Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast nemen jullie manipuleren wel erg ruim op. Ik noem kennis opdoen geen manipulatie maar een verijking van je gedachtegoed.
||
![]() |
Citaat:
Geluk is wat iedereen wil. Men zal zich dan ook proberen open te stellen. Bovendien, je ouders, dat zijn degene op wie je lijkt. Die kennen jou echt wel, die herkennen zichzelf in jou ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is zaak om mensen met macht niet als vijanden te zien. Je kunt niet overal even goed en machtig in zijn. Acceptatievermogen speelt hier een grote rol in. Overigens heb ik jou nou gemanipuleerd. Ik heb het gevoel bij jou naar boven gebracht van walging. Je houdt niet van macht. Wanneer ik dit topic niet had geopend was dit gevoel niet naar boven gekomen. Wat dit voor gevolgen heeft (gehad) weet ik niet. Waarschijnlijk heeft het wel gevolgen (gehad). Ik heb iets kleins in jouw leven veranderd. Ander voorbeeld: Pim Fortuyn. Think about it!
||
![]() |
Citaat:
Zelfs wanneer je je daarvoor afsluit komt het tot je. Je kunt je namelijk niet 100% van een mening of feit afsluiten wanneer je die al gehoord hebt. (Het virus is al bij je hersennen gekomen ![]() Wanneer je niet luistert naar iemand is dat asociaal en wordt de band verslechtert. Dat kun je bij je ouders/directe omgeving niet flikken. Qua ouders: als puber/jongeren/thuiswonende zijnde dan. Vandaar zullen zij jou manipuleren. Je kind loslaten = stoppen met manipuleren. Echter wanneer je macht hebt wil je meer macht. Macht is verslavend. De mens streeft van nature naar macht. Waarom zou je die macht dan loslaten?
||
Citaat:
![]() als het zo zou zijn als jij zegt dan zou iedere ouder zijn kind mishandelen want dat geeft een machtsgevoel. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je gaat nu uit van een erg negatief en gemene vorm van macht. Denk dat je macht meer icm. met liefde moet zien. Gevoelens zijn te combineren en worden altijd gecombineerd omdat gevoelens samenhangend zijn. Zij kunnen niet alleen zijn. Je kunt het ook leuk hebben met je ouders terwijl zij jou niet willen loslaten als kind. Dat kunnen zij (on)bewust tegenhouden.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenminste: dat is MIJN doel. [Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (31-03-2002).]
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
manipulatie is iets wat je meestal zelf toelaat, als je tv kijkt met vrienden ouders etc. praat, of erna luistert zal je in hun argumenten en meningen altijd iets vinden waar jij het mee eens bent (of juist niet). En daardoor jou mening betreffent het onderwerp (er van uitgaand dat je al een mening had) vormen of bijstellen en in die zin word je dus gemanipuleert.
mmz wel een beetje vaag geleuter maar iig je zult altijd worden gemanipuleert in een "normale" manier, je kan ook wel door iemand worden beïnvloed om zo die persoon van dienst te zijn maar ik d8 niet dat dat nu het onderwerp was maar gewoon de allerdaagse manipulatie.
||
Citaat:
En bovendien: kennis kan zelf ook gemanipuleerd worden in vele opzichten, want kennis krijg/lees/hoor/enzovoorts je altijd, en de manier waarop je die informatie (kennis) krijgt kan beinvloedt worden. In bijvoorbeeld WELKE informatie gegeven wordt, of de waarheid/betrouwbaarheid van de gegevens. [Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (31-03-2002).]
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dat laatste erger ik me aan. Ik wil waarheid en controle.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 11:03 | |