Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe
![]() ![]() Dat doe ik wel onthouden ja maar ik vergeet andere dingen weer. Kan zo gauw even niet op iets komen maar stel ik zou m'n nieuwe broek vanavond willen passen, dan laat ik 'em gewoon op m'n tafel liggen terwijl me ma heeft gezegd dat ik 'em iig naar m'n kamer moest brengen.. ![]() Gebeurde gister, tja ![]()
|
Als je algemene dingen vergeet is het niet desinteresse -- dat is meer specifieker.
Kan je niet verder helpen, binnenkort start ik met zelfstudie naar interessante dingen in de psychologie (gewoon boeken kopen).
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben tweetalig opgegroeid en het gebeurt mij in beide talen, weet niet of dat er nog iets mee te maken kan hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo rond mijn 15e begon het denk ik... misschien gebruik ik de woorden ook te weinig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat jij bedoelt, komt ook wel vaak voor ![]() Vaak is het dan zo dat ik het in Nederlands niet weet, maar wel in Duits en Engels ![]() Terwijl Nederlands eigenlijk de taal is die ik het beste beheers. Duits ligt mij in de mond wel beter, omdat het mijn moedertaal is... maar schrijven doe ik het niet perfect ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb heel vaak dat ik het tijdsbesef even kwijt ben. Vanochtend had ik iets aan een meisje gevraagd, en ze zou het aan haar ouders vragen. Dus een paar uur later vraag ik: en heb je het al aan je ouders gevraagd?
Ik ben ook dagelijks makkelijke woorden kwijt, pas wist ik niet meer dat een pen een pen was (zo'n ding waar je mee schrijft ![]() Heerlijk intelligent kom je dan over ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op kantoor hebben we een code op het toilet zitten... vraagt een klant aan mij die code: "euhhhh... ik geloof het was de postcode... euhmmm..." ![]() En dat terwijl ik hem helemaal automatisch invoer wanneer ik naar de wc ga ![]() Ik kwam er gewoon niet op in dat moment. |
![]() |
|
heb ik ook welleens. en ook met namen van mensen. van iemand waar je bijvoorbeeld dagelijks mee te maken hebt, dan weet ik opeens zn naam niet meer als ik iets over hem wil vertellen: "ja, dinges!"
ook erg intelligent..
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit: geeft reply nog inhoud mee] Ik vergeet ook vaak namen van personen, echt vervelend. Vooral bij het ontmoeten van nieuwe mensen is dit erg vervelend. Altijd 'hey jij daar' enzo, komt zeer intelligent over ![]() [Dit bericht is aangepast door Marc S (19-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/003094.html
Heeft dat niet daar iets mee te maken, heel misschien?
||
Citaat:
maarja, kan aan mij liggen
|||
Citaat:
Citaat:
k zal nu ophouden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Anyways, no offense.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Probeer dat eens. Stappenplannen maken, planningen maken, en ze vervolgens ook uitvoeren: wanneer het niet lukt de oorzaak achterhalen en niet teveel afwijken (liefst helemaal niet ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() Vraagt bijvoorbeeld iemand: Waar zit je op school? Ik: euhmm eehhhh ![]() ![]() ![]() Dan voel je je echt zooo stom ![]() Naja iedereen heeft dat dus wel eens, merk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heb ik ook wel, en ook namen van hele goede vriende, wil je een iemand aanspreken die je al 6 jaar kent kan je gewoon niet op de naam komen, echt heel erg vind dat.
Of dat ik inderdaad een woord in het engels weet en er in het nederlands niet op kan komen, headphones bijvoorbeeld, terwijl dat zo voor de hand ligt. Dat ik bijvoorbeeld niet op het woord kast kan komen komt vaak doordat ik aan iets anders aan t denken ben en mijn kop er niet bij heb
||
![]() |
Citaat:
ik heb het ook weleens ieder geval ik lul dr meestal omheen. Nou geeft dat meestal ook rare bekken maargoed dat geeft niet denk ik. We zijn allemaal mesen. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
lolz
mjah daar zeg je inderdaad wel iets het leukste is de reactie van mensen als ze mee het woord zitten zoeke en je met zoiets simpel als kast of deur op de proppen komt majah vind het niet erg en zo veel heb ik dat niet echt en niemand die zich er echt iets van aantrekt dus is wel een leuk fenomeen |
![]() |
||
Citaat:
ik verafschuw die dingen. ik maak ze bij voorbaat al niet, omdat ik weet dat ik me er toch niet aan hou. ik doe alles altijd op het laatste moment, maar dan krijg ik het wel af, neem mij al niet meer voor om het de volgende keer beter te plannen, want aan een planning houd ik mij niet, ik vind dat gewoon niks.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Het lichaam voorbij Njits | 2 | 27-11-2004 19:03 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |