![]() |
|
![]() |
erm.... ik heb begonnen op me 12e
![]() hoe de fuck kan ik het wat minder gevoelig krijgen? hoe ik die voorhuid kan oprekken weet ik maar das een ander verhaal... |
![]() |
|
Waar is het precies gevoelig? Is het bij de top van de eikel of is het bij het toompje, dus de plaats waar de voorhuid aan de eikel vastzit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
is me hele leven al zo.. 't doet gewoon pijn als ik 't aanraak, nou ja pijn, tis gewoon HEEL gevoelig, net als wat spacegirl zei wat bij d'r vriend was .. dat dus.. die voorhuid is geen probleem, dat rek ik wel op, maar het wat minder gevoelig maken zodat ik niet doodga van de "pijn" is heel wat anders, das niet zo makkelijk op te losse neem ik aan?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het komt vaker voor dat jongens een eikel hebben die erg gevoelig is. Meestal door er aan te zitten (dus niet rukken, maar aan de ontblote eikel zitten) wordt dat in de loop van de tijd beter. Uitdrogen heeft er misschien ook mee te maken.
Als je het aankunt kun je elke dag een tijdje je eikel ontbloten, het schuren met je kleren werkt beter dan aanraken met je handen. Slijmvliezen zoals de huid van de eikel zijn erg gevoelig. Door aanraking wordt de aanmaak van ceratine gestimuleerd. Ceratine is de stof waar huid, eelt, nagels etc.. uit bestaan. Hoe meer ceratine hoe harder de huid. De volgende tip heb ik gelezen, maar ik weet niet of dit waar is. Proberen kan geen kwaad. De eikel deppen met sterke (lauwe) thee. Het looizuur in de thee zou ervoor moeten zorgen dat ceratine aanmaak gestimuleerd wordt en dat de huid dus minder gevoelig wordt. Ceratine aanmaak gaat trouwens heel langzaam dus je hoeft niet bang te zijn dat je opeens eeltvorming krijgt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Lijkt me in iedergeval nuttiger dan de aansporingen tot besnijdenis.
|
als jouw eikel zo overgevoelig is, waarom blijf je er dan niet gewoon van af? Je hoeft je eikel toch niet aan te raken? en als je 'em in een kletsnatte gleuf propt
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
---- ennuh ik zal die tips wel opvolgen, tnx iig.. denk da'k wel weeet wat me te doen staat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wil je mijn vriend nooit meer zo beledigen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je je laat besnijden om je eikel wat ongevoeliger te maken: dat werkt wel, maar hou dan wel rekening met een week lang voortdurend helse pijnen bij elke beweging... en daarna nog een week pijn bij elke beweging die iets harder dan normaal is...
maar daarna heb je er nooooit meer last van ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat je hebt is heel normaal. Er zijn best veel jongens die last hebben van een gevoelige eikel, en dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Als je seks gaat hebben met een meisje, moet je er gewoon voor zorgen dat ze kletsnat wordt, wat dan voor minder pijn zal zorgen. De mond is sowieso nat, dus ook bij pijpen heb je er weinig last van. Maar pas op met die tanden!
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
overgevoelige eikel Hooghoofd | 8 | 16-07-2013 09:11 | |
Seksualiteit |
overgevoelige eikel 660117.5 | 18 | 26-01-2013 18:30 | |