Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt altijd wel verwachtingen, of je het nou wil of niet.. net zoals dat je al verwacht zonder verwachtingen vrijer te leven zeg maar.. Je moet geen hoge eisen gaan stellen, en dus hele hoge verwachtingen, dan wordt je altijd teleurgesteld.. maar wanneer e reële verwachtingen hebt, dan hoeft dat helemaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
Voor een tijd zonder verwachtingen leven kan, maar uiteindleijk moet je tog weer een gok nemen. En dan gaat het goed of ga je op je bek...en begint het weer van voren af aan...als het goed is...
|
![]() |
Mee eens, bij mij in de familie is het blijkbaar de gewoonte dat iedereen een stapje hoger komt....als je t snapt...
Mijn vader wil ons de mogelijkheid geven om een betere baan te krijgen dan hij heeft, hij kreeg die mogelijkheid weervan zijn vader enzo.... Tot nu toe is het steeds gelukt....mijn opa was alleen directeur, mijn pa is nu psychiater en topambtenaar.....maar wat moet ik nu bereiken? Minister ofzo? Mijn ap bedoeld het goed, betaald al ons studie geld, de meeste bij ons thuis doen ook 2 studies....maar ik voel me daar niet prettig bij........heb toch het gevoel dat ik veel moet bereiken en ik weet niet of ik dat wle kan, ik ga wel studeren, wrs ook 2 studies maar toch..........zucht.... Okeej klinkt misschien vreemd maar.....tis nou eenmaal zo...
|
Ik denk dat je een beetje een middenweg moet vinden. Als je namelijk helemaal geen verwachtingen hebt van het leven bijvoorbeeld dan zal je waarschijnlijk niet al te gelukkig leven. Je moet wel de kans hebben om te kunnen dromen, en daar horen ook teleurstellingen bij. Zo is het leven nou eenmaal...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |