Oud 31-01-2003, 11:41
selma
selma is offline
ey mensen,
Ik ben 16 jaar, en heb een probleem, mijn ouders laten me niet bij mijn vriend slapen. Ze zeggen: "als je zo nodig sex moet hebben doe je dat maar smiddags". Heeft iemand ook last van dit probleem (gehad), kun je me aub vertellen hoe het bij jou is/was en wat ik eraan kan doen?
ps. nu verzin ik smoesjes als: ik slaap bij een vriendin etc. maar het is zo ingewikkeld om al je smoesjes te onthouden!!
xxxjes
selma
Oud 31-01-2003, 11:49
June bug
June bug is offline
uhm... --> L&R??
Oud 31-01-2003, 12:47
Pan Am
Pan Am is offline
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:18
eztah
eztah is offline
Ik zou dit topic ff verwijderen en hem op liefde&relatie neerzetten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:28
spunky
spunky is offline
Het hoort hier inderdaad niet...
Joehoe? Iris? STP? Werk aan de winkel!
Oud 31-01-2003, 14:43
GRRR
GRRR is offline
hahaha wat een geweldig intelligente argumentatie van je ouders.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:52
Verwijderd
Ik wilde gaan zeggen van "zeg tegen je ouders dat je bij een vriendin slaapt" maar ja dat zei je zelf ook al.

Beetje domme argumentatie van je ouders. Ze vinden het blijkbaar okay dat je gemeenschap* hebt maar je mag er niet slapen... Ga samen wonen ofzo..

Ge meen'schap: 1. neuken, palen, pompen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ge meen'schap: 1. neuken, palen, pompen
Zou het echt zo in de van dale staan?
Oud 31-01-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Zou het echt zo in de van dale staan?
Ik hoop het .
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik hoop het .
Whehehe
Oud 31-01-2003, 15:39
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
.............. Ik merk dat er weinig mensen tegenwoordig over zijn die andere s.com leden nuttige willen informeren.
(zal me ff in moeten houden.)

Nou selma.

Ik ben er vrij in waarneer ik thuis kom en waarneer ik vertrek.
Soms slaap ik gewoon bij een vriendin,en daar weten me ouders ervan.
Als je ouders echt van je houden zou ik maar naar hun luisteren. En sex kan altijd later wel....
En begin niet met smoesje en al dat puber gedoel.Wees eerlijk!

PeaCe
Oud 31-01-2003, 15:43
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
L&R inderdaad.

Dit probleem heb ik ook gehad, tot een paar dagen geleden.

Ik mocht ook nooit bij vriendjes slapen, maar deed het ook wel eens stiekem. Maar dat kan je niet blijven doen, het voel ook altijd heel erg rot om tegen mijn ouders te liegen.

Ik heb een gesprek met ze gehad daarover, ze zeiden allebei nee. Ik heb heel lang moeten zeuren en nu hebben we afgesproken dat het om de week mag.
Gewoon rustig met ze erover praten en duidelijk zeggen waarom je dit zo graag wilt. Nouja..verder kan je er weinig aan doen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:50
Verwijderd
Erm.. Je ouders vinden het OK dat je seks hebt maar het mag alleen 's middags en je mag daar dus niet blijven slapen? Vraag eens waarom ze dat vinden?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:38
Tofke_H
Tofke_H is offline
---> l&r
Oud 31-01-2003, 18:37
faith666
faith666 is offline
heej Selma!
Mijn vriend woont ver weg en das ook de enige reden dat ik bij hem mag slapen en hij bij mij....en dan niet op dezelfde kamer...
Mijn pa zegt dattei zich zorgen maakt om onze hormonen maar hallo, ik ben altijd alleen thuis als hij komt en andersom ook...
Maar goed, tegen me pa in gaan helpt dus niet....ik denk dat het bij jou ook moeilijk zou gaan en met dat stiekem doen zou ik oppassen, ik zou er alleen maar dieper door in de problemen komen!
xxx faith666
Oud 31-01-2003, 18:56
Verwijderd
Ik snap je ouders niet helemaal de enige rede dat ze jullie niet bij elkaar willen laten slapen die ik kan bedenken is omdat ze jullie nog te jong voor seks vinden ofzo. Maar goed dat is het dus niet.

Praat eens met ze en vraag ze waarom het niet mag, misschien hebben ze er wel een hele goede rede voor ofzo. Ik bedoel ze verbieden het je toch niet zomaar. en dan ook uitleggen dat jij het heel graag wil. Ik bedoel met iemand na de seks in slaap vallen is echt heel fijn, veel beter dan s middag's even snel... leg ze dat uit. Praat er met ze over dus, misshcien dat ze dan toch zoiets hebben van ja we zitten wel een beetje fout...

En stiekem doen zou ik niet doen, dan kom je alleen maar verder in de problemen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Als je ouders echt van je houden zou ik maar naar hun luisteren.

Snapt iemand deze redenatie?
Oud 31-01-2003, 19:58
Verwijderd
'' mam wat heb je nou liever? dat ik het op die ranzige wchokjes bij ons op school doe waarbij iedereen ons kan horen of gezellig samen in mijn bed waarbij niet de hele buurt mee hoeft te genieten '' deed het bij mij erg goed
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Roos schreef:
Snapt iemand deze redenatie?
Nee. Dat is echt een kromme zin eerlijk gezegd
Dus als mijn ouders van mij houden dan moet ik naar ze luisteren.
Lekker wazig want dat weet je nooit 100% (tja, kwestie van vertrouwen dat ik bij MIJN ouders niet op kan brengen)
Oud 01-02-2003, 06:57
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik mag van mijn vader ook niet bij mn vriend slapen. We zouden dan sex kunnen hebben, maar al zou ik condooms willen dan krijg ik die omdat t immers wel safe moet en hij nog geen opa worden wil.

Volgens mij is t gewoon zo omdat ze je nog niet kwijt willen. Papa's kleine meisjes moeten niet met grote jongens spelen en al helemaal niet met hun geslachtsdelen.

Ik heb me er wel bij neergelegd. Ik kom wel vaak wat later thuis, maar blijven slapen niet. Heb wel vaker de smoes gebruikt dat ik ergens anders ben blijven slapen maar dat vinden zijn ouders niet meer goed. Agh ja, als ik 18 ben, mag t.

Misschien dat je eens echt serieus met ze moet gaan praten. Misschien dat ze dan antwoord kunnen geven waarom t niet mag.

(btw hoe lang ben je al met je vriend samen? als t nog niet zo lang is, zou dat wel een reden kunnen zijn)
Oud 11-02-2003, 14:12
selma
selma is offline
dank voor alle reactie's!

ik heb sinds de zomervakantie iets met mn vriend +- 5maanden
mijn ouders weten er iets van vanaf ongeveer vier maanden geleden, dat zou tog lang genoeg moeten zijn!!

als ik erover praat met mn ouders zegt mn vader altijd dat ik dat met mn moeder moet bespreken, en mn moeder zegt altijd dat zichzelf al heel duidelijk heeft gemaakt (niet dus) en wil er verder niet meer over praten
Oud 11-02-2003, 14:19
Tio
Tio is offline
Ik heb ongeveer hetzelfde. We mogen wel bij elkaar slapen, alleen moet het bij ons thuis op aparte kamers. Heb het er laatst met mijn vader over gehad. Het mocht niet op één kamer, maar we mochten best sex hebben. Overal, behalve 's nachts op één kamer dus. (stiekem mocht geloof ik zelfs ook nog wel)

Ik snap dat dus ook niet, maar ik gok erop dat het gewoon struisvogelpolitiek is: "het mag wel, maar wij willen het niet weten"
Oud 11-02-2003, 14:22
selma
selma is offline
Citaat:
Tio schreef:

Ik snap dat dus ook niet, maar ik gok erop dat het gewoon struisvogelpolitiek is: "het mag wel, maar wij willen het niet weten"
maar wat kan ik er nu aan doen? want ik heb geen zin meer om het stiekem te doen en vergeet trouwens ook vaak mn eigen smoesjes..
Oud 11-02-2003, 17:38
moison100
moison100 is offline
WhoooW

Super bekent zelfs

Nog steets bij mij zelfs! k en me vorige vriendin hadden 18 maanden en het mogt nog steets niet! Nu ben k 17 met een vriendin van 17 en het mag nog steets niet...

alles geprobeert over halen, santeren *evel grijns*, negeren, uitlegen, disucie voeren (waar ze nix over wou weten, maar nix...

Afgelopen weekend kwam ze langs. En k lag boven in me bed.... toen kreeg k zo iets van... BEN GEEN 12!! Toen ben k bij haar gaan slapen en ze heeft er nix meer over gezegt
Oud 11-02-2003, 17:45
Eline-16
Eline-16 is offline
hey hey

Echt kut voor je dat het niet mag en dat je steeds smoejes moet verzinnen! Ik heb sinds 3 maanden een vriend van bijna 18 en ik ben 16. Wij mochten na 3 weken bij mij slapen maar nog niet bij hem. Ik snapte ook niet wat het verschil nou was......het is toch hetzelfde of niets soms?! Bleek dus dat die ouders geen zin hadden in het gedoe naast hun hoofd.......aangezien mijn vriend nog een kamer heeft in het huis naast hun(ze hebben 2 huizen naast elkaar) mochten we daar wel slapen......nu vind die moeder het heel leuk als ik blijf slapen en ze ziet hoe gelukkig haar zoon is. Het enige wat je kan doen is je ouders laten merken hoe gek je op die jongen bent..... ze moeten gewoon aan het idee wennen dat je een vriend hebt!

Suc6!!

Kus eline
Oud 12-02-2003, 19:19
Useless_Id
Useless_Id is offline
jah ik ken het, ik had het met mn eerste echte vriend ook, ze vonden het moeilijk om 'hun kleine meisje' los te laten, ze zijn nog een beetje van de oude stempel wat dat betreft, maar na 3 maanden mocht het uiteindelijk, en ja, met mn vriend daarna deden ze al niet moeilijk meer... ik denk dat je het beste gewoon kunt praten, of afwachten.......
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:07
poesiefox
poesiefox is offline
Kind, ga toch lekker liegen. Het is immers voor hun eigen gemoedsrust. En wees blij dat je het al wel mag. Maar ze willen er blijkbaar niet mee geconfronteerd worden. Ik hoor het mijn vader nog zeggen: wat doet die jongen zo lang op je kamer, dat geeft geen pas. We zaten notabene zoet mijn stripboeken te lezen. En we waren twintig, en nu lieg ik niet!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten