Oud 07-02-2003, 16:48
framboosje
framboosje is offline
euhm, ik zit ff met een probleempje...

het zit namelijk zo:
afgelopen woensdag vroeg één van mijn best vrienden of ik een triootje wou doen (ter info: ik ben bi...)... nou ja, dat zag ik best wel zitten en zo en we zijn dus ook van plan het te doen (hoewel ik er toch nog es over moet nadenken...)

nu, de volgende dag vraagt een andere héél goeie vriend van me, of euh, misschien het dobbelspel (je weet wel, zo'n dobbelstenen voor een voorspel...) nog es konden overdoen en misschien ook wel meer (seks dan), maar dan gewoon als vrienden en niet meer...

ze weten het niet van elkaar dat ze het alletwee aan me hebben gevraagd en het is zeker ook geen grapje of zo...

(met die eerste persoon ben ik 5 weken samen geweest en verder dan pijen en zo zijn we niet gegaan, bij de tweede persoon heb ik gewoone s zo'n dobbelspel gespeeld, maar we hebben nooit ver geweest => hij heeft mij gevingerd en daar is het eigenlijk ook bij gebleven...)

nu is mijn vraag eigenlijk gewoon: waarom vragen ze het aan mij, er zijn nog zoveel andere, mooiere meisjes dan ik?! ik vraag me ook af of het aan mij ligt (dat ik bijvoorbeeld een boodschap of zo uitstuur van "nja, ik wil da wel") of dat het gewoon aan hun ligt??!! ik snap het echt niet... bovendien vind ik et ergens wel een beetje grof over komen dat ze dat echt zo letterlijk vragen...
zou het bijvoorbeeld ook iets kunnen te maken hebben, met het feit da ik met beide personen al iets verder ben geweest (pijpen/vingeren?)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 17:00
Verwijderd
Mja, ik dacht ook al..het zal wel aan mij liggen ofzo, toen ik het las. Kijk, ik vind dat iedereen altijd lekker zelf moet weten hoevaak hij/zij sex heeft en met wie allemaal.
Maar tsja, je komt nu zelf met de vraag van "waarom vragen ze dit aan mij?" en "het komt nogal grof over".

Nou ja, het zijn twee jongens?
Er heeft nog nooit op zo'n manier iemand aan mij gevraagd van "hey zullen we ff sex hebben?" en ik zou dat ook totaal niet willen. Blijkbaar hebben ze bij jou inderdaad
door dat jij er wel voor te vinden bent.
Maar ik zou er wel mee uitkijken dat je niet een bepaalde reputatie krijgt die je helemaal niet wilt.

En geen dingen doen die je zelf niet wilt, omdat je bang bent de vriendschap anders te verliezen ofzo. Je bent natuurlijk niet een gebruiksvoorwerp, je moet er minstens zoveel plezier aan beleven als zij als je het doet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 19:29
Rioto
Becaus your a SLUT!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:52
Verwijderd
Sja. Ik ken ook wel meisjes die verder met mij zijn gegaan, maar die écht niet zomaar mee zouden doen met een seksspel of een trio als ik ze dat zouden vragen. Dat is het dus denk ik niet.

Misschien straal je gewoon iets 'stouts' uit, waardoor mensen de indruk krijgen dat je voor veel inbent...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:25
honey
honey is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Becaus your a SLUT!
waar slaat dat dan nou weer op? Ben je gelijk een slet als je het een paar keer met iemand doet waar je niks mee hebt? Naar mijn idee ben je een slet als je het dan ook met iedereen doet die het je vraagt of die je zelf vraagt. Maar er wordt hier afgevraagd of ze er wel op in zou gaan en waarom ze die vragen krijgt. Lees eens beter en sta niet gelijk klaar met een oordeel.

Ik zou gewoon doen wat je zelf het liefste hebt. Maar let er wel op dat je geen naam opbouwd die je eigenlijk niet wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:43
Rioto
Citaat:
Rebby schreef:
waar slaat dat dan nou weer op? Ben je gelijk een slet als je het een paar keer met iemand doet waar je niks mee hebt? Naar mijn idee ben je een slet als je het dan ook met iedereen doet die het je vraagt of die je zelf vraagt. Maar er wordt hier afgevraagd of ze er wel op in zou gaan en waarom ze die vragen krijgt. Lees eens beter en sta niet gelijk klaar met een oordeel.

Ik zou gewoon doen wat je zelf het liefste hebt. Maar let er wel op dat je geen naam opbouwd die je eigenlijk niet wil hebben.
Zij gaat met verschillende personen ...dus dan ben je een slet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:48
honey
honey is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Zij gaat met verschillende personen ...dus dan ben je een slet
Dus als je met een paar personen goed kan opschieten en je gaat met hen naar bed ben je een slet!
Nou een echte slet zou met iedereen naar bed gaan, niet alleen met hele goede vrienden, maar ook met gewone klasgenoten of andere mensen die ze maar ietsje kent en niet je alleen je close vrienden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:51
honey
honey is offline
In een andere toppic heeft iemand dit geschreven.

Je bent pas een slet als je elke avond alle kroegen en discotheken afloopt om jongens te versieren om er met 3 per avond seks te hebben. [/B]

Dit is wat overdreven, maar hier staat wel goed in dat het niet alleen om goede vrienden gaat
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 13:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
framboosje schreef:
nu is mijn vraag eigenlijk gewoon: waarom vragen ze het aan mij, er zijn nog zoveel andere, mooiere meisjes dan ik?!
Jij denkt dat ze dat ALLEEN aan jou vragen? HAHAHA

Jongens met hormonen vragen dat aan meerdere vrouwen. Zeg maar 'schieten met hagel'. Als er eentje toegeeft vinden ze dat fijn, en als het er meer zijn is dat mooi meegenomen.

Wees niet ongerust, ze hebben het ook aan die mooiere meisjes gevraagd!
Oud 08-02-2003, 18:32
Marsel
Marsel is offline
dat weet je niet.. slaat ook nergens op

misschien hebben ze allebei wel speciale relatie en denken ze dat aan jou te kunnen vragen... dus zetten ze die stap
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 07:14
Devotee
Devotee is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Jij denkt dat ze dat ALLEEN aan jou vragen? HAHAHA

Jongens met hormonen vragen dat aan meerdere vrouwen. Zeg maar 'schieten met hagel'. Als er eentje toegeeft vinden ze dat fijn, en als het er meer zijn is dat mooi meegenomen.

Wees niet ongerust, ze hebben het ook aan die mooiere meisjes gevraagd!
mee eens
Oud 10-02-2003, 09:46
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
het ligt aan je opvatting van sex...

de een vind het heel speciaal, en de ander doet het heel makkelijk, en ziet het als een "vriendendienst"
Oud 10-02-2003, 15:06
Verwijderd
ik denk dat het ook wel een beetje komt doordat je inderdaad al met de een orale en met de ander manuele sex hebt gehad... dan weten ze dat jij hun sexueel aantrekkelijk vindt, en weten ze dat jij er niet voor terugschrikt om iets te doen met iemand zonder een relatie

daarbij schijnen volgens een ander topic hier jongens te denken dat 'alle bisexuele meisjes geil zijn', maar ik weet niet of dat ook zo is

edit: ik bedoel dat ik niet weet of het zo is dat ze dat denken
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten