Oud 07-02-2003, 22:42
R.S.87
R.S.87 is offline
toen ik mijn exvriend leerde kennen waren we al super goede vrienden, we hadden een soort band met elkaar die de meeste mensen niet hebben als ze elkaar pas 3 maand kennen...

We lijken ook ontzettend veel opmekaar, we hoeven elkaar niet te vertellen en uitteleggen wanneer er wat is....we zeggen altijd tegen mekaar: ik ben jou en jij bent mij...

We zagen elkaar voor het eerst en toen hebben we gezoend...hij had een vriendin...dat maakte hij uit, en na een tijdje weer aan In de tussentijd, dit is nu anderhalve maand geleden, is hij nog 5x met mij vreemd gegaan... we wonen op afstand, dus hebben mekaar maar 5x gezien.. hij beweerd dat hij ook veel gevoelens voor mij heeft (veel meer als vriendschap)
We bellen heel veel en bespreken ook alles met mekaar...

Maar waarom gaat hij elke keer vreemd bij zijn vriendin? Geeft en houd hij dan wel genoeg om haar? En is het niet oneerlijk dat zij hier niks vanaf weet? En waarom doet hij mij dit aan, hij weet dat ik nog zeer sterke gevoelens voor hem heb!

Mijn gevoel voor hem krijg ik niet zomaar weg, al weet ik dat het wel zou moeten, als we bij elkaar zijn geeft hij me het gevoel dat ik de wereld ben, maar na de tijd zegt hij spijt te hebben en dat we het niet hadden moeten doen (het blijft nl niet alleen bij zoenen)

Ben ik nu heel fout bezig, of hij...

Zou hij echt te veel voor me voelen

Ik weet het niet....

Iemand die me helpen kan...
Qua vriendschap wil ik hem niet kwijt, maar kan ik hem wel laten gaan, hoe kunnen we ooit een goede vriendschap blijven houden als we elke keer naar elkaar verlangen? en daarna uit mekaar getrokken worden...

Is dit echt wat er tussen ons is? Of neem ik nu genoegen met een ilussie?

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 22:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2003, 12:57
Verwijderd
Lijkt me dat aangezien je zelf zegt dat hij 5 keer met jouw is vreemdgegaan dat je het al wel wist bij de 1e keer, dat hij vreemdging met jou. Dus die andere 4 keer heb je het bewust gedaan. Jullie zijn beiden lekker fout bezig lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 13:01
R.S.87
R.S.87 is offline
Citaat:
Wes schreef:
Lijkt me dat aangezien je zelf zegt dat hij 5 keer met jouw is vreemdgegaan dat je het al wel wist bij de 1e keer, dat hij vreemdging met jou. Dus die andere 4 keer heb je het bewust gedaan. Jullie zijn beiden lekker fout bezig lijkt mij.
Is ook zo.....dat besef ik maar als te goed...
Bij die andere 4x hoopte ik op iets van ik niet kon krijgen.....tjah misschien leuk om te weten, ik heb er net een punt achter gezet, of hij wil me of hij wil me niet, maar hij krijgt ons in iedergeval niet allebei...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:46
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
stel hem voor keuze, jij of zijn vriendin.
het is moeilijk voor hem en voor jou,maar ik vrees dat het moet, ook dat meisje heeft gevoelens voor hem, en het is heel onfair tegenover haar wat jullie doen...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:03
honey
honey is offline
Citaat:
R.S.87 schreef:
Ben ik nu heel fout bezig, of hij...

Zou hij echt te veel voor me voelen

Ik weet het niet....

Iemand die me helpen kan...
Qua vriendschap wil ik hem niet kwijt, maar kan ik hem wel laten gaan, hoe kunnen we ooit een goede vriendschap blijven houden als we elke keer naar elkaar verlangen? en daarna uit mekaar getrokken worden...

Is dit echt wat er tussen ons is? Of neem ik nu genoegen met een ilussie?
Zowel jij als hij zijn verkeerd bezig. Je had er vanaf de 2e keer niet op in moeten gaan. Ik denk dat hij wel veel om jullie 2 geeft maar dat hij tegelijk ook misbruik maakt van de situatie.

Vriendschap tussen jullie zal wel goed kunnen als alles is uitgepraat. Misschien zullen jullie nog wel wat voor elkaar blijven voelen, maar zoals ik het zie, geef er niet aan toe. Verlangs blijven, maar verliefdheid gaat over.

Je hebt er goed gedaan om hem voor de keuze te stellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten