Oud 27-02-2003, 20:52
Zezette
Zezette is offline
Hmm,ff wa informatie nodig
telkens ik een paar taffen van een jointje neem,das dus 3/4, ben ik helemaal weg...t'heeft wel z'n voor- en nadelen maarja,vind ik wat raar, loop daar dan rond als ik op menten zou zitten
Iemand ook zo teer als ik?let me now...
Oud 27-02-2003, 21:04
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik ook van wiet nou jah niet zo snel als jij maar wel redelijk snel, heb begrepen dat t bij meisjes altijd veel harder aankomt.
Van hasj heb k dr niet zoveel last van trouwens
Oud 27-02-2003, 21:14
Zezette
Zezette is offline
Bij shit heb ik daar inderdaad ook wel minder last van...
Oud 28-02-2003, 08:32
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef:
ik ook van wiet nou jah niet zo snel als jij maar wel redelijk snel, heb begrepen dat t bij meisjes altijd veel harder aankomt.
Van hasj heb k dr niet zoveel last van trouwens
hasj word je idd anders leip van, maar dat het harder aankomt bij grieten klopt IMO geen een f**k van!!!
Oud 28-02-2003, 11:10
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Iotje: Ik blow niet zo heel veel met meisjes, maar het is over het algemeen met alle drugs zo dat de meeste meisjes (lees: niet allemaal dus) iets minder nodig hebben dan de meeste jongens (weer niet allemaal..)

Zezette: Wat bedoel je met 3/4? 3/4 gram in een joint, 3/4 van een joint, julie doen 75% in een joint? Maar iig als je net bent begonnen heb je zoiezo al minder weerstand dan als je een tijdje blowt, bouw je vanzelf op... In andere woorden gewoon lekker doorgaan

Maar wel met mate natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:29
vixen
vixen is offline
Ik had dat eerst ook, nu niet meer zo. Met drank heb ik dat nog wel heel erg, dat k echt supersnel zat ben. Ik vind het eigenlijk alleen maar voordelen hebben, lekker goedkoop.
Oud 28-02-2003, 11:50
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Bij wiet duurt 't redelijk lang voordat de effecten in werking treden (tja, te veel geblowd...). Voor psychedelische middelen ben ik echter wel zeer gevoelig; geef me een half portie paddo's en ik verkeer in de meest wazgie staat. De meest logische verklaring hiervoor lijkt me dat ik een laag MAO-gehalte heb, ergo de dosage hoeft minder groot te zijn.
Oud 28-02-2003, 17:01
Zezette
Zezette is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Iotje: Ik blow niet zo heel veel met meisjes, maar het is over het algemeen met alle drugs zo dat de meeste meisjes (lees: niet allemaal dus) iets minder nodig hebben dan de meeste jongens (weer niet allemaal..)

Zezette: Wat bedoel je met 3/4? 3/4 gram in een joint, 3/4 van een joint, julie doen 75% in een joint? Maar iig als je net bent begonnen heb je zoiezo al minder weerstand dan als je een tijdje blowt, bouw je vanzelf op... In andere woorden gewoon lekker doorgaan

Maar wel met mate natuurlijk
lol 3/4 taffen é
Oud 28-02-2003, 17:02
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Zezette schreef:
lol 3/4 taffen é
En wat zijn taffen dan? Hijsen, teugen...?
Oud 28-02-2003, 17:13
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Zezette schreef:
lol 3/4 taffen é
Euhm, als dat 3/4 hij sis, dan euh...ist in ieder geval lekker goedkoop maar kan me voorstellen dat je dat niet erg prettig vindt...misschien moet je een filter inbouwen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 17:52
Zezette
Zezette is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Euhm, als dat 3/4 hij sis, dan euh...ist in ieder geval lekker goedkoop maar kan me voorstellen dat je dat niet erg prettig vindt...misschien moet je een filter inbouwen
Bweja ,t'voordeel is dak "goedkoop" ben,in de zin van dat ik nie veel nodig heb é,t'zelfde met drank hoor
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten