Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat iedereen een bepaalde datum heeft die bij hem of haar minder prettige ervaringen oproept. Bij mij is dat 19 maart. Op 19 maart 1994 overleed mijn moeder op 53-jarige leeftijd aan de gevolgen van een inwendige bloeding. Het was zeker voor mij een zware klap, maar ik heb het weten te verwerken door er met anderen over te schrijven.
Op 19 maart aanstaande (toevallig ook de verjaardag van een collega van mij) zal ik ook wel even bij de dood van mijn moeder stilstaan, maar ik denk dat anderen die een soortgelijke ervaring hebben meegemaakt dat ook wel zullen doen. Aan de datum en de gebeurtenis die toen plaatsvond kun je verder niets doen, maar je kunt er met anderen over praten om er beter mee om te gaan.
|
![]() |
Da's wel heel erg toevallig en erg voor jou zeg...
![]() Ik heb gewoon, datums waarop ik dierbaren heb verloren, die heb ik het liefste dat ze snel voorbij zijn... Eenieder heeft wel zo'n dag of datum die hij nooit zal vergeten... Knuffel, Bitanem
|
25 & 26 decemeber...it's the season to be jolly [kots kots]
sorry, maar dát "jolly" is er nooit van gekomen eigenlijk. of nog nooit, het is maar hoe je het ziet. Sommigen kennen het vast wel...je gaat kersteten, Én doet dan ook "gezellig" mee, wat vaak toch best tegenvalt.
||
Citaat:
![]()
|
Afgelopen 21 februari is mijn opa overleden.
Op diezelfde dag was mijn vriend jarig. Ik was dus daar toen ik het hoorde, en op het moment dat m'n moeder belde waren zijn zus en oma bedankkaarten aan het schrijven voor de crematie van zijn opa. Beetje wrang. Zal dus wel altijd een beetje een bijsmaak houden die dag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |