Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 12:01
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ben jij wel eens bedreigd of gepest omdat je je eigen ding doet quasi kleding en gedrag. oftewel (Ze vinden je niet lief omdat je er anders uit ziet)
Oud 19-02-2003, 12:04
Hukkie
Hukkie is offline
Ja, op de basisschool werd ik regelmatig in elkaar geslagen, achternagezeten etc.... Toen ik naar de middelbare school ging was dat allemaal over, maar toen ik eenmaal verhuisde werd ik weer bedreigd enz... (wel door the locals dit keer )
Oud 19-02-2003, 12:04
eztah
eztah is offline
Nee, gelukkig nooit.
Wel eens op school dat een paar breeeezahsletjes je vol minachting aanstaren, maar daar valt wel mee te leven, hoor
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:05
Qamra
Qamra is offline
Wazige titel....

Ja, dus.. Wie niet? Bedoel; tis toch nooit goed..
Oud 19-02-2003, 12:07
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wazige titel....
jah, de link tussen gepest worden om dat je "anders" bent en niet lief zijn zie ik niet

[edit] en dan is het nog ben jij niet lief gevondendoor anderen, of zoiets...dergelijks naja N.E.way[/edit]
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:10
Verwijderd
beetje wazige titel..

maar in de klas word ik wel .. euh .. niet echt gepest, ze doen het wel, maar niet meteen negatief bedoeld ofzo..

zit er trouwens niet mee, doe vrolijk mee :0
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
McLaren schreef:
beetje wazige titel..
Dat zeg ik.. Gamma
Oud 19-02-2003, 12:14
vrolijkevlinder
Citaat:
Rocksaan schreef:
jah, de link tussen gepest worden om dat je "anders" bent en niet lief zijn zie ik niet
Link, sukkels/nare mensen, vinden zichzelf stoer, zien jou hoofd.
En jou hoofd is anders dan die van hem. Omdat hij zo vol van zichzelf is en geen probleem heeft met arrogantie. Voeld ie zich waarschijnlijk bedreigd omdat iemand zo weinig op hem lijkt. Dat kan niet goed zijn want hij is superman en iedereen hoort eigenlijk op hem te lijken.
Dus als ie jou dan kleineerd door zijn hoofdkarakterestieken iets te verbuigen of een uitschietend spastische middelvinger uit zijn uiterst originele repertoir haald, dan zou je dat op kunnen vatten als pesten .

En dat van niet lief zijn was natuurlijk grote bullshit.
Oud 19-02-2003, 12:16
vrolijkevlinder
p.s. Ja ik ben slecht in het openen van topics
Oud 19-02-2003, 12:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Link, sukkels/nare mensen, vinden zichzelf stoer, zien jou hoofd.
En jou hoofd is anders dan die van hem. Omdat hij zo vol van zichzelf is en geen probleem heeft met arrogantie. Voeld ie zich waarschijnlijk bedreigd omdat iemand zo weinig op hem lijkt. Dat kan niet goed zijn want hij is superman en iedereen hoort eigenlijk op hem te lijken.
Dus als ie jou dan kleineerd door zijn hoofdkarakterestieken iets te verbuigen of een uitschietend spastische middelvinger uit zijn uiterst originele repertoir haald, dan zou je dat op kunnen vatten als pesten .
Lol!
Oud 19-02-2003, 13:00
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ja, op de basisschool werd ik regelmatig in elkaar geslagen, achternagezeten etc.... Toen ik naar de middelbare school ging was dat allemaal over, maar toen ik eenmaal verhuisde werd ik weer bedreigd enz... (wel door the locals dit keer )
Jij ook? Ik heb ook met de locals te doen hier Niet omdat ik er anders uitzie maar omdat ik gewoon anders dan hun ben, that's all! Dan ben je al een apart geval hier.
Stomme simpele wannabee-boerenlullen... (want met échte boerenlullen kun je lachen!)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:24
Morphia
Morphia is offline
Heel vaak. Hier op school zitten een paar meisjes die het nodig vinden om me uit te schelden. Ik vind het eng. En ze schelden ook niet een beetje, maar.. Ulgh. Nee, ik ga het niet herhalen.
Oud 19-02-2003, 13:29
]{ing
]{ing is offline
ja, maar het komt nog zelden voor dat iemand de moeite neemt..

het kan inderdaad wel erg irritant worden
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:40
Verwijderd
Nee nooit eigenlijk...
Niet omdat ik er precies hetzelfde uitzie als de rest, maar altijd iets leuker!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:45
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Citaat:
Niet omdat ik er precies hetzelfde uitzie als de rest, maar altijd iets leuker!
Dat heb ik nou ook.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:55
Esmée
Esmée is offline
nee nooit echt gepest
Oud 19-02-2003, 13:56
Verwijderd
Vroeger toen ik nog niet durfde om voor mezelf op te komen en een stuk minder sociaal was tegenover leeftijdsgenoten, wel. Jaloezie, allemaal pure jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:05
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Jij ook? Ik heb ook met de locals te doen hier Niet omdat ik er anders uitzie maar omdat ik gewoon anders dan hun ben, that's all! Dan ben je al een apart geval hier.
Stomme simpele wannabee-boerenlullen... (want met échte boerenlullen kun je lachen!)
Ja walgelijk is dat. Niet dat ik zwelg in zelfmedelijden ofzo, maar dit is toch wel anders dan op de basisschool. Ik ben altijd van mening geweest dat je er zelf ook wat aan kon doen als je wordt gepest. Het is er niet zomaar uit zichzelf, en daarom ging het met mij op de middelbare school ook heel goed. Ik zag dat er met mijzelf ook wat mis was en niet alleen met de pesters, durfde mn bek open te trekken en werd socialer.
Eigenlijk is het ook niet echt pesten (in mijn huidige situatie), maar pure intolerantie en flauwigheid. Je kunt het Onwetenden ook moeilijk kwalijk nemen

@ Masj: I feel your pain
Oud 19-02-2003, 14:07
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Iedereen heeft er vast wel eens ervaring mee gehad,
daarom proberen de meeste mensen er ook zo lekker bij te horen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Ja walgelijk is dat. Niet dat ik zwelg in zelfmedelijden ofzo, maar dit is toch wel anders dan op de basisschool. Ik ben altijd van mening geweest dat je er zelf ook wat aan kon doen als je wordt gepest. Het is er niet zomaar uit zichzelf, en daarom ging het met mij op de middelbare school ook heel goed. Ik zag dat er met mijzelf ook wat mis was en niet alleen met de pesters, durfde mn bek open te trekken en werd socialer.
Eigenlijk is het ook niet echt pesten (in mijn huidige situatie), maar pure intolerantie en flauwigheid. Je kunt het Onwetenden ook moeilijk kwalijk nemen

@ Masj: I feel your pain
We zouden een praatgroep moeten oprichten.. "Hoe om te gaan met het feit dat je de leukste bent, volgens de vierdelinge zelfhelpmethode van de M-clan"

Gepest worden door locals lijkt me verschrikkelijk irritant, bij de weg. Bij pesten op school blijft dat gepest ook op school, dus je hebt er in je vrije tijd verder geen last van, en in het uiterste geval kun je nog altijd vragen of ze je in een andere klas plaatsen.. Terwijl je moeilijk even aan iemand kunt vragen of ze je huis een paar honderd kilometer verderop zetten. :/
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:42
Crimson Death
Crimson Death is offline
Op de Basisschool en Middelbare school is mn kont vaak geschopt, niet uit jaloezie, meer omdat embryo's me zelfs nog uit zouden lachen als ze mn hoofd zagen *groot hoofd, mager lijfje, groooooooote bril, grooooooooooooooote tanden*. Nu trek ik me er meestal weinig van aan. The Locals haten me, want ik ben geen boeren hoker als hun, (zijn een beetje kortzichtig hier), maar waar ik op school zit, word ik wel geaccepteerd. wat dat betreft woon ik net even in het verkeerde bekrompen strontholletje
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:49
Diovai
Diovai is offline
Altijd. En ik ben nog steeds dankbaar! Anders was ik misschien een merksukkel geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:52
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Terwijl je moeilijk even aan iemand kunt vragen of ze je huis een paar honderd kilometer verderop zetten. :/
Dat kan best "hey rotboer, pak die koeien in, gooi dat ding dat je je wijf noemt in de kofferbak en rot op met die klote boederij" dus wat doe je nou moeilijk
Oud 19-02-2003, 14:53
poesiefox
poesiefox is offline
Gewoon een keer vreselijk in elkaar rammen als je er een zonder zijn groepje gelijkgestemden tegenkomt. Al eens opgevallen dat pestkoppen nooit alleen durven?

Echt, volkomen zonder aanleiding midden in de supermarkt een enorme rechtse directe in zijn muil planten dat het bloed uit zijn neus spuit.

En de week erop bij een ander weer doen. Glashard waar zijn moeder bijstaat een trap tegen zijn knieschijf. Zo lekker met je hak tegen de zijkant.

En nou heb ik het over echt gemeen en volstrekt niet in evenwicht met wat ze jou aandoen. Hoewel, tel al die keren eens bij elkaar op...

Ze hoeven je niet lief te vinden, ze moeten je respecteren.

En dat lukt het best als ze een beetje bang voor je zijn. Pestkoppen zijn lafbekken.
Oud 19-02-2003, 14:54
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Altijd. En ik ben nog steeds dankbaar! Anders was ik misschien een merksukkel geworden.
okk ik denk dat ik nu ff tot 10 moet gaan tellen
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 14:58
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Spirit schreef:
okk ik denk dat ik nu ff tot 10 moet gaan tellen
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 zucht
Beargumenteer. Wat is er?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Dat kan best "hey rotboer, pak die koeien in, gooi dat ding dat je je wijf noemt in de kofferbak en rot op met die klote boederij" dus wat doe je nou moeilijk
Jup, en dan heb je ruw geschat zo'n 99% kans dat je het volgende moment een hooivork tegen je harses krijgt. Fijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:05
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Beargumenteer. Wat is er?
nou ik wou eerst een hele rits commentaar geven vrij nutteloos daarom tel ik maar even tot 10 ...

maarja: omdat jij geen (zoals jij dat noemt) 'merkensukkel' bent, meer op ut innerlijk dan uiterlijk let etc. ben je nog nie beter dan de rest je verheft jezelf boven anderen... je hebt'n 'ego' van hier tot tokio alleen heb je dat zelf nog nie door.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:07
poesiefox
poesiefox is offline
Het is in ieder geval zijn eigen ego en niet ontworpen door iemand anders!
Zo, nou jij weer.
Oud 19-02-2003, 15:13
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Zo, nou jij weer.
daarom is hhet niet minder storend...
Oud 19-02-2003, 15:14
Verwijderd
Achjah, ik denk bijna iedereen op dit forum wel.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:16
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Zo, nou jij weer.
wat is daar bijzonder aan dan? Het gaat niet over -> of tie z'n ego wel of nie zelf heeft ontworpen...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
op de basisschool omdat ik me anders gedroeg.
op de middelbare school omdat ik me anders kleed en ik ben te eerlijk, mensen willen mijn mening nooit horen omdat ik het gewoon zeg als ik iets niet mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:32
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
ik heb daar geen last van, ik zit op de kunstacademie ... (tot zover mijn zielige mislukte poging te patsen)

Nee, maar ze staan er wel meer voor open. Overigens ben ik nooit echt gepest erom, 't is bij mij altijd al zoiets geweest... al op vrij vroege leeftijd had ik van die bandshirts aan.... (man, wat klikt dat zielig, hehe )

Sorry.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:40
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ben jij wel eens bedreigd of gepest omdat je je eigen ding doet quasi kleding en gedrag. oftewel (Ze vinden je niet lief omdat je er anders uit ziet)
nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:41
substantial
substantial is offline
ik was altijd de pester
neuh

ik ben gepest omdat ik flaporen had, en die zijn toen rechtgezet
en toen werd ik weer gepest omdat ik littekens achter me oren had

ach het is ook nooit goed
Oud 19-02-2003, 16:45
oeski
oeski is offline
Niet echt eigenlijk.
Ik heb wel een broek en die valt nogal op, beetje apart, maar niet echt van wauw wat raar. Maar dan loop je zo op straat en dan hoor je opeens van opzij zo'n mens keihard schreeuwen: 'Kiek die broek dààn!'.
En dan heeft ze het ook nog tegen haar dochter die nog geeneens een meter van haar vandaan is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:48
rodina
rodina is offline
Nee mensen kijken wel eens raar op, maar dat is eerder bewondering. En uit respect durven ze niets te zeggen
Oud 19-02-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef:
Ik ben gepest omdat ik relatief nerdy was van groep 7 tot de 2de klas... ben er ook tijdje behoorlijk down door geweest. Maja nerdy zijn is gewoon mijn ding .
jij bent nie nerdy want jij heb allstars
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:17
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik ben wel veel gepest enzo, alleen lijkt het me sterk dat het was omdat ik anders zou zijn, dat was ik ook niet echt geloof ik.
wel is een alto'tje van 6 gezien?? nee, ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:21
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:
ik heb daar geen last van, ik zit op de kunstacademie ... (tot zover mijn zielige mislukte poging te patsen)

Nee, maar ze staan er wel meer voor open. Overigens ben ik nooit echt gepest erom, 't is bij mij altijd al zoiets geweest... al op vrij vroege leeftijd had ik van die bandshirts aan.... (man, wat klikt dat zielig, hehe )

Sorry.
michiel, jij hier

neej, nooit last van gehad...
Oud 19-02-2003, 18:23
Verwijderd
Ik ben harstikke lief.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:32
Iotje
Iotje is offline
zeker last van gehad!!! maar ik denk dat iedereen daar enigzins last van heeft af en toe in een bepaalde mate!
Oud 19-02-2003, 19:38
Jules
Jules is offline
Hm. Op de basisschool werd ik weleens in elkaar getrapt ja, altijd door jongens (of zij werden in elkaar getrapt door mij - hoe dan ook, ik vocht weleens met jongetjes dus ).. maar dat kwam denk ik niet door het feit dat ik er raar uit zag, want iedereen liep toen in gebreide-truien-van-je-oma en leggings. Dus.

ik was gewoon stom
Oud 19-02-2003, 19:41
Verwijderd
Volgens mij ben ik daar nu wel een béétje te oud voor.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:21
Ieme
Ieme is offline
Gelukkig nooit echt gepest, maar men deed en doet nog steeds wel altijd achterlijk.
Gelukkig heb ik van Avelon vandaag geleerd dat je dan vriendelijk moet teruglachen, ipv een kutkop te trekken.... juist.....
Oud 19-02-2003, 20:29
Rocksaan
Rocksaan is offline
ja, gepest omdat mn bromfiets niet snel genoeg gaat kennelijk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:41
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
wat???

jezus!!!!!
Oud 19-02-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
Ja okay maar dat is ook een legitieme reden vind ik hoor.. als je brommer niet snel genoeg gaat en je dan gepest word.. heb je echt aan jezelf te danken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:46
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja okay maar dat is ook een legitieme reden vind ik hoor.. als je brommer niet snel genoeg gaat en je dan gepest word.. heb je echt aan jezelf te danken.
maar maar hij gaat 45 km/h
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten