[QUOTE]me_myself schreef:
Heeft er iemand een moeder met borstkanker, of een ouder met andere kanker en hoe gaan jullie hiermee om?
mijn moeder had nog niet zo heel lang geleden borstkanker. en hoe je er zelf mee omgaat, ligt ook heel erg aan hoe je moeder er mee omgaat. de mijne bleef rustig, en had er gelukkig ook niet erg veel last van (van de chemo enzo) en mede omdat zij ons 't idee gaf: 't komt wel goed, en 't gaat wel, bleven wij gewoon rustig.... Ik weet van iemand anders die borstkanker had eerder helemaal in paniek raakte. en die familie had 't er denk ik veel moeilijker mee dan wij
Bij mijn moeder is bostkanker geconstateerd.Wat moet je daar nou mee???En dan zegt ze dat het mij niks kan schelen omdat ik er niet over wil praten!
dat is een domme opmerking. iedereen beleeft 't weer anders. ik en m'n broertje hebben best wel veel vragen gesteld denk ik. we waren "nieuwsgierig" naar wat er allemaal gebeurde, hoe 't allemaal zat. maar dat vind ik wel logisch. 't is trouwens wel zo, m'n moeder vond 't leuk als anderen nog eens een keertje naar haar vroegen, jouw moeder ook
wil jij echt niet weten wat er gaat gebeuren?
als je niet wilt praten, waarschijnelijk heeft ze wel een of ander infopakket gekregen: lees daar in! en anders kan ik je misschien helpen
(praat nrmaal ook nooit over zlke dingen met m'n moeder)Ben ik te egoistisch?
[/b]
hm. denk 't niet...
oftopic
ik zelf was wel een beetje egoistish
ze gaf ons dus de indruk dat ze nog veel kon, en dan had ik als ze wilde dat ik een klusje deed iets van,, waarom ik? kun je dat zelf niet?

ik heb daar toch wel spijt van