Zijn er mensen hier die boulimia hebben? Wat doen jullie er aan en hebben jullie hulp?
Ik weet nu sinds een paar dagen dat er een grote kans bestaat dat ik het heb (ik voldoe aan alle kenmerken, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel) en dat was best een schok voor me, maar ook een opluchting omdat er nu eindelijk een naam voor mijn (eet)gedrag is.
Er wordt altijd aangeraden om een diagnose te laten stellen door een deskundige, maar ik weet niet of dat wel zin heeft. Ik weet van mezelf dat ik die stap niet durf te nemen... op zich wil ik het wel, maar ik voel me gewoon veilig in de situatie waarin ik nu zit en ik wil het eigenlijk ook niet veranderen. Aan de andere kant ook weer wel... argh, ik weet het gewoon even niet meer!
Ik weet ook niet waarom ik dit op psychologie zet (forumbazen, sluit dit maar als jullie dat willen), maar ik was misschien gewoon benieuwd naar ervaringen van andere mensen.