Oud 31-12-2001, 19:21
basje!
basje! is offline
okee. ik zoende een keer met een dakloze jongen. iedereen die mij tegenkomt zegt dat nog es tegen mij, zegt dat ik te dom bezig ben en ik ben al 20.000 keer gewaarschuwd voor hem en een andere dakloze. ik doe echt geen gekke dingen ofzo maar ik vind het wel ehm...vreemd dat iedereen zo op reageert. hallo!daklozen zijn ook mensen. als ik met gewoon iemand iets doe krijg ik daar ook niet allemaal opmerkingen over.waarom nu dan wel...?
Oud 31-12-2001, 20:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mwa, je weet niet wat ze hebben hoor... wees liever voorzichtig.

Mee eens, zijn ook maar mensen, maar door hun leefomstandigheden kúnnen ze wel eens iets hebben (niet eens hun schuld hoor).
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:20
Aafster
Aafster is offline
de stelling klijkt wel heel grappig..
maar ff ant op je vraag..
jij moet toch met hem zoenen de rest niet.. dus als jij je dara fijn bij voelt... wrom niet?
Oud 02-01-2002, 14:17
Faery
Faery is offline
Citaat:
AXE schreef:
Groningen!
huh, AXE, ben je trug? Ga utopia doen ofsow.
Oud 02-01-2002, 20:02
basje!
basje! is offline
eh nee hij stonk nie uit zijn bek...volgens mij had hij zijn tanden gepoetst. maar verder was het wel een ranzig mannetje ja.

en dat van groningen klopt inderdaad.
Oud 02-01-2002, 20:04
basje!
basje! is offline
he axe ken ik jou?
Oud 02-01-2002, 21:13
Snufje
Snufje is offline
Ik begrijp de reacties in principe wel, maar het slaat nergens op dat ze je daar zo over aanspreken enzo. Daklozen kunnen vaak ziektes e.d. hebben door de slechte hygienne. Daarom is het volgens mij beter van niet, maar dat hoeft niet eens. Maar idd, jij moet met hem zoenen, geen anderen..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:34
Doc
Doc is offline
Ik heb even wat flauwe reacties verwijderd, ik vond ze nie zo passend, dat doe je anders ook niet, dus nu tja...ook niet

Reactie:
't Is niet 't dagelijks beeld, dat je op straat tegenkomt, maar dat mensen 't maar blijven noemen vind ik helemaal niet normaal, 't zijn immer wel mensen, ik koop ook welles een 'Z' (Daklozenkrant)...ik vind dat je elkaar gewoon moet waarderen.
Oud 05-01-2002, 11:03
Internationalist
Internationalist is offline
Lieve Bas,

je weet best dat dit niet niet helemaal zuiver is. Het gaat hier om een dakloze van een jaar of 30 die geenzins om jouw gaf/geeft maar daomweg gebruik maakt van jou onzekerheid. Als ik ook maar enigzins het idee had dat jij het echt wou, dan had ik nooit gezegd dat het debiel was en had ik je alleen gewaarschuuwd.

Ik denk dat jij net zo goed als mij weet dat dit het niet is. Laat die lui als Zwikky nou eens lopen en zoek eens een jochie dat van je houdt die niet de spuitplekken nog in z'n arm heeft staan en makkelijk je vader kan zijn (die je nooit gehad hebt).
Oud 05-01-2002, 14:24
Witch Lover
Witch Lover is offline
als jij hem leuk vind, en je wilt iets met hem, dan mag niks je tegenhouden. pas wel op dat hij je niet geruikt ofzo. maar dit geld net zo goed voro alle nader jongens..
Oud 05-01-2002, 18:08
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
sgeit aan al die mense hebbe
Oud 05-01-2002, 20:11
Internationalist
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
sgeit aan al die mense hebbe
Ik denk niet dat dat slim is. Bas is namelijk helemaal niet blij met dat soort zaken en ze weet donders goed dat ze dat eigenlijk niet moet doen. Ik ken haar nl. goed genoeg om te weten dat dit soort acties niet haar eigen zijn maar een ordinaire vlucht.
Oud 06-01-2002, 12:36
intelli-worst
intelli-worst is offline
ik praat onzin

[Dit bericht is aangepast door dystopia (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 14:09
basje!
basje! is offline
wijze woorden van internationalist...maar je hebt wel gelijk denk ik...
Oud 06-01-2002, 17:09
Internationalist
Citaat:
basje! schreef:
wijze woorden van internationalist...maar je hebt wel gelijk denk ik...
lieverd, aan gelijk heb ik niets. Probeer het 'gewoon' te veranderen. Niet voor mij, niet voor de rest, nee: voor jezelf.

Probeer wat zelfverzekerder te worden en probeer te beseffen dat er best mensen zijn die wel van je houden e.d.

Ik hou van je
Oud 06-01-2002, 19:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik weet niet wie hij is...

misschien is ie wel echt gevaarlijk, maar het zou makkelijk kunnen dat hij gewoon net zoals iemand anders is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten