Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 14:20
freakieflower
freakieflower is offline
Wie heeft er nu al een kaartje voor gekocht???

107 euro toch??
Oud 07-02-2003, 14:21
attrib
attrib is offline
fokkin' duur ja :-/
moet erover nadenken...
Oud 07-02-2003, 14:23
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Effeks schreef:
moet erover nadenken...
jepz ikke ook
steeds duurder en de bands gaan er ook niet echt op voor uit...

Ik ga eerst kijken wat voor bands er komen en dan kaartje kopen...niet zo als vorig jaar al in feb. kaarten halen en dan, je alleen maar dood irriteren enzo
Oud 07-02-2003, 14:25
DeadNation
DeadNation is offline
Ik boycot uiteraard. Bovendien er spelen toch altijd lamme bands....Biohazard ofzo voor de hardcoreliefhebber...
Oud 07-02-2003, 14:27
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Effeks schreef:
moet erover nadenken...
ja idd,... me too ... ook effe afwachten welke bands er komen ..
Oud 07-02-2003, 14:32
attrib
attrib is offline
same.. afwachten.. eerst es ff zien wat voor intressants er komt
Oud 07-02-2003, 14:36
Verwijderd
ik ga zowieso wel, maar koop mn kaartje over een paar maanden ofzo pas.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:49
vixen
vixen is offline
Eerst eens kijken wat er komt.
Oud 07-02-2003, 14:50
Verwijderd
aangezien lowlands, bizarre en pukkelpop dit jaar zowat gelijk op datum vallen meot ik maar goed kijken welke bands op welke festivals spelen. Vorig jaar was pukkelpop het leukst.
bizarre was €84 en pukkelpop €80. Als die weer ong. die prijs zijn en de bands zijn iets beter dan ga ik liever naar 1 van die. Maar ja, maar afwachten he.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:14
Verwijderd
Ik wil wel heel graag gaan, maar ik weet nog niet of dat gaat lukken.. als ik ga koop ik wel pas mn kaartje als er iets meer bands bekend zijn..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:41
]{ing
]{ing is offline
duur.. en ze hebben nooit echt goede lineups..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:41
funest
funest is offline
vorig jaar vonk et echt poep

mocht ik dit jaar gaan dan zou et zijn omdat ik een kaartje krijg/win
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:52
Vice
Vice is offline
Nee,
geen zin en zonde van m'n geld
Oud 07-02-2003, 16:13
coecie
coecie is offline
yay, ik doe zo'n vrijwilligersgedoe
moet donderdag enquete's afnemen
maar ben vrijdag zaterdag en zondag lekker gratis daar, en bovendien op een relaxte camping met gratis douche en alles, yaaay!!!
Oud 07-02-2003, 16:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik denk dat ik wel ga...
Oud 07-02-2003, 16:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik woon er practisch naast dus ik ga altijd wel. Meestal ook gratis Naja meer ehm illegaal gratis
€107 vind ik toch best wel heeeeel veel geld. En meestal komen er maar 1 of 2 bands die ik echt wil zien.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:43
Roxy
Roxy is offline
wij vergelijken ook weer programma's dus geen idee.... maar idd erg duur...
Oud 07-02-2003, 16:48
mixtape
mixtape is offline
Ik denk niet dat ik ga..
Vorig jaar was niet zo boeiend..
Hangt eigenlijk helemaal van de bands af. Maar ik denk eerder een ander festival. Of helemaal niets dit jaar

Waar kan je je trouwens opgeven voor vrijwilligerswerk daar?
Oud 07-02-2003, 16:58
Verwijderd
2001 was ik daar was erg gezellig en gezelliger dan 2002 pukkelpop (dat wel een veel betere lineup had)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:58
Verwijderd
Ach, er zit altijd wel iets geinigs tussen. Maar het gaat mij vooral om de sfeer, met een paar duizend man een beetje drugs gebruiken, vreten en zuipen, troep maken en bleren over de camping. *Bro Hymn begon wel te irriteren na een tijdje *

Maar goed, als dit jaar alle bands kut zijn kom ik niet. Dan liever pukkelpop, das in principe het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:36
Verwijderd
Programma's vergelijken he..

Maargoed, als het programma beetje ok is ga ik toch liever naar LL dan naar pukkelpop..sfeer op ll vond ik echt stukken beter moet ik zeggen..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:40
Stevill
Stevill is offline
ik bekijk het ff of er goeie bands spelen en leuke mensjes gaan, want ook dit laatste kan de sfeer bevorderen.

zoonlief pak je maar goed in het is koud buiten
Oud 07-02-2003, 20:04
Jules
Jules is offline
No way dat ik ooit weer een kaartje voor Lowlands koop als ik nog geen idee heb welke bands er komen ..

Ik kijk ook maar gewoon op welk festival het het leukst is .. ga ik daar gewoon heen

ALS ik geld heb uiteraard..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het zal dit jaar m'n 4e jaar worden. en aangezien 4 m'n geluksgetal is moet het nu wel leuk worden (hoop ik tenminste). Ik wil wel naar bijv. pukkelpop, maar dan moet ik zo ver reizen, en ik ben maar in m'n eentje dus dat vind ik een bietje eng. Lowlands ken ik nu wel uit m'n hoofd, dus dat durf ik wel (ben trouwens 2 jaar geleden al alleen geweest.)
Er is alleen 1 probleempje. Lowlands is een week verschoven, pukkelpop ook, en m'n school vakantie is ineens veel eerder afgelopen. Dat betekend dus spijbelen. Maar aangezien ik dan al 18 ben en m'n eigen briefjes mag schrijven zal het niet zo'n groot probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:53
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Het zal dit jaar m'n 4e jaar worden. en aangezien 4 m'n geluksgetal is moet het nu wel leuk worden (hoop ik tenminste). Ik wil wel naar bijv. pukkelpop, maar dan moet ik zo ver reizen, en ik ben maar in m'n eentje dus dat vind ik een bietje eng. Lowlands ken ik nu wel uit m'n hoofd, dus dat durf ik wel (ben trouwens 2 jaar geleden al alleen geweest.)
Er is alleen 1 probleempje. Lowlands is een week verschoven, pukkelpop ook, en m'n school vakantie is ineens veel eerder afgelopen. Dat betekend dus spijbelen. Maar aangezien ik dan al 18 ben en m'n eigen briefjes mag schrijven zal het niet zo'n groot probleem zijn.
alleen? :-| jezus, boring?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 22:06
Verwijderd
geen id, misschien ben ik wel een op vakantie...

Ik ben de laatste twee keer niet meer geweest. En de laatste twee keren daarvoor vielen enorm tegen. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. maar als die line-op een beetje oké is, dat ik dan ga...

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 07:44
coecie
coecie is offline
bart, ga gewoon met mij vrijwillergerswerken! ik heb geregeld met mijn tante bij mojo dat ik dat met een paar vrienden mag doen. da's echt te mooi, geen geld en daar gratis en voor niks zitten en een backstagepas hebben
jaaaaa *heeft zin*
Oud 08-02-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
alleen? :-| jezus, boring?
lijkt mij ook, maar jah agh niet iedereen hoeft persé met meerdere personen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Boring? Helemaal niet. Vorig jaar was ik voor het eerst met een groep vrienden en die hebben het eigenlijk een beetje voor me verziekt. Ze wilden allemaal alleen maar metal zien en ik hou ook van andere soorten muziek. Dus ik heb de hele tijd alleen rondgelopen. reuze gezellig, nog lieve mensen ontmoet ook.
Alleen terug bij de tent was het minder want daar liepen ze weer zwaar stoned en dronken en irritant te doen.
Alleen is echt VEEL rielekster. En ik kom trouwens voor de muziek, niet voor de gezelligheid. Als er goede muziek is vermaak ik mezelf prima.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:49
PieterB
PieterB is offline
nu al een kaartje voor LL kopen lijkt mij vrij dom, ik weet nog dat er vorig jaar een HOOP mensen teleurgesteld waren door het programma die al heel vroeg een kaartje gekocht hadden...

als iedereen nou es een kaartje zou kopen als de meeste bands bekend zijn, dan zou er ook nog meer druk zijn om de bands te strikken waar veel mensen om vragen..
(vorig jaar is er ontiegelijk veel punk en hardcore gevraagd en we kregen vrijwel niets...)
Oud 08-02-2003, 16:51
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
waarom zou ik???? Eerst maar eens de linup afw88, die zal wel weer tegenvallen net zoals vorig jaar, ben blij dat ik niet gegaan ben...
Oud 08-02-2003, 17:19
Baxx
Baxx is offline
Citaat:
Danique schreef:
aangezien lowlands, bizarre en pukkelpop dit jaar zowat gelijk op datum vallen meot ik maar goed kijken welke bands op welke festivals spelen. Vorig jaar was pukkelpop het leukst.
bizarre was €84 en pukkelpop €80. Als die weer ong. die prijs zijn en de bands zijn iets beter dan ga ik liever naar 1 van die. Maar ja, maar afwachten he.

eeem lowlands ik tog een week verschoven dan is pukkelpop er tog een week voor maar ik heb me kaartjes al ja gaa gewoon al voor de sweer en de meeste mensen die ik ken gaan er al heen dus dat vind ik al een rede genoeg om er heen te gaan
Oud 08-02-2003, 17:20
Baxx
Baxx is offline
Citaat:
killermachine85 schreef:
nu al een kaartje voor LL kopen lijkt mij vrij dom, ik weet nog dat er vorig jaar een HOOP mensen teleurgesteld waren door het programma die al heel vroeg een kaartje gekocht hadden...

als iedereen nou es een kaartje zou kopen als de meeste bands bekend zijn, dan zou er ook nog meer druk zijn om de bands te strikken waar veel mensen om vragen..
(vorig jaar is er ontiegelijk veel punk en hardcore gevraagd en we kregen vrijwel niets...)
ik ga meer voor de sweer die is er gewoon super en er komt altijd wel leuk muziek daar ben ik niet bang voor

p.s. er is al 1 band bekent niet dat het wat bizonders is:

Satellite7
Oud 08-02-2003, 18:44
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik denk nie dat ik ga, veel te duur.
weer duurder dan vorig jaar.
Oud 08-02-2003, 20:20
86dagreed
86dagreed is offline
Nee das lekker. 107 euro. "laten we het elk jaar duurder maken, de 50.000 mensen komen toch wel', aldus een organisatie.

resume: 40.000 balende mensen, die lauw bier uitpissen, door een modderpoel verkloot weiland rondlopen, door security benadeelde/geintimeerd worden en dan de concerten.

Wat nodigt lowlands uit? Juist, kloterige top 40 'alternatieve bands'. Heel fijn, waar lowlands vroeger garant stond voor aanstormend talent (1998 was een topjaar voor 150 piek), staan ze nu bekend als een commercieel zuigend festival. Ze zuigen het geld weg uit je portomonnee, maar pretenderen o zo alternatief te zijn.

En waarom gaat iedereen er weer heen? omdat het andere ook al zo slecht is, dus waarom geen collectieve actie bizar/roskilde/werchter en laat lowlands-organisatie duidelijk maken dat dit niet zo kan.

Ik heb liever at the close of everyday, dredg of een cave-in dan uitgekauwde poep als Deus, Millionnaire of Krezip , die we in elk achterafzaaltje al gezien hebben voor 2 punten die we bij de AH gespaard hebben.
Oud 08-02-2003, 20:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ga niet. Te duur.. En ik heb geen vervoer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
Nee das lekker. 107 euro. "laten we het elk jaar duurder maken, de 50.000 mensen komen toch wel', aldus een organisatie.

resume: 40.000 balende mensen, die lauw bier uitpissen, door een modderpoel verkloot weiland rondlopen, door security benadeelde/geintimeerd worden en dan de concerten.

Wat nodigt lowlands uit? Juist, kloterige top 40 'alternatieve bands'. Heel fijn, waar lowlands vroeger garant stond voor aanstormend talent (1998 was een topjaar voor 150 piek), staan ze nu bekend als een commercieel zuigend festival. Ze zuigen het geld weg uit je portomonnee, maar pretenderen o zo alternatief te zijn.

En waarom gaat iedereen er weer heen? omdat het andere ook al zo slecht is, dus waarom geen collectieve actie bizar/roskilde/werchter en laat lowlands-organisatie duidelijk maken dat dit niet zo kan.

Ik heb liever at the close of everyday, dredg of een cave-in dan uitgekauwde poep als Deus, Millionnaire of Krezip , die we in elk achterafzaaltje al gezien hebben voor 2 punten die we bij de AH gespaard hebben.
De prijs is wat gestegen ivm. de inflatie. De line-up was niet geweldig idd. 2001 was wel top. Alleen gaan roelt trouwens.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Excuse me, maar vorig jaar was VNV Nation er toch ook?
Dat noem ik niet echt een "commerciele zuigende zogenaamd alternatieve top 40 act".
Maar ik kan ernaast zitten...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:44
Pharmacon
Pharmacon is offline
ER waren op de laatste editie van lowlands ook zat leuke bands. Alleen je moest wat beter zoeken....of gewoon niet letten op de hoeveelheid platen die een band verkoopt

wie heeft trouwens de transylvanians gezien? speed-folk geweldig
Oud 08-02-2003, 22:09
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Excuse me, maar vorig jaar was VNV Nation er toch ook?
Dat noem ik niet echt een "commerciele zuigende zogenaamd alternatieve top 40 act".
Maar ik kan ernaast zitten...
ow nee he. krijgen we dit.

OVER HET A-l-G-E-M-E-E-N
Oud 08-02-2003, 23:31
machina82
machina82 is offline
en 86 deus is geen uitgekauwde poep

millionaire en krezip wel.
Oud 09-02-2003, 00:39
HK66666
HK66666 is offline
107 euro!
jezus, dat gaat toch nergens meer over
Oud 09-02-2003, 02:42
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
machina82 schreef:
en 86 deus is geen uitgekauwde poep

millionaire en krezip wel.
je hebt gelijk.

Maar ik wou gewoon 3 van die 'populaire alternatieve' bandjes.
En deus schoot me te binnen, maar hoord er idd nie bij.
Oud 09-02-2003, 02:46
konflict
konflict is offline
107 euro is gewoon echt te duur, of d'r moeten bands komen die ik wel héél graag wil zien... en aangezien dat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren kies ik toch maar voor een ander festival denk ik, werchter ofzo

(millionaire vind ik trouwens wel koel... misschien niet voor een mainstage, maar toch)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:12
Verwijderd
Mwjah. Ligt eraan. Of er een beetje leuke line-up is idd. En of er leuke mensen heen gaan die ik ken. En ehmz.. ach ik zie wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:49
HK66666
HK66666 is offline
Citaat:
birthmark schreef:
jij hebt al zoooooo lang dezelfde sig en avatar
Uhh, ja
Veels te lui om wat te veranderen.
Sig heb ik zelfs al sinds ik mijn 400 posts had en een sig mocht
Oud 09-02-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:

Wat kan jij toch heerlijke in-your-face stukken schrijven
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
bart, ga gewoon met mij vrijwillergerswerken! ik heb geregeld met mijn tante bij mojo dat ik dat met een paar vrienden mag doen. da's echt te mooi, geen geld en daar gratis en voor niks zitten en een backstagepas hebben
jaaaaa *heeft zin*
OMG wat !!! nou, ik wil wel mee hoor ik spreek je nog wel op msn!!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:30
Verwijderd
ik ga wel, is toch altijd wel doop, nooit meer naar pukkelpop iig, da was echt een hel.....en ach, als er geen vete band zijn is t nog altijd hill met vrienden en eh..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:36
FireCracker
FireCracker is offline
ik denk dat ik gewoon mijn ramen wijd open zet of achter het huis ga zitten luisteren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten