Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk het niet heb ik ook weleens. vrij vaak eigenlijk hoe het komt ? geen idee maar denk wel dat het nodig is verder niet zo doordacht nerej sorry ik weet het niet.. Groeten Edwin
|
![]() |
Zo mijn waarde internationalist Meneer schijt aan het beleid van de autoriteit. Ik had niks anders van je verwacht....Maar ik kan je nog niet goed genoeg voor een verder antwoord doorgronden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik heb dat ook een tijd sterk gehad. toen deed ik vanalles, waarvan ik wist dat ik daar naasten mee pijn zou doen, maar dat kon me gewoonweg niets schelen.
achteraf weet ik dat ik mezelf dat heb aangepraat, ik zei tegen mezelf dat het me allemaal niks deed om mijn handelen maar niet te hoeven veranderen. ik was bang om te praten, bang om iets van mijzelf te laten zien. ik was dat niet zelf, die zo nonchalant deed, niet echt. bang om de confrontatie aan te gaan en bang te realiseren dat ik fout zat, liet ik lieve mensen stikken. ik denk dat er bij jou ook meer aan de hand is, maar het kan natuurlijk helemaal anders zijn. ik denk alleen dat zo'n gevoel niet op zichzelf staat.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Iedere moslim die strijdt namens de Jihad handelt in strijd met zijn eigen geloof Verwijderd | 54 | 04-02-2005 10:50 | |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |