je er niet buiten kan. Dan ben je dus wel verslaafd.
Verder heb ik niet zoveel nuttige tips, ik drink zelf niet veel, ook voor mijn gezondheid. Ik heb er ook niet vaak behoefte aan, om te gaan zuipen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben een hele tijd gestopt met drinken. Ik dronk nooit wat als ik uit ging en ook al kijkt iedereen je vaag aan, HET IS NIET VAAG, wat pas vaag is, is dat het vaag is als iemand niet drinkt!
Ik blow nu alleen nog maar, en dat kan ik ook als tip noemen (geen joints dan, want dan weet ik niet meer wat slechter is). Maar nu blow ik dus altijd voor het uit gaan (puur) en dat bevalt me veel beter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die afkickverschijnselen zal ook allemaal wel los lopen hoor. je was toch ziek geworden terwijl je de dagen ervoor wel had gedronken? zal wat je de dagen erna hebt (zonder alcohol) vast weinig met afkicken te maken hebben. denk dat je daarvoor sowieso niet eens genoeg drinkt. jullie moeten niet zo moeilijk doen over dingen die helemaal niet zo moeilijk zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog iets; ik heb vorig zomer op een gegeven moment zoveel gedronken dat ik twee weken last heb gehad van mn complete lichaam; pijn, flauwvallen, niet op mn poten kunnen staan, enzovoorts. Ik vraag me alleen dus af hoe ik nu verder moet.. Owja.. en dat trillen enzo waar ik de afgelopen dagen last van had, herkende ik van een kennis die echt goed alcoholverslaafd is.. en dan bedoel ik dat hij elke avond meer drinkt dan ik in een week, hij geeft zelf toe dat hij niet zonder kan.
Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 10:57. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Zou jij drugs kunnen verkopen zonder dat gewetens knagen? b00mbap | 92 | 23-02-2009 12:02 | |
Drugs & Alcohol |
Gratis drugs verstrekken? OceanEye | 45 | 03-10-2004 17:20 | |
Seksualiteit |
masturbatie dragonstorm | 39 | 09-04-2004 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
Wat moet een mens zonder alcohol? Stammtisch | 66 | 26-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
Wat kunnen de oorzaken zijn van anorexia? -Meisje- | 31 | 01-02-2003 06:23 | |
Drugs & Alcohol |
alcohol + antibioetica = ?!?! iebke* | 13 | 21-04-2002 16:01 |