Oud 25-12-2001, 15:18
SNeKKe
SNeKKe is offline
Hallo allemaal!

Ik heb al een tijdje een kettinkje en dat is zo'n eenhoorn met een steentje int midden. Dat steentje heeft donkere kleure (paars, groen,...). Is dat eigelijk de aura van de drager van de ketting? Of wat is dit dan wel ?
Advertentie
Oud 25-12-2001, 20:47
SNeKKe
SNeKKe is offline
Wilt iemand dit plsss beantwoorde want ik heb n,og geen antwoord op men vraag
Oud 25-12-2001, 21:15
Ludootje
Ludootje is offline
dat is een steen met kleurtjes op.. denk jij dat bij alles ofzo? moet ik nu denken dat die gele achtergrondkleur hiere mn aura weergeeft?
Oud 25-12-2001, 21:37
SNeKKe
SNeKKe is offline
Neenee, die steen die verandert van kleur. Ik heb hroen zeggen da da afhangt van uw humeur ofzo maar dat geloof ik niet echt. Tis niet zomaar een steen met een kleurtje hoor.
Oud 25-12-2001, 21:44
Ludootje
Ludootje is offline
Citaat:
SNeKKe schreef:
Tis niet zomaar een steen met een kleurtje hoor.
een steen met 2 kleurtjes dan

Oud 25-12-2001, 21:51
SNeKKe
SNeKKe is offline
nee ik kan precies niet goed verwoorden wat ik bedoel gewoon het is een steen en die verandert van kleur (donker paars, groen, rood, geel, blauw...) allemaal donkere kleure. Kwil wete waarom die kleure verandere. Maar ja, slotje dan maar als niemand begrijpt wat ik bedoel.
Oud 26-12-2001, 15:52
Digger3
Digger3 is offline
nog nooit gehoord van een ketting die dat kan, laat staan zien. Het lijkt me verder erg onwaarschijnlijk, lijkt mij dat het eerder met de temperatuur of hoeveel licht ofzow te maken heeft.
Oud 26-12-2001, 17:24
SNeKKe
SNeKKe is offline
Ja dat kan goed zijn hoor.
Ik heb zo ook al eens een ring gezien.
Die kleurde ook zo zoals mjin ketting. Temperatuur en/of lichtk an goed zijn dank u
Oud 27-12-2001, 15:27
shanli
shanli is offline
Citaat:
SNeKKe schreef:
Neenee, die steen die verandert van kleur. Ik heb hroen zeggen da da afhangt van uw humeur ofzo maar dat geloof ik niet echt. Tis niet zomaar een steen met een kleurtje hoor.
je hebt ook zo van die ringen,maar dat is gewoon je lichaamstemperatuur,een vriendin van mij heeft zo'n ring,en als ie zwart is en als ik mijn duim erop leg wordt ie groen,dan heeft nix te maken met jouw aura of zo denk k.

Oud 27-12-2001, 19:26
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
judith2211 schreef:
is dat niet hetzelfde idee als die 'stemmingsringen' die een paar jaar geleden in waren? die dingen veranderden van kleur door de temperatuur. als je m in de koelkast legde werd hij zwart bijvoorbeeld.
maar t kan zijn dat verkopers vertellen dat t met je aura te maken heeft. klopt niets van.
precies,
ik heb ook twee van zo'n stemmingsringen, dat heeft echt niets met je op je gemak voelen ofzo te maken hoor, maar met de temperatuur. en zowiezo die mensen van de winkel weten er zelf soms niets van, dus vertellen ze maar iets.
Oud 30-12-2001, 13:28
girly_beau
girly_beau is offline
Dat dacht ik ook!! Ik heb ooit zo'n sleutelhanger gehad die ook van kleur kon veranderen. Maar als je je duim erop legt dan werd ie blauw/zwart. Ik neem niet aandat een sleutelhanger mijn aura draagt of adnersom.
Oud 04-01-2002, 09:23
wiccanMaster
wiccanMaster is offline
Je hebt ook van die elektronische vogeltjes die blauw worden als t gaat regennen en rood als de zon schijnt maar dit...Nee heb geen idee sorry

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten