Oud 16-01-2002, 19:30
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
er gebeuren de laatste tijd steeds meer rare dingen:

* net ging de muis bewegen, zonder dat ik hem aanraakte,hij ging gewoon over het beeldscherm...
* de telefoon gaat 1x over en stopt ermee
* laatst sprongen de lichten op mijn kamer in een keer aan
* de deur van mijn kast stond open, toen ik terugkwam in mijn kamer en zeker wist dat hij dicht was

ook voel ik de laatste tijd rare dingen, of er mensen naar me kijken die er niet zijn. ik voel vreemde warme lucht op bepaalde vreemde plaatsen, terwijl het koud is. of juist hele koude lucht waar het warm is....dat is na een paar seconden weer weg.

ik voel het ook aan soms, als er iemand ziek is of er iemand sterft. ik word dan vaak duizelig of voel iets.
ik weet niet wat dit allemaal is of wat ik ermee moet. ik heb verder dat ik weet nix paranormaals in me ofzo, maar ik houd me hier wel mee bezig!
Oud 16-01-2002, 22:41
In_flames
In_flames is offline
Ik ken dat ook wel dat soort ervaringen. Dat je zeker weet dat je iets aan doet , maar dat het later uit blijkt te zijn. Of spullen die zomaar ineens helemaal kwijt zijn. En dan 3 maanden later opduiken op een plek waar je al zes keer gezogt had.
En het gevoel dat er iemand anders aanwezig is ergens heb ik ook heel soms.
Je staat waarschijnlijk open voor dit soort dingen.
Oud 17-01-2002, 10:59
The Chameleon
The Chameleon is offline
die verschijnselen van het bewegen van de muis en dergelijke kan ik niet zo 123 thuisbrengen, maar het voelen van de koude lucht maak ik regelmatig mee. Dit kunnen entiteiten zijn die langs je heen gaan... heb dit veelvuldig meegemaakt tijdens een ouja-bord sessie. Het is in mijn ogen niks om je druk over te maken.

Het kan ook wel eens zijn dat je een bepaalde bekende geur ruikt terwijl die geur daar helemaal niet kan zijn, bijvoorbeeld een parfum van een overleden persoon, of de geur van de huiskamer van een van je overleden familieleden. Dit kan betekenen dat die entiteit op dat moment aanwezig is, en eventueel contact zoekt. Heb dit wel eens meegemaakt met mijn overleden hond. (ja dat kan ook )
Oud 17-01-2002, 16:29
ComeOn
ComeOn is offline
ja,heb dat ook wel eens.Keer werd er geklopt op me deur en niemand was thuis. Of hoorde iemand ademen terwijl ik alleen was en ook die koude luchtstromen.Maar ben er niet bang voor ofzo,zal wel betekenis hebben.
Oud 17-01-2002, 19:34
KiPracticer
KiPracticer is offline
dat bewegen van de muis is misschien telekinese, wilde je toen ook je muis bewegen???
Volgens mij ben jij ook voor paranormale dingen gevoelig
Oud 17-01-2002, 20:02
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
* ik wilde niet dat die muis bewoog....het gebeurde gewoon!
* ik hoor ook nog regelmatig mensen op de muur kloppen, midden in de nacht
* ik weet niet of ik open sta voor paranormale dingen maar ik ben wel geinteresseerd
* ik voel ook vaak aan wat mensen denken, hoe ze zich voelen of wat ze willen zeggen.
* dat met die 'geuren'heb ik ook ooit. gewoon je ruikt ineens een hele vreemde geur, die je niet kan ruiken. of een sterk luchtje wat niet kan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten