toen ik mijn exvriend leerde kennen waren we al super goede vrienden, we hadden een soort band met elkaar die de meeste mensen niet hebben als ze elkaar pas 3 maand kennen...
We lijken ook ontzettend veel opmekaar, we hoeven elkaar niet te vertellen en uitteleggen wanneer er wat is....we zeggen altijd tegen mekaar: ik ben jou en jij bent mij...
We zagen elkaar voor het eerst en toen hebben we gezoend...hij had een vriendin...dat maakte hij uit, en na een tijdje weer aan

In de tussentijd, dit is nu anderhalve maand geleden, is hij nog 5x met mij vreemd gegaan... we wonen op afstand, dus hebben mekaar maar 5x gezien.. hij beweerd dat hij ook veel gevoelens voor mij heeft (veel meer als vriendschap)
We bellen heel veel en bespreken ook alles met mekaar...
Maar waarom gaat hij elke keer vreemd bij zijn vriendin? Geeft en houd hij dan wel genoeg om haar? En is het niet oneerlijk dat zij hier niks vanaf weet?

En waarom doet hij mij dit aan, hij weet dat ik nog zeer sterke gevoelens voor hem heb!
Mijn gevoel voor hem krijg ik niet zomaar weg, al weet ik dat het wel zou moeten, als we bij elkaar zijn geeft hij me het gevoel dat ik de wereld ben, maar na de tijd zegt hij spijt te hebben en dat we het niet hadden moeten doen (het blijft nl niet alleen bij zoenen)
Ben ik nu heel fout bezig, of hij...
Zou hij echt te veel voor me voelen
Ik weet het niet....
Iemand die me helpen kan...
Qua vriendschap wil ik hem niet kwijt, maar kan ik hem wel laten gaan, hoe kunnen we ooit een goede vriendschap blijven houden als we elke keer naar elkaar verlangen? en daarna uit mekaar getrokken worden...
Is dit echt wat er tussen ons is? Of neem ik nu genoegen met een ilussie?