Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn 5 hamsters: niks
mijn woestijnrat: niks mijn 2 ratten: niks mijn 2 katers: bas: een zwart halsbandje met zo'n adreskoker-geval en een belletje, het is wel een jeweetwel-kater, maar dat zou je gewoon niet zeggen ![]() kris: een paars ![]() mijn hond: gevlochten (niet echt gevlochten, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) zwart/beige halsband en riem die hij alleen om heeft met wandelen. en de goudvis: een shirtje met I love my bowl erop.
Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 16:00. |
![]() |
|
![]() |
Leuke kattenhalsbandjes koop je bij grote tuincentra en praxis. Ik zag ze daar met panterprint
![]() Mijn zwerverpoesje heeft een tijdje een blauw vlooienbandje gehad (ze is zelf zwart) maar die is ze al tijden kwijt.. ach ja ![]() En de rest van mn ex-huisdieren droegen geen bandjes.. ja mn ouwe zwerfkatje soms.. de rest waren goudvissen en knaagdieren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
onze hond heeft een slipketting.. en onze katten hebben nix. hamsters, knien en vogels ook niet
![]() mijn paard heeft een blauwe deken, lichtblauw halster.. dezelfde kleur zweetdeken en lichtblauw dekje onder 't zadel... ander paard heeft hele groene deken, hetzelfde zweetdeken en rood , blauw, bordeux of nouja we hebbe alle kleuren wel ![]() nog ander paard heeft rode deken.. rode halster, hetzelfde zweetdeken.. en een bruin dekje voor zadel... dat wast 't wel |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |