Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Allemaal smoesjes. Van buiten zitten word je bruin en vrolijk en dat is veel belangrijker dan in het guinness book of records terecht te komen met het plaatsen van topics ![]()
|
Verwijderd
|
Yah, soms heb je van die dingen die je niet loslaten jah..Ik herken het
![]() Bij ons op school zit een meisje. Ze is totaal niet geliefd, zit in de pauzes alleen en niemand wil naast haar zitten. Bij de musical, waar ik aan meedoe, is zij ook. Nu vroeg ze me laatst heel bedeest of ze naast me mocht komen zitten, of dat ze er een stoel tussen moest laten. Ik vroeg haar waarom ze niet naast me mocht komen zitten en ze zei: "ja, de meeste mensen willen dat niet.." En dat laat me maar niet los, ik moet er iedere keer aan denken hoe ontzettend wanhopig en eenzaam ze zich moet voelen.. En dan die mensen waar ik mee omga bij die repetie van de musical (zijn er niet echt veel, maar jah..) die zeggen: "ze is gewoon raar, ik mag haar niet.. Ga jij maar naast haar zitten." En ik probeer ze te vertellen dat er vast iets is waar ze mee zit, maar ze zijn zo bekrompen! aah, kan ik me echt kwaad om maken. Vooral omdat ik me zo goed kan inleven in hoe zij zich moet voelen.. Okee, is wel iets anders as wat jij hebt, maar ik moest het toch even kwijt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *compulsieve multitasker* ![]() En trouwens: te lang in de zon zitten is ook niet goed .. word je helemaal gaar van ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|