Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders betrappen me er vaak op als ze over iets supervolwassen bezig zijn iets wat ik nooit zou begrijpen ben ik ook zo aant het meeprate en als bv: mijn broer iets heeft gehad dan zeg ik ook altij ahja dat heb ik ook al gehad en dan zeg mijn broer : ja zeg ge hebt precies alles al gehad !!
![]()
|
ik denk dat het meer dan normaal is
als je het al hebt meegemaakt kan je er over praten en tjah hier zitten nu eenmaal veel mensen die al veel hebben meegemaakt dus die al veel over dit soort dingen kunnen meepraten hangt eigenlijk deels af dus in wat voor wereld je bent opgegroeit of je degelijk op dit forum kunt replyen of niet natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik ga er van uit dat je niet over iets degelijk kan praten als je het zelf nog nooit hebt ervaren er zijn veel mensen die bv zeggen dat zelfmoord laf is maar zich wel niet kunnen voorstellen in wat voor een wereld mensen die het doen leven die zich de pijn achter die zelfmoord niet kunnen voorstellen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool Rotterdam OF INHOLLAND B1GG13 | 10 | 11-01-2007 20:53 | |
Psychologie |
problematiek en interesse Verwijderd | 22 | 03-09-2006 11:13 | |
Psychologie |
Onze moeder Giovanna | 31 | 02-03-2004 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verdict Medea | 6 | 01-12-2003 21:53 | |
Psychologie |
Waarom moet ik toch telkens die rottige moeilijke keuzes maken! Eend | 16 | 05-09-2003 21:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
veel aankomen ineens zonder dat je meer eet dan normaal Fantôme | 28 | 28-08-2003 19:24 |