Oud 13-03-2002, 19:28
moon
moon is offline
De laatste tijd voel ik me als een slot waar de sleutel van kwijt is. Ik ben zo stil! Het lijkt net of ik niet kan praten! Alleen op internet gooi ik er zo af en toe nog wat uit.

Iemand enig idee hoe ik de sleutel terug kan vinden?
Oud 13-03-2002, 20:25
JJzD
JJzD is offline
dat is op zich nie erg

als je niet te erg word

als het wel te erg word, heb schijt aan de mensen en onderdruk je neigingen niet
Oud 15-03-2002, 16:23
leentjuh
leentjuh is offline
zo voelde ik me tijdjuh geleden ook en pas had ik opeeens door hoe belachelijk ik t laatste half jaar bezig was geweest en nu gaat t veel beter maar ik zou niej weten hoe je de sleutel kan vinden, gewoon goed, diep zoeken denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:32
Verwijderd
dat is helaas precies wat ik ook heb. Ik wil wel wat zeggen (heb vaak zoiets van ik moetwat zeggen), maar ik weet niet wat ofsow... Zolang het ergens over gaat wil ik best wel wat zeggen, maar vooral in de pauzes is 't een probleem, daar gaan de gesprekken dus nergens over .En ik verveel me dood...

van mensen die me niet zo heel goed kennen krijg ik vaak te horen van "wat ben je stil" enz.... mensen die me beter kennen weten dat al wel en sommige zeggen 't achter m'n rug om

bedenk elke dag iets of meerdere dingen waarover je het wilt hebben zou ik zeggen. iets je vrienden ook een beetje aanspreekt, anders ben je gauw uitgepraat.

zoek mensen met dezelfde interesses, dan kun je daarover praten, of juist mensen die iets heel anders doen wat jij wel interessant vind. werkt bij mij wel

't is ook een beetje een kwestie van of je alles wat je opvalt enzo meteen zegt.

deze dingen helpen bij uiteindelijk nog niet genoeg. dus als iemand nog andere tips heeft? ik zou er ook blij mee zijn

soms heb ik trouwens ook dat ik alles achter elkaar aan praat, al komt dat niet vaak voor en eigenlijk alleen thuis..

Marianne

[Dit bericht is aangepast door marianne22 (15-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:52
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
misschien hep je geen reden om te praten ofzo.. als je er geen last van hep... zou ik denke....--> ik hep geenzin om te spreken dus hoef da ook nie ( ) en als je het erg vind..komt er wel iets hopeluk dat , het spraak zame er ineens uit kom ofzo
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten