Gedachtes zijn niet te controleren .. ik denk vaak aan iets (ja idd, Mennuz .. goed gegokt

) maargoed, ik probeer dan echt om te stoppen daaraan te denken .. lukt duz echt niet.
Maar tis nooit zo dat niemand van je houdt of dat iedereen je haat of iets dergelijks. Mijn beste vriendin heeft dat ook, en voor mij is dat natuurlijk ook vet zwaar omdat ik echt niet zonder haar kan, en als zij dan zegt: "iedereen haat me, ik vertrouw niemand" dan krijg ik echt een klap in mijn gezicht .. zij ziet gewoon niet hoeveel ik aan haar heb, en ik denk dat dat bij jou vast ook zo is..
Ik voel me zelf ook erg vaak compleet waardeloos maar als ik er dan over praat met mijn vrienden praten ze het wel mijn hoofd uit ..
Dus ik denk dat je gewoon met je vriend moet gaan praten, die vriendin van mij denkt ook constant dat hij het uit wil maken, en dat is wel het laatste wat hij wil..dat weet ik zeker. De enige oplossing is er dus over praten, vooral met je vriend want dat lijkt mij nogal belangrijk, zulke twijfels zijn niet goed in een relatie .. en ik denk dat je vast ook wel vrienden hebt waar je er eens mee over kan proberen te praten .. naja succes ermee verder!! xxx