![]() |
|
![]() |
Las net een post van iemand die INFP profiel heeft en biseksueel is. Nu is het zo dat een INFPer altijd het goede in mensen ziet en dus eigelijk 'in princiepe' alle mensen lief vind. Ik zie een verband tussen geaardheid en psychologisch profiel: INFPer vind nl. iedereen lief en maakt daardoor geen onderscheid in geslacht.
Ik vraag mij nu af in hoeverre dat verband wel klopt? Want volgens andere is homoseksualiteit in de genen bepaald? Hoe zit dat omtrend biseksualiteit? Wordt een karakter bepaald door de genen? Volgens mij wordt een karakter ontwikkelt door cultuur (dus bijv. thuissituatie) en is het ook zo dat je in je leven van karakter kunt veranderen (al dan niet geleidelijk). Klopt dat en zo nee wat klopt er precies niet? Enlighten me please ![]() ![]() PS: ik wil niet zeggen dat elke INFPer biseksueel is voordat er dat soort reacties komen ![]() What do you think? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik denk dat er best wel een overeenkomst is tussen wat mensen voor anderen voelen en hun Psychologische Profiel.
|
nee is een beetje te mooi gedacht, volgens mij klopt er niets van... dat bisexuele mensen mensen van hun eigen geslacht ook aantrekkelijk vinden heeft er niets mee te maken dat INFPers het positieve in iedereen proberen te zien... bisexuelen vinden ook niet iedereen aantrekkelijk, en ook niet dubbel zoveel mensen als heterosexuelen dus volgens mij kan je die link niet trekken
|
![]() |
Het gaat voor mij op inderdaad.. Maar dat wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Wel interessant.
Ik ben trouwens zo introvert als de pest.
|
Lijkt me wat sterk. Volgens mij moeten alle pogingen om een gemeenschappelijke ongewone denominator te vinden onder andere dan hetero geaardheden uiteindelijk stranden. Ik zie namelijk niet helemaal in waarom er een common denominator zou zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|