Advertentie | |
|
![]() |
|
De site van Acid Anonymous is down zie ik. Althans hij staat ook niet meer in het link rijtje van freetekno, maar dat was vorig jaar vlak na teknival ook het geval.
De laatste keer dat ik op de site van pnp keek (www.pnpzone.com) kon je daar nog een paar brute mp3s downloaden, vooral pnp teknival '99 is één van de beste sets die ik op mp3 heb. Anders moet je bij soundsystems een lp, ep of bandje kopen. CD's zijn er weinig.
|
Een vriend van mij gaat regelmatig naar Tekno feestjes op Welschap (vliegveld Eindhoven) hij is een punker, schijnt dat er best wel veel punkers komen.
Maar tekno bestaat ZEKER wel!!! En is dus echt iets anders als techno. Ik heb er helaas geen verstand van.
||
Citaat:
![]() *huilt* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En dat zijn wel veel soorten lui idd. TeKno is gewoon anarchie. Klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Op Internet is Tekno heel moeilijk te vinden je kan het beste een keer een Teknival bezoeken en tapes en platen inslaan.
Ik heb hier wel een boel tapes geripped om ze op mn PC te kunnen beluisteren als je wat wilt downloaden moet je ff contact met me opnemen ICQ ofzo 137232840
|
http://www.mp3.com/core-tex_labs
http://www.mp3.com/core-tex_live Deze hebben ook wat Tekno er tussen maar vooral veel gabber
|
Bij soulseek zal er waarschijnlijk zeer veel te downloaden zijn. Zo'n beetje alles wat op Teknival staat is daar te vinden.
Soulseek |
![]() |
|
![]() |
ik ken wel franse tekno sites...
http://bloukak.free.fr/ en die heeft weer allemaal links.... verder ken ik metek maar dat vind ik zelf iets te zacht. |
![]() |
|
Thx voor de links tot nu toe...ik ga iets van hellfish uitproberen...ik ben bekend met verscheidene artiesten op het planet mu label, maar hellfish had ik nog nooit beluisterd, word hoog tijd dus...Iemand die weet of er een mogelijkheid is om de parental advisory uit te schakelen op mp3.com?
||
Citaat:
Gevoel is zo koel als je na lang zoeken, veel lopen, veel rondvragen eindelijk de tyfusloods hebt gevonden en naar binnenloopt...Je gaat recht voor de soundsystem staan, beats diep in je buik...meditatie. ![]()
||
Citaat:
als je dat formuliertje verkeerd hebt ingevult (dus met verkeerde geboortedatum), dan moet je ff je cookies verwijderen en opnieuw invullen met andere datum
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() IN LANGENBOOM!? gdvrdgdvr... d'r gebeurt hier NOOIT wat in dit dorp, en net toen dat ene teknofeest hier was (met lui uit oostenrijk dus) had ik buikgriep ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hellfish is volgens mij Tekno en uhm... tsja de rest ken ik eigenlijk niet bij naam het is dat ik Hellfish zag staan. Ik zal eens m'n vriend vragen want die weet er echt veel meer van af dan mij.
Het is wel moeilijk te vinden in cd zaakjes trouwens, weet iemand nog een goede cd winkel waar ze dit soort muziek verkopen? (mijn vriend sleept me het hele land door op zoek naar een goede cd zaak namelijk....)
||
Citaat:
Platenzaak "De Chemobox" Geopend vanaf 09/02/2002.oud ,nieuw,hard,zacht en meer..A.s.zaterdag open vanaf 11.00u.Yzerwerf 17(bij Zichtenburg),Den Haag!!Meer info check K-hole.nl |
![]() |
|
![]() |
beste mensen.. teknofeesten zijn illegaal.. en de politie doet dan ook alles om het tegen te gaan.. er zijn al acties geweest waar de politie nummerborden heeft genoteerd en de eigenaars van de autos hebben gebeld.. om meer info te krijge.. zelfs op het grote teknoforum waar de meeste feestbezoekers zitten zijn het noemen van systems en data van feesten verboden.. al deze info word via gsm of privee berichten versprijd
dit is geen paranoia.. er worden steeds meer feesten tegengehoude omdat er informatie is uitgelekt naar mensen die te roekeloos met deze informatie omgaan en het bijvoorbeeld op publieke fora gaan posten quote: -------------------------------------------------------------------------------- In de loop van de voorafgaande vrijdagavond was de regionale inlichtingendienst (RID) van de politie er via het Internet achter gekomen dat er plannen waren dat mensen zich in de omgeving van de kop van Noord-Limburg gingen verzamelen. -------------------------------------------------------------------------------- Wij (de gemiddelde feestgangers die er iderdaad een groot deel van tijd en geld insteken) zouden het heeeeeel erg op prijs stellen als de mensen die aan de info komen, dat niet zomaar op een forum plaatsen.. help ons onze geweldlose gezellige en vooral GRATIS feestcultuur te behouden.. alvast bedankt |
![]() |
|
sup,
tekno is gewoon muziek hoor, niet meer niet minder. Dat de muziek niet makkelijk is te vinden is niet echt verrassend ofzo. Het idee achter "de scene" is antie-commercie. Het reguliere uitgaansleven trekt "ons" niet, wegens bijv agressie, prijzen etc. De muziek is dus ook niet gemaakt op basis van veel geld verdienen, en is dus niet overal te krijgen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lekkere Tekno!? Günther | 17 | 16-12-2007 16:39 | |
Muziek |
[hardcore] Is het dood of niet? bartvanlent | 131 | 10-01-2005 20:27 | |
Muziek |
Teknival drama | 75 | 09-07-2003 10:19 | |