Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
aangezien lowlands, bizarre en pukkelpop dit jaar zowat gelijk op datum vallen meot ik maar goed kijken welke bands op welke festivals spelen. Vorig jaar was pukkelpop het leukst.
bizarre was €84 en pukkelpop €80. Als die weer ong. die prijs zijn en de bands zijn iets beter dan ga ik liever naar 1 van die. Maar ja, maar afwachten he. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, er zit altijd wel iets geinigs tussen. Maar het gaat mij vooral om de sfeer, met een paar duizend man een beetje drugs gebruiken, vreten en zuipen, troep maken en bleren over de camping. *Bro Hymn begon wel te irriteren na een tijdje
![]() Maar goed, als dit jaar alle bands kut zijn kom ik niet. Dan liever pukkelpop, das in principe het zelfde. |
![]() |
|
Het zal dit jaar m'n 4e jaar worden. en aangezien 4 m'n geluksgetal is moet het nu wel leuk worden (hoop ik tenminste). Ik wil wel naar bijv. pukkelpop, maar dan moet ik zo ver reizen, en ik ben maar in m'n eentje dus dat vind ik een bietje eng. Lowlands ken ik nu wel uit m'n hoofd, dus dat durf ik wel (ben trouwens 2 jaar geleden al alleen geweest.)
Er is alleen 1 probleempje. Lowlands is een week verschoven, pukkelpop ook, en m'n school vakantie is ineens veel eerder afgelopen. Dat betekend dus spijbelen. Maar aangezien ik dan al 18 ben en m'n eigen briefjes mag schrijven zal het niet zo'n groot probleem zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
geen id, misschien ben ik wel een op vakantie...
Ik ben de laatste twee keer niet meer geweest. En de laatste twee keren daarvoor vielen enorm tegen. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. maar als die line-op een beetje oké is, dat ik dan ga... Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 22:10. |
![]() |
|
Boring? Helemaal niet. Vorig jaar was ik voor het eerst met een groep vrienden en die hebben het eigenlijk een beetje voor me verziekt. Ze wilden allemaal alleen maar metal zien en ik hou ook van andere soorten muziek. Dus ik heb de hele tijd alleen rondgelopen. reuze gezellig, nog lieve mensen ontmoet ook.
Alleen terug bij de tent was het minder want daar liepen ze weer zwaar stoned en dronken en irritant te doen. Alleen is echt VEEL rielekster. En ik kom trouwens voor de muziek, niet voor de gezelligheid. Als er goede muziek is vermaak ik mezelf prima. |
![]() |
|
nu al een kaartje voor LL kopen lijkt mij vrij dom, ik weet nog dat er vorig jaar een HOOP mensen teleurgesteld waren door het programma die al heel vroeg een kaartje gekocht hadden...
als iedereen nou es een kaartje zou kopen als de meeste bands bekend zijn, dan zou er ook nog meer druk zijn om de bands te strikken waar veel mensen om vragen.. (vorig jaar is er ontiegelijk veel punk en hardcore gevraagd en we kregen vrijwel niets...)
||
Citaat:
eeem lowlands ik tog een week verschoven dan is pukkelpop er tog een week voor maar ik heb me kaartjes al ja gaa gewoon al voor de sweer en de meeste mensen die ik ken gaan er al heen dus dat vind ik al een rede genoeg om er heen te gaan
||
Citaat:
p.s. er is al 1 band bekent niet dat het wat bizonders is: Satellite7
|
Nee das lekker. 107 euro. "laten we het elk jaar duurder maken, de 50.000 mensen komen toch wel', aldus een organisatie.
resume: 40.000 balende mensen, die lauw bier uitpissen, door een modderpoel verkloot weiland rondlopen, door security benadeelde/geintimeerd worden en dan de concerten. Wat nodigt lowlands uit? Juist, kloterige top 40 'alternatieve bands'. Heel fijn, waar lowlands vroeger garant stond voor aanstormend talent (1998 was een topjaar voor 150 piek), staan ze nu bekend als een commercieel zuigend festival. Ze zuigen het geld weg uit je portomonnee, maar pretenderen o zo alternatief te zijn. En waarom gaat iedereen er weer heen? omdat het andere ook al zo slecht is, dus waarom geen collectieve actie bizar/roskilde/werchter en laat lowlands-organisatie duidelijk maken dat dit niet zo kan. Ik heb liever at the close of everyday, dredg of een cave-in dan uitgekauwde poep als Deus, Millionnaire of Krezip , die we in elk achterafzaaltje al gezien hebben voor 2 punten die we bij de AH gespaard hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OVER HET A-l-G-E-M-E-E-N
|
107 euro is gewoon echt te duur, of d'r moeten bands komen die ik wel héél graag wil zien... en aangezien dat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren kies ik toch maar voor een ander festival denk ik, werchter ofzo
(millionaire vind ik trouwens wel koel... misschien niet voor een mainstage, maar toch) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |