Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik zou in de toekomst, over veeel jaar, 10 ofzow, als het zou kunnen nog wel leraar handenarbeid, tekenen of kunstgeschiedenis willen worde, maar dan eerder zoiets als 10 uur in de week op die school.
![]() voor extra geld bij mijn armoedige bestaan als professioneel knutselaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij veranderen mensen ook van mening zodra ze hun opleiding doen. Bovendien is het lerarentekort het schrijnendst op de basisschool (en al helemaal het mannelijke lerarentekort ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee maar als je nu op de pabo kijkt (mja ik heb het zelf niet gechecked gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen) zitten er twee jongens op 18 meiden in een jaar.
|
Verwijderd
|
Tampert: weinig mensen die pabo doen? Of weinig mannelijke mensen die pabo doen?
In het eerste jaar zitten er op de HRO (en R'dam heeft nog 3 andere pabo's ![]() ![]() Bij Duits waren we met z'n zevenen, waaronder drie jongens. In verhouding al meer dus. Op de lerarenopleidingen voor het middelbaar onderwijs is het wel ongeveer fifty-fifty. Op de pabo idd niet. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: SGP moet verboden worden Rabbi Daniel | 63 | 19-05-2003 00:32 | |
Psychologie |
Zinloos geweld/schokkend Snippie | 29 | 01-02-2003 15:28 |