Oud 08-02-2003, 22:13
Username
Username is offline
moguh,

heb ff een vraagje...

'k heb namelijk een overgevoelige eikel, nu weet ik uit andere topics van dit forum dat je je voorhuid "naar achter" moet hebben voordat je met 'de daad' verder kan zeg maar omdat anders dat hele ding open scheurt en dan heb je de poppen aan 't dansen...

maar goed, hoe krijg ik dat KRENG minder gevoelig? het doet namelijk nogal beetje pijn als ik 't aanraak...

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:29
Verwijderd
dat het pijn doet, hoort niet...
misschien issie dan te droog ofzo...
verder zou ik t niet weten sorry
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 00:47
Username
Username is offline
nee, droog is 't zeker niet...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 00:58
Verwijderd
Sja, had je maar vroeger moeten beginnen met rukken...

Maar, er is nog geen man overboord! Gewoon driemaal daags die voorhuid naar achter trekken, dan wordt het vanzelf soepeler.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 01:28
LM
LM is offline
Jouw leven zuigt man

*rukt *
Oud 09-02-2003, 03:42
Thomas
Thomas is offline
Je had idd eerder moeten beginnen.

Je bent gvd 17!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Je had idd eerder moeten beginnen.

Je bent gvd 17!
wat heeft dat er mee te maken? bij sommige is dat gewoon super gevoelig, bij mijn ex kon ik er niet gewoon aankomen, rukken ging wel als ik maar niet met mijn hand in de buurt van de top kwam, en als t nat was ging t ook, maar als ik per ongeluk uitschoot ofzo of er tegen aan stootte erna, nou dan had je de poppen echt aan t dansen dat deed bij hem gruwelijk zeer, dat heeft niks te amken met wel of niet vroeg beginnen,want hij was 15 toen ie voor t eerst sex had met een meisje en was van zichzelf in uppie sex ook heel vroeg.

Wat bij de topicstarter ook kan zijn is dat de voorhuid te strak zit en dat ie dat ding dus niet naar achteren kan krijgen, dan ga je echt niet heel vroeg al de hele tijd aan dat ding trekken hoor! dat doen dan inderdaad gewoon heel erg zeer.

Offtopic: ik had van de mannen hier wat meer inlevingsvermogen en medeleven verwacht
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:11
Username
Username is offline
erm.... ik heb begonnen op me 12e zal ik wel iets niet goed gedaan hebben...maar dat heb er geen sodemieter mee te maken, wat spacegirl zegt is dus waar, maar dus terug komen op mijn orginele vraag:
hoe de fuck kan ik het wat minder gevoelig krijgen? hoe ik die voorhuid kan oprekken weet ik maar das een ander verhaal...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:20
mathfreak
mathfreak is offline
Waar is het precies gevoelig? Is het bij de top van de eikel of is het bij het toompje, dus de plaats waar de voorhuid aan de eikel vastzit?
Oud 09-02-2003, 11:42
Username
Username is offline
errrm. overal..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Username schreef:
erm.... ik heb begonnen op me 12e zal ik wel iets niet goed gedaan hebben...maar dat heb er geen sodemieter mee te maken, wat spacegirl zegt is dus waar, maar dus terug komen op mijn orginele vraag:
hoe de fuck kan ik het wat minder gevoelig krijgen? hoe ik die voorhuid kan oprekken weet ik maar das een ander verhaal...
besnijden wil soms helpen geloof ik
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 12:11
FishBrain
FishBrain is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
auch
Oud 09-02-2003, 13:58
Username
Username is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
Ahahaha ja daaag jij weet geloof ik niet hoe heel erg ik het op prijs stel dat me lul nog heel is.. ?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Username schreef:
Ahahaha ja daaag jij weet geloof ik niet hoe heel erg ik het op prijs stel dat me lul nog heel is.. ?
Even een misverstand ophelderen: bij een besnijdenis wordt uitsluitend de voorhuid verwijderd, dus de penis blijft hoe dan ook intact. In plaats van een besnijding kan een insnijding in het toompje ook een oplossing bieden om voorhuidvernauwing te verhelpen. Mocht er bij jouw geen sprake zijn van voorhuidvernauwing, dan is zo'n ingreep in ieder geval niet nodig. Heb je al lang een overgevoelige eikel of speelt het pas sinds een bepaalde tijd? In het laatste geval zou er namelijk wel eens sprake kunnen zijn van een of andere ontsteking.
Oud 09-02-2003, 15:17
Username
Username is offline
is me hele leven al zo.. 't doet gewoon pijn als ik 't aanraak, nou ja pijn, tis gewoon HEEL gevoelig, net als wat spacegirl zei wat bij d'r vriend was .. dat dus.. die voorhuid is geen probleem, dat rek ik wel op, maar het wat minder gevoelig maken zodat ik niet doodga van de "pijn" is heel wat anders, das niet zo makkelijk op te losse neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Username schreef:
is me hele leven al zo.. 't doet gewoon pijn als ik 't aanraak, nou ja pijn, tis gewoon HEEL gevoelig, net als wat spacegirl zei wat bij d'r vriend was .. dat dus.. die voorhuid is geen probleem, dat rek ik wel op, maar het wat minder gevoelig maken zodat ik niet doodga van de "pijn" is heel wat anders, das niet zo makkelijk op te losse neem ik aan?
Ik denk dat je er verder weinig aan kunt doen, behalve dan je partner vertellen dat je daar heel gevoelig bent. Ik heb begrepen dat er bepaalde crèmes zijn die als het ware een verdovende werking hebben als je het er op smeert, die in een sex-shop verkrijgbaar zijn. Misschien is dat een mogelijke optie voor je.
Oud 09-02-2003, 16:02
SounD
SounD is offline
Het komt vaker voor dat jongens een eikel hebben die erg gevoelig is. Meestal door er aan te zitten (dus niet rukken, maar aan de ontblote eikel zitten) wordt dat in de loop van de tijd beter. Uitdrogen heeft er misschien ook mee te maken.
Als je het aankunt kun je elke dag een tijdje je eikel ontbloten, het schuren met je kleren werkt beter dan aanraken met je handen.

Slijmvliezen zoals de huid van de eikel zijn erg gevoelig. Door aanraking wordt de aanmaak van ceratine gestimuleerd. Ceratine is de stof waar huid, eelt, nagels etc.. uit bestaan. Hoe meer ceratine hoe harder de huid.

De volgende tip heb ik gelezen, maar ik weet niet of dit waar is. Proberen kan geen kwaad.

De eikel deppen met sterke (lauwe) thee. Het looizuur in de thee zou ervoor moeten zorgen dat ceratine aanmaak gestimuleerd wordt en dat de huid dus minder gevoelig wordt.

Ceratine aanmaak gaat trouwens heel langzaam dus je hoeft niet bang te zijn dat je opeens eeltvorming krijgt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Lijkt me in iedergeval nuttiger dan de aansporingen tot besnijdenis.
Oud 09-02-2003, 16:06
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Jouw leven zuigt man

*rukt *
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:02
Griller
Griller is offline
Besnijden is ook een optie....
Oud 09-02-2003, 18:11
bluesboy
bluesboy is offline
als jouw eikel zo overgevoelig is, waarom blijf je er dan niet gewoon van af? Je hoeft je eikel toch niet aan te raken? en als je 'em in een kletsnatte gleuf propt , dan zal je er echt geen pijn bij voelen hoor, dus er is toch opzich niet zoveel aan de hand? Gewoon overal aanzitten, behalve je eikel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:31
Username
Username is offline
Citaat:
bluesboy schreef:
als jouw eikel zo overgevoelig is, waarom blijf je er dan niet gewoon van af? Je hoeft je eikel toch niet aan te raken? en als je 'em in een kletsnatte gleuf propt , dan zal je er echt geen pijn bij voelen hoor, dus er is toch opzich niet zoveel aan de hand? Gewoon overal aanzitten, behalve je eikel.
das best wel waar, maar d'r zijn ook andere vormen van sex weet je ...

----

ennuh ik zal die tips wel opvolgen, tnx iig.. denk da'k wel weeet wat me te doen staat - m'n halve lul ombouwen maar goed, tnx voor de replies enzo!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Username schreef:
Offtopic:
EX!!!!

wil je mijn vriend nooit meer zo beledigen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:00
Verwijderd
als je je laat besnijden om je eikel wat ongevoeliger te maken: dat werkt wel, maar hou dan wel rekening met een week lang voortdurend helse pijnen bij elke beweging... en daarna nog een week pijn bij elke beweging die iets harder dan normaal is...

maar daarna heb je er nooooit meer last van
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 04:07
Lakitu
Lakitu is offline
Wat je hebt is heel normaal. Er zijn best veel jongens die last hebben van een gevoelige eikel, en dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Als je seks gaat hebben met een meisje, moet je er gewoon voor zorgen dat ze kletsnat wordt, wat dan voor minder pijn zal zorgen. De mond is sowieso nat, dus ook bij pijpen heb je er weinig last van. Maar pas op met die tanden!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten