Oud 13-03-2002, 16:50
JJzD
JJzD is offline
diegene zal het echt zelf moeten doen, maar hoe moet je jezelf gedragen

ik breng nu tot vervelends toe onder de aand8 dat ze wel lief is, maar dat lijkt nie erg aan te slaan.
voor mezelf denk ik dat ze wel gaat luisteren als ik gewoon lang genoeg met haar omga

ze is erg lief maar ze ziet het zelf nie
Hoe dit op te lossen?? (ik verw8 geen wondermiddelen maar gewoon de beste houding van mij)
Oud 13-03-2002, 16:56
moenbase
moenbase is offline
Complimentjes, extra zeggen dat ze leuk, lief, aardig is. Niet overdreven veel, maar gewoon wat meer dan bij andere personen.
Oud 13-03-2002, 16:57
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Complimentjes, extra zeggen dat ze leuk, lief, aardig is. Niet overdreven veel, maar gewoon wat meer dan bij andere personen.
tis moeilijk om die grens aan te geven

en ze leest gewoon mee dus ik zal het waarschijnlijk nie in praktijk kunnen brengen
Oud 13-03-2002, 17:18
Kandi
Kandi is offline
Iemand met wie ik op msn goed omgaat denk ook hele tijd negatief overzichzelf ik zeg wel dat dat niet zo is maar het helpt echt niet ik zou ook wel willen weten wat ik moet doen.
Oud 13-03-2002, 17:41
dystopia
dystopia is offline
Door diegene te overtuigen met waarheden. Subjectieve meningen kunnen worden opgevat als 'slijmen' terwijl je het misschien toch meent.

Met feiten/uitspraken als 'smaken verschillen' of 'op ieder potje past een deksel' kun je ver komen!

Je kunt er wellicht zelf ook een aantal bedenken. Misschien leuk om ze dan hier te posten, hebben andere misschien nog wat aan try it
Oud 13-03-2002, 17:46
moenbase
moenbase is offline
Het is ook moeilijk om die grens te trekken. Maja, ik ben dus zo'n iemand die complimentjes zou kunne gebruiken. En weet dus van me eigen dat het me goed doet om ze te horen. Vaak hoor ik ze nie dus voel ik me weer nie zo ok.
Maar ja, dat f terzijde. Kijk wanneer iemand je gaat zeggen van je bent super geweldig leuk, gaaf, tof, enzo, kijk dan straalt de ongeloofwaardelijkheid ervan af. Dus dat is al helemaal niet ok. Maar gewoon wanneer ze iets goeds doet, gewooon er op attenderen dat ze het goed gedaan heeft. Óok bij kleine simpele dingetjes dus.
Oud 13-03-2002, 17:52
star9
star9 is offline
kom met concrete voorbeelden aan..
Als ze je bijv over problemen met vrienden vertelt, vertel haar dan dat ze WEL een goede vriendin is, omdat... enz enz..

concrete dingen overtuigen wel..

ik spreek uit ervaring..

Oud 13-03-2002, 18:09
JJzD
JJzD is offline
als ik concreet word zegt ze dat het zo hoort en dat ze dus niets bijzonders is

dat ik nog nie zoveel meiden ben tegengekomen die hetzelfde doen als zij wil ze nie geloven

soms wil ik 'r gewoon brainwashen
Oud 15-03-2002, 19:35
radiofreek
radiofreek is offline
het is super moelijk, mijn vrienden proberen het al een hele tijd.
ik ben zeer negatief dus willen ze me positiever maken, ik haal me super naar beneden en zij halen me steeds weer omhoog je bent wel goed en je bent wel mooi enzenz
het is goed bedoelt maar het werkt niet.
ik wens je veel suc6 en ooit gaat ze het inzien ik ga er ook steeds meer ingeloven
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:47
star9
star9 is offline
Citaat:
JJzD schreef:
als ik concreet word zegt ze dat het zo hoort en dat ze dus niets bijzonders is

dat ik nog nie zoveel meiden ben tegengekomen die hetzelfde doen als zij wil ze nie geloven

soms wil ik 'r gewoon brainwashen
dan moet je dat gewoon blijven herhalen..
geef voorbeelden van meiden die bijv niet voor vriendinnen opkomen.. voorbeelden van zulke situaties enzo..
misschien dat dat helpt..

Oud 18-03-2002, 18:55
pienie
Msschien WEET ze het zelf wel, maar is ze bang dat als ze eindelijk iets positiefs over haarzelf zegt dat ze dan gewoon arrogant overkomt...

Als je tegenwoordig zegt dat je jezelf best aardig vind word je toch meteen de grond weer ingeboord, vandaar dat alle krioelende wijven zeggen dat ze o zo lelijk zijn en dat ze o zo bitchie zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:52
Papageno
Papageno is offline
Mwoah... met argumenten kom je ver. Je lult haar gewoon vast, het argument: "waarom zou ik zeggen dat je lief was als je dat niet zou zijn?" is meestal al genoeg... En als je dan een opmerking van het genre: "omdat je mij niet wil kwetsen" krijgt kun je altijd nog terugkomen met: "waarom zou ik dat dan niet willen?". Mja met argumenteren kom je ver...

Weet je trouwens wel zeker dat het niet gewoon uit verlegenheid is dat ze dat zegt?
Oud 19-03-2002, 10:16
Shannia
Shannia is offline
Nounou, dat moet niet sow moeilijk zijn denkik! Je moet punt 1 jezelf blijven! Punt 2 moet je haar Xtra aand8 geven! En dit is helemaal niet sow moeilijk! Niet alleen zeggen dat ze lief is, ook dat ze mooi is, en dat ze tha one is!
Heeft ze een nieuw truitje/broek/shirtje/bh zeg dr wat van! en niet: oh,nieuw? Leuk! MAar meer: hee heb je een nieuw truitje? WOW HEE! Die staat je echt heel erg goed
Vervolgens zeg je na 10 minuutjes weer:'Echt hoor, lieverd Je hebt sown leuk truitje Gewoon een beetje spontaan! Je moet laten zien dat zij 'je meidje' is!
Nog een tip: doe iets liefs waar veel mensjes bij zijn! Geef dr op een verjaardag een kusje! Laat zien dat je je niet schaamt voor haar!
Ut moet wel spontaan gebeuren, en niet gemaakt, dat heeft ze door! Xtra portie drboven op
xxS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten