![]() |
|
Dat lijkt me niet de beste oplossing..
Ik heb er ook veel gezeik mee gehad, maar je moet het gewoon blijven oefenen, en zo lang maandverband gebruiken. Ik weet hoe klote dat is (ik vind het rotdingen), en ik voelde me ook voor lopen met een grote luier aan, dacht ik. Je moet gewoon even aan dat 'maandverbandgevoel' wennen, je moet je er overheen zetten. Veel succes ![]() |
![]() |
|
ben je gek ofzo!! je moet niet in je vagina knippen!!!
luister, ieder meisje wordt vroeg of laat ongesteld. we've all been there. en geloof mij, niemand van ons heeft in onszelf geknipt. echt, het komt wel goed!!! je moet gewoon nog ff oefenen. gebruik deze keer gewoon maandverband. koop een paar soorten, en kijk wat voor jou het beste zit. en ik raad je die inbrenghuls tampons echt aan!!! gewoon nog ff oefenen. en je kan er vast wel met je moeder over praten. zij heeft het ook gehad. wat je ook doet, ga jezelf geen pijn doen. heel veel suc6 gewenst!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Neem de tijd... blijf gerust een uur zitten! Wat KAN helpen is als je eerst war masturbeert ofzo.. dan wordt de boel ontspannen en glad. En als ook dat niet helpt dan wens ik je veel plezier met maand verband!
|
Verwijderd
|
als je de allerkleinste soort tampon neemt, mini comfort of extra mini of junior of hoe dat heet verschilt per merk... dan zou het makkelijker moeten passen...
en als je er wat spuug op doet van te voren en 'm dan snel inbrengt, dan glijd-ie er als het goed is vanzelf in het kan zijn dat je het makkelijker vindt om tampons met een inbrenghuls te gebruiken, die kun je ook gewoon bij de supermarkt kopen bij mij ging het in het begin ook moeilijk, maar als je het wat vaker doet dan wordt het makkelijker, en als je ouder wordt dan wordt je vanzelf wat wijder... het hoeft niet meteen te lukken, van het proberen alleen rekt het al iets op... maar ehm... niet gaan knippen... mocht je écht overdreven nauw zijn, dan kun je daar aan geopereerd worden maar dit is meer iets voor L&G Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 19:35. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |