Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
beetje pijnlijk ja, had ooit jongen gezoend en hij belde me zondag op (hij had t nummer niet van mij he) dus ik werd wel nieuwsgierig dus ik zou hem ophalen om iets te gaan doen. Doet zijn zus open 'zo dus jij bent het nieuwe vriendinnetje van ....' helemaal officieel met ouders en voorstellen enzo.
beetje ![]() ![]() ![]() ![]() en ik zag hem dus ook niet als gewoon goede vriend
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan hebben die mensen pech. In beginsel kun je ervanuit gaan, als je een beetje gezond verstand hebt, dat je niet meteen na één zoen of avondje rotzooien iets hebt, tenzij uit de bijkomende omstandigheden voortvloeit dat die ene avond een soort culminatie is van alle lust die jullie hebben opgekropt in de tijd dat jullie verliefd en stuurloos om elkaar heen dobberden.
|
![]() |
|
ik zie een link met dit topic
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, dat heb ik zelf gelukkig nooit gehad
![]() Mja, meestal probeer ik die situatie ook gewoon al van te voren te vermijden door meteen duidelijk te zijn dat het niets meer is dan een keer zoenen enzow.. Mja ik ben nu wel benieuwd over wie het gaat ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jah, dat heb ik 1 keer gehad, maar toen heb ik diegene duidelijk gemaakt dat ik niets met hem wilde. We hadden niet eens gezoend, alleen ik vond em wel een interressant persoon en heb toen op een feest met hem zitten praten. Hij bleek een beetje tegen te vallen en vervolgens ook nog te denken dat ik zn vriendin was
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je romantisch met elkaar uit eten gaat en je zoent daarna met diegene, denk je natuurlijk sneller dat er een vonk is dan wanneer je gewoon zit te kleffen tijdens t uitgaan...
|
Verwijderd
|
ik ken het...
zo had ik ooit een date met een jongen. We hadden niet eens gezoend ofzo, maar hij had gelijk al een cadeau voor me meegenomen... verschikkelijk gezegd... en toen ik een paar dagen daarna vertelde dat ik een leuke jongen had ontmoet, was hij helemaal over zijn toeren... hij scheen nog nooit zo slecht behandeld zijn geweest in zijn hele leven... blablabla... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb ik ook wel eens last van gehad. Op een discofeest ging een jongen 'intiem' ('k haat dat woord) met mij dansen (ik was voor de eerste keer in een disco, dus overviel me dat een beetje). De jongen deed dat bij heel veel meisjes en een jongen uit mijn klas zag mij dansen. Later hoorde ik dat hij zich daarna dronken had gedronken en later aan de anderen uit mijn klas had verteld dat we wat hadden. Zelf had ik geen flauw idee dat hij dacht dat wij
wat hadden, maar ik wist wel dat hij al een hele tijd op mij verliefd was. Tegenwoordig horen wij tot de zelfde vriendengroep en zijn gewoon goeie vrienden. Probleem opgelost zal ik maar zeggen. |
![]() |
|
![]() |
*ervaring mee*
Maar dan iets anders.. puur MSN.. ![]() Vraag me nog steeds af hoe iemand verliefd kan worden via MSN.. ik bedoel, zonder zelfs ook maar elkaar gezien te hebben.. nah jah, ik moet nog maar even nadenken over wat ik ermee aan moet...
|
Wel verwarrend volgens mij
![]() ![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
ik heb het zelfs een keer zo gehad dat er een vriendin naar me toe kwam en zei; ik moet even met je praten.
Dus ik stond al van oh jee, dit is ernstig. Zeg et is meisie. NOuww......ik wil het uitmaken ![]() ![]() ![]() Ja, dan sta je toch wel even met je mond vol tanden. Ik wist geen eens dat we dat hadden ![]() Later hoorde ik dus van een vriendin van haar dat ze al een half jaar tegen iedereen zat te vertellen dat ze een vriendje had.
||
Citaat:
als je vind dat je t niet moet doen, doe je het niet en neuken... tja... je hebt wel eens een moment dat je bij elkaar bent en allebei geil... tja...
|
ja, wel s gehad toen ik in de derde zat. was opzich wel een leuke jongen, we gingen ook heel goed met elkaar om... maar toch, voelde me niet aangetrokken tot hem en hij wel tot mij. Maar we sloegen de armen wel s om elkaar heen enzo dus ik dacht daar niet bij na en ff later wil hij me zoenen. Moest ik m uitleggen waarom ik niet wilde. En ja, dat was niet wat hij verwacht had.
|
sja, er was een jongen op wie ik wel even verliefd was, maar hij bleek echt niks te zijn. hij heeft me een paar keer gezoend, maar ik miste mijn (ex)vriend. toen ik met valentijn bij hem (m'n vriend) was, was die jongen heel boos en heeft ie iedereen verteld dat we wat hadden en dat hij het had uitgemaakt.
nu is hij nog steeds verliefd op mij, maar ik niet op hem... ik heb het hem al meerdere malen in z'n gezicht gezegd dat ik hem niet wil, maar hij voelt nog steeds wat voor me, en op de een of andere manier schijnt hij niet te begrijpen dat ik dat niet voor hem voel...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
god heeft veel gezichten =zwart wit= | 71 | 26-06-2008 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verschil liefde-vriendschap waloe | 62 | 31-08-2004 17:40 | |
Liefde & Relatie |
stuck on your ex.. herkenbaar? Bianca16* | 42 | 25-07-2004 13:38 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |