Hallo mensen,
voor een artikel voor studentenmagazine "Peper" onderzoek ik de aansluiting van de Tweede Fase op het hoger beroepsonderwijs. Uit een onderzoek in Friesland is gebleken dat havisten met een studiehuisdiploma het in het habo niet beter doen dan de studenten die nog havo op de 'oude' manier gedaan hebben.
Ik zoek dus studenten die tweede fase hebben gedaan en tweede fase scholieren die het nu doen, liefst uit omgeving Zwolle, en die hun mening willen delen met het zwolse volk
Mijn vragen: Wat vind je ervan dat kennelijk de tweede fase niet zoveel uitmaakt? Vind je het onderwijs zoals je het nu hebt (gehad) toch goed om te hebben of had je het dan liever op de 'ouderwetse' manier gehad?
Als je student bent: wat vind je van de aansluiting? vind je dat je door het zelfstandig werken een betere student bent?
Je mag je (liefst zo uitgebreid mogelijke) antwoord hier neerzetten, maar ook naar mij e-mailen: stokstaart@hotmail.com . Als je mailt en je wil een exemplaar van het magazine waar het artikel inkomt, zet dan even je adres erbij. Dan krijg je 't gewoon thuis gestuurd.