Oud 02-04-2002, 10:28
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Als ik alcohol drink (in meer of mindere mate) lijkt het of ik twee weken erna altijd last van 'moodswings' heb. stemmingswisselingen. In 1 minuut kan ik 2 keer depressief zijn geweest (gevoelt) en ook euforisch blij. Dat alles maakt me enorm gestrest. En het is niet goed voor school

Kan het te maken hebben met alcohol???... Ik heb 2 weken geen alcohol gedronken (is lang voor mij) en toen ging het beter, maarja, daarna dacht ik ook van: och het gaat zo goed: ik kan wel weer wat drinken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 10:34
Nena21
Nena21 is offline
Het kan ja.
Ik denk dat als je alcohol op hebt,je minder controle heb over je buien,je bent veel uhm hoe noem je dat,kwetsbaarder dan als je niet gedronken heb.
Hmm was weer een reply van niks,kan ff niet op de juiste woorden komen,sorry
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:51
lithium
lithium is offline
T zou heel goed kunnen dat je door de alcohol rare veranderingen van gevoelens krijgt, ik heb het ook wel, maar niet zo abrupt als jij hierboven beschrijft.

Maar ik heb die verandering zelf nooit als ik nig onder invloed ben van alcohol
Oud 02-04-2002, 12:57
dystopia
dystopia is offline
Dat had ik ook laatst. Fokkin' gezellig uitgeweest zaterdag, alles goed verlopen, toen moest ik nog naar huis fietsen. Mark (AlBundy) zo van ja ik zie nergens 2 fietsen aan elkaar. Ik: huh?? Wij nog 'ns zoeken, stond alleen de oude krakfiets van me ma er nog, mijn mountainbike was het slot van doorgeknipt en die was foetsjie. Fooooookkk! Op die krakfiets kun je niet met z'n 2en.. okay.. iets van 8 tot 10 km lopen.. braaaaaq

Was verder wel gezellig hoor.. ook nog ff over de sfeer op o.a. dit fora geluld

Wanneer alcohol een slechte invloed op je hebt: drink het dan niet. Drink het alleen als je je goed voelt. Ik voelde me zwaar goed zaterdag. Was een gezellig nachtje. Alleen dat einde, kon ik niet voorspellen en de alcohol heeft dan niet een goed effect.
Oud 02-04-2002, 22:51
Mef
Mef is offline
het is bij mij denk ik ook wel een beetje. ik denk altijd heel veel na, dat zijn flitsen van goede/fijne gedachten en vreselijke/kwade/treurige gedachten door elkaar, vanalles dus.

als ik gedronken heb blijf ik nadenken alleen dan blijf ik langer in een gevoel hangen. als ik me vrolijk voel, duurt dat langer, maar als er iets klote door mijn hoofd flitst kan ik mij daar ook langer down door voelen...

lekker vaag

Oud 03-04-2002, 13:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
ook euforisch blij.
jup had ik vanmiddag me vrienden merkte het nogal maar ik was dus zowwat het hele weekeind lazerus geweest en nu zowmaar opeen te actief en blij iz wel fun opzig.

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten