Oud 16-01-2003, 21:10
Just Me
Just Me is offline
waar je je eigen desktop kunt samenstellen........geen Dell.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 21:12
Jozzy
Jozzy is offline
www.informatique.nl (als je dat bedoelt )
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:13
Just Me
Just Me is offline
Citaat:
ModuM schreef:
tanx

gaat ff kijkuh...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:13
TIGEK
TIGEK is offline
Alternate
Oud 17-01-2003, 19:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:37
Verwijderd
www.sallandautomatisering.nl volgens mij ook.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:19
LB06
LB06 is offline
Heb ook heel goede ervaringen met www.eynstein.nl
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 01:42
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
LB06 schreef:
Heb ook heel goede ervaringen met www.eynstein.nl

Citaat:
wouszer schreef:
www.sallandautomatisering.nl volgens mij ook.
hele slechte ervaring, heb bijna 2 maanden (59 dagen ) moeten wachten op een pc, waardeloos, eerst was de kast er niet, toen de muis niet, toen de monitor niet, toen de router niet, echt waardeloos, en constant bellen(ik) en altijd voor het eind van de week volgens hun (dat alles binnen zou zijn enzo), en ik moet nog 10 keer (bij elkaar) moeten worden teruggebeld. werd namelijk elke keer beloofd dat ze terug zouden bellen maar ik ben nog geen 1 keer gebeld door die salland gasten.

trouwens ik kreeg het ook ineens plotseling (na 59 dagen dus) , geen verzendbevestiging whatsoever , gewoon plotseling voor de deur, monitor kwam trouwens nog 2 weken later net zo plotseling als 2 weken eerder.

Opzich willen ze wel helpen maar het is daar denk ik gewoon een chaos. maargoed, krijg nu nog 80 euro terug ofzo (zoveel is alles in waarde gezakt in de 2 maanden

koop maar bij informatique voor een paar centen extra ipv bij salland imho, waardeloos.
Oud 21-01-2003, 13:24
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Blizz schreef:
hele slechte ervaring, heb bijna 2 maanden (59 dagen ) moeten wachten op een pc, waardeloos, eerst was de kast er niet, toen de muis niet, toen de monitor niet, toen de router niet, echt waardeloos, en constant bellen(ik) en altijd voor het eind van de week volgens hun (dat alles binnen zou zijn enzo), en ik moet nog 10 keer (bij elkaar) moeten worden teruggebeld. werd namelijk elke keer beloofd dat ze terug zouden bellen maar ik ben nog geen 1 keer gebeld door die salland gasten.

trouwens ik kreeg het ook ineens plotseling (na 59 dagen dus) , geen verzendbevestiging whatsoever , gewoon plotseling voor de deur, monitor kwam trouwens nog 2 weken later net zo plotseling als 2 weken eerder.

Opzich willen ze wel helpen maar het is daar denk ik gewoon een chaos. maargoed, krijg nu nog 80 euro terug ofzo (zoveel is alles in waarde gezakt in de 2 maanden

koop maar bij informatique voor een paar centen extra ipv bij salland imho, waardeloos.
hmm, k heb juist wel goede ervaringen met ze. k heb mn ram geheugen daar vandaan (cosair 512mb) was daar redelijk goedkoop, dus een mailtje. en ja hoor keurig een mailtje terug dat ze ze nog hadden. bestelt, en 3 dagen later was mn reepje binnen, keurig geregelt.

hier gaat het dus om een los product. hele systemen willen nog wel eens wat voeten in de aarde hebben bij ''dat'' soort wedwinkels. een vriend van mij heeft het bij yorcom ook wel eens gehad.

-de postbode-
Oud 21-01-2003, 15:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Blizz schreef:

Idd, salland is verbonden aan 1 of andere veilingsite dacht ik...

Informatique=
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 06:55
bam
bam is offline
Citaat:
de postbode schreef:

hier gaat het dus om een los product. hele systemen willen nog wel eens wat voeten in de aarde hebben bij ''dat'' soort wedwinkels. een vriend van mij heeft het bij yorcom ook wel eens gehad.

-de postbode-
Bij yorcom heb ik al1 op de monitor moeten wachten.
Ze leverde alle spullen af(nee: ik heb het eigenlijk opgehaald, maar wat wil je als je praktisch naast ze woont )
en de monitor kwam 1 week later maar dat was omdat die uitverkocht was gewoon. Kan gebeuren.
Oud 31-01-2003, 14:57
kikkerkut
kikkerkut is offline
Mycom
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:10
digitalbath
digitalbath is offline
bij mij, tomnl@msn.com

Informatique.nl is idd goed(y
)
Met citaat reageren