Oud 31-03-2001, 09:52
JORDY
JORDY is offline
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst geweest en toen vond ik er ineens niks meer aan. Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe die feesten nu zijn.
Advertentie
Oud 31-03-2001, 10:45
SirhC
SirhC is offline
Citaat:
JORDY schreef:
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst geweest en toen vond ik er ineens niks meer aan. Nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe die feesten nu zijn.
waar ga je heen dan ??

Oud 31-03-2001, 11:08
Armin
Armin is offline
Citaat:
SirhC schreef:
waar ga je heen dan ??

vet juist man masters of hardcore was ook toppie en volgende week ben ik te vinden op The Masochist birthdayparty in Bussum

je gaat vanavond zeker naar Antwerpen?? daar ben ik in elk geval te vinden Hardcore Overdrive!!

Oud 31-03-2001, 11:52
SirhC
SirhC is offline
Citaat:
Armin schreef:
vet juist man masters of hardcore was ook toppie en volgende week ben ik te vinden op The Masochist birthdayparty in Bussum

je gaat vanavond zeker naar Antwerpen?? daar ben ik in elk geval te vinden Hardcore Overdrive!!

Ah.... Antwerpen Belgie

zie je wel dat ze in belgie achterlopen

Oud 01-04-2001, 10:37
Beep'r
Beep'r is offline
Helemaal niet, in Belgie lopen ze juist een stukje voorop. Gabber komt weer helemaal terug. Vrijdag avond in Heerenveen ook gabberparty geweest, gister ook.

Hardcore leeft weer
Oud 01-04-2001, 12:57
quiwzy
quiwzy is offline
vrienden van mij organiseren ook (nog steeds van dit soort feesten). Ze noemen zichzelf K.I.K. Records (Krank Im Kopf Records) en ze verblijven in Doetinchem. Als je meer info over hun feesten wilt moet je ff http://www.krankimkopf.f2s.com/ checken. Het laatse feest was echt een vet succes. Ze hadden o.a. DJ BUZZ FUZZ gehuurd!
M@zZelzZ,
Niels
Oud 01-04-2001, 17:38
CosmicStar
CosmicStar is offline
Hardcore komt weer helemaal terug
Oud 02-04-2001, 11:10
Vortex666
Vortex666 is offline
Citaat:
CosmicStar schreef:
Ik hoop het niet want dan moeten we weer naar die klere muziek (als je het al zo kan noemen) luisteren. Kan iemand mij vertellen wat er interessant is aan die eeuwig dreunende bass drum? Ik vind er namelijk echt geen ene reet aan!

VRTX

Oud 02-04-2001, 17:11
SirhC
SirhC is offline

[/QUOTE]
Ik hoop het niet want dan moeten we weer naar die klere muziek (als je het al zo kan noemen) luisteren. Kan iemand mij vertellen wat er interessant is aan die eeuwig dreunende bass drum? Ik vind er namelijk echt geen ene reet aan!

VRTX

[/B][/QUOTE]

niks aan toe te voegen

Oud 02-04-2001, 18:58
Princy
Princy is offline
Citaat:
CosmicStar schreef:
Ah nee he.... *slechte herinneringen*
Oud 02-04-2001, 23:20
Verwijderd
Laat 't maar lekker weer terugkomen...eigenlijk is het nooit weggeweest. Alleen de kiddo's die er toen achteraan renden zijn nu weg. Die luisteren nu allemaal hardrock
Oud 03-04-2001, 20:58
quiwzy
quiwzy is offline
HARDCORE is nu echt UNDERGROUND muziek en dat mag het van mij eigenlijk wel blijven. Op de feesten heb je dan de echte liefhebbers en niet allemaal van die meelopers!
Oud 05-04-2001, 17:48
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
ik ga sinds eind 1997 naar houseparty's en het bevalt me heel goed, ik ga 2 juni ook naar masters of hardcore maar ik ga niet meer zo vaak nu effe, examens enzo... Maar ik heb heel veel verschillende meningen gehoord over antwerpen hoor, te druk, heel goed gedraaid, nah het zal allemaal wel hoor HIHI
Oud 05-04-2001, 17:50
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Citaat:
nare man schreef:
Laat 't maar lekker weer terugkomen...eigenlijk is het nooit weggeweest. Alleen de kiddo's die er toen achteraan renden zijn nu weg. Die luisteren nu allemaal hardrock

*Helemaal mee eens*

Oud 07-04-2001, 19:48
GinnyPig
GinnyPig is offline
16 Juni...

Mystery Land!!!!!!!!!!!!!!! Woohoo! Dat wordt mijn eerste (beetje) hardcore feest..

Heb dan nog uitweg naar andere tenten, als het me niet bevalt. Ben wel benieuwd...
Oud 07-04-2001, 22:02
boze meneer
boze meneer is offline
heb er geen hekel aan, altijd nog 100x beter dan arrenbie
Oud 08-04-2001, 22:52
marc85
marc85 is offline
mysteryland draait gewoon trance dat is echt zooo gay commercieel (kiddo underground noemen ze dat)

en eeerhw hardcore wat is dat eigenlijk, zodra het ritme ontbreekt is het voor mij geen techno meer dus dan zou Micropoint zo ongeveer hardcore zijn en dat vind ik mwa

neeh toch maar techno

Marc
Oud 17-02-2003, 09:27
henrie
henrie is offline
Citaat:
marc85 schreef:
mysteryland draait gewoon trance dat is echt zooo gay commercieel (kiddo underground noemen ze dat)

en eeerhw hardcore wat is dat eigenlijk, zodra het ritme ontbreekt is het voor mij geen techno meer dus dan zou Micropoint zo ongeveer hardcore zijn en dat vind ik mwa

neeh toch maar techno

Marc
Oud 18-02-2003, 22:08
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Vortex666 schreef:

VRTX
het hoeft niet interessant te zijn.... als het maar gewoon hard is + voorzien van lekker mysterieuze melodielijnen zoals meagashira/endymion etc.. das gewoon lekker om te horen
Oud 20-02-2003, 17:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als ik jou was zou ik een mes meenemen.
Oud 20-02-2003, 18:11
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Als ik jou was zou ik een mes meenemen.
Wat een bullshit.
Oud 20-02-2003, 18:48
Mike
Mike is offline
jah, nu jullie het er over hebben: ik zie ze tegenwoordig wel weer vaker op straat rondwaggelen. is het nou eigelijk nog steeds zo dat die mensen in ausies rondlopen of wat? (ik kijk nooit zo naar wat ze aan hebben, ik vind de kapsels meestal krea genoeg)

Er loopt sinds maandag een jongetje bij mij op school rond, en die heeft zo'n kaalgeschoren hoofd met zo'n streep... ik weet zeker dat ie gabbie gabbie is, vanwege zn tas. Ik vraag me af of mensen op 15 jarige leeftijd die muziek nou echt gaaf vinden of dat ze met andere mensen meelopen....?
Oud 22-02-2003, 21:31
Hardcore
Hardcore is offline
Hardcore is pas dood als niemand het meer luistert en dat is dus helemaal niet zo. Hardcore is weer op volle gang bezig met de Newstyle, ook al is dat niet helemaal geweldig. Maar jah, alles veranderd op z'n tijd. En nog voor al die domme Gabberwanabee's, je hoeft helemaal geen gabber te zijn om hardcore leuk te vinden stelletje sukkels... JE MOET JE MUIL HOUWE!!!!!!!!!!!
Oud 23-02-2003, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef:
Hardcore is pas dood als niemand het meer luistert en dat is dus helemaal niet zo. Hardcore is weer op volle gang bezig met de Newstyle, ook al is dat niet helemaal geweldig. Maar jah, alles veranderd op z'n tijd. En nog voor al die domme Gabberwanabee's, je hoeft helemaal geen gabber te zijn om hardcore leuk te vinden stelletje sukkels... JE MOET JE MUIL HOUWE!!!!!!!!!!!
boer corrie is weerens lekker strak en agressief
Oud 23-02-2003, 09:55
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ben vrijdag weer eens naar een gabberfeest geweest na een afwezigheid uit de scene van ruim een jaar op zn minst. was echt wel goed, snoeiharde dreunen uit de boxen en een erg goede sfeer.
Advertentie
Oud 23-02-2003, 10:07
mario
mario is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
helemaal mee eens het is ook niet meer hetzelfde publiek zoals vroeger. Nu lopen ze echt niet meer in aussies rond en echt niet iedereen heeft een kale kop ofzo.

ennuh Strak nummer he: JE MOET JE MUIL HOUWE!!!!!!
Oud 28-02-2003, 16:48
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
mario schreef:
helemaal mee eens het is ook niet meer hetzelfde publiek zoals vroeger. Nu lopen ze echt niet meer in aussies rond en echt niet iedereen heeft een kale kop ofzo.

dat je dat een strak nummer vind, zegt al genoeg: !!!
Oud 01-03-2003, 19:33
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
mario schreef:

vroeger was het allemaal beter
Oud 02-03-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Hmm.. ik luisterde vroeger gabber en nu af en toe hardrock. Cool
Oud 03-03-2003, 11:06
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
quiwzy schreef:
vrienden van mij organiseren ook (nog steeds van dit soort feesten). Ze noemen zichzelf K.I.K. Records (Krank Im Kopf Records) en ze verblijven in Doetinchem. Als je meer info over hun feesten wilt moet je ff http://www.krankimkopf.f2s.com/ checken. Het laatse feest was echt een vet succes. Ze hadden o.a. DJ BUZZ FUZZ gehuurd!
M@zZelzZ,
Niels
Hey niels man jij hier, mzzl anaalscholver teamman peter
Oud 03-03-2003, 19:38
Thomas
Thomas is offline

Niets voor mij.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten