Oud 24-02-2003, 22:35
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ooit wel eens gehad?
Mensjes waarmee je gezoend hebt of misschien nog wel meer.
En die denken meteen je vriend(in) te zijn... Heel claimerig enzo.

Ik kan je vertellen... Das heel vervelend als je diegene als een gewone vriend(in) ziet... *zucht*
Oud 24-02-2003, 22:37
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
En dan is het nog het vervelendst als je hem (in mijn geval) moet gaan vertellen dat je hem ECHT alleen als vriend ziet en niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:41
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
Ooit wel eens gehad?
Mensjes waarmee je gezoend hebt of misschien nog wel meer.
En die denken meteen je vriend(in) te zijn... Heel claimerig enzo.

Ik kan je vertellen... Das heel vervelend als je diegene als een gewone vriend(in) ziet... *zucht*
pff dan moet je er maar niet zo mee zitten aan te klooien hoor dat is vragen om verwarring, bij sommige mensen dan...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
beetje pijnlijk ja, had ooit jongen gezoend en hij belde me zondag op (hij had t nummer niet van mij he) dus ik werd wel nieuwsgierig dus ik zou hem ophalen om iets te gaan doen. Doet zijn zus open 'zo dus jij bent het nieuwe vriendinnetje van ....' helemaal officieel met ouders en voorstellen enzo.
beetje ..... hm dit had had ik niet in gedachten jongen

en ik zag hem dus ook niet als gewoon goede vriend
Oud 25-02-2003, 08:40
Kinshi
Kinshi is offline
Niet gehad het lijkt me trouwens ook wel zielig voor degene die denkt dat hij jouw vriend/vriendin is. Voortaan toch maar eerst vragen of ze nou wel echt iets hebben.
Oud 25-02-2003, 08:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kinshi schreef:
Niet gehad het lijkt me trouwens ook wel zielig voor degene die denkt dat hij jouw vriend/vriendin is. Voortaan toch maar eerst vragen of ze nou wel echt iets hebben.
Jah inderdaad; want ik vind het eigenlijk nog veel triester dat je dus iemand gaat zoenen en dan stiekem even 'vergeet' te melden dat je het alleen maar doet 'omdat het zo lekker is'.

Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:16
Verwijderd
Dan hebben die mensen pech. In beginsel kun je ervanuit gaan, als je een beetje gezond verstand hebt, dat je niet meteen na één zoen of avondje rotzooien iets hebt, tenzij uit de bijkomende omstandigheden voortvloeit dat die ene avond een soort culminatie is van alle lust die jullie hebben opgekropt in de tijd dat jullie verliefd en stuurloos om elkaar heen dobberden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:39
Verwijderd
Ja, ik ken het. Zelfs zonder met 'm gezoend te hebben.. :/
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:51
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
nou mijn exvriend vond t een gekke vraag toen ik m vroeg of we nou egt iets hadde... heeft ie me nog heel lang mee voor de gek gehouden.. ik von t eig ie zoon rare vraag...
Oud 25-02-2003, 11:05
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik zie een link met dit topic meisjes krijgen makkelijker een ralatie dan jongens
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:14
xearo
xearo is offline
ik ken het. ik kreeg een keer een smsje van een meisje dat ut uit was. maar ik wist niet eens dat we iets hadden. we hadden alleen een paar dagen terug gezoend verder nix.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:34
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
xearo schreef:
ik ken het. ik kreeg een keer een smsje van een meisje dat ut uit was. maar ik wist niet eens dat we iets hadden. we hadden alleen een paar dagen terug gezoend verder nix.
hahaha
Oud 25-02-2003, 11:39
Verwijderd
Hm, dat heb ik zelf gelukkig nooit gehad Want óf ik was het ermee eens dat we wat hadden, óf de ander was het ermee eens dat we niks hadden..

Mja, meestal probeer ik die situatie ook gewoon al van te voren te vermijden door meteen duidelijk te zijn dat het niets meer is dan een keer zoenen enzow..

Mja

ik ben nu wel benieuwd over wie het gaat
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:12
blubblub11
blubblub11 is offline
Hahaha jaaa...of n week of 2 later opeens horen dat je zijn ex bent haha heeeeeeeeeel vaag
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Jah, dat heb ik 1 keer gehad, maar toen heb ik diegene duidelijk gemaakt dat ik niets met hem wilde. We hadden niet eens gezoend, alleen ik vond em wel een interressant persoon en heb toen op een feest met hem zitten praten. Hij bleek een beetje tegen te vallen en vervolgens ook nog te denken dat ik zn vriendin was .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:07
Embraced Pale Death
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mja, meestal probeer ik die situatie ook gewoon al van te voren te vermijden door meteen duidelijk te zijn dat het niets meer is dan een keer zoenen enzow..

Mja
ik dacht dat ik wel heel duidelijk was... maja, dat kwam blijkbaar niet binnen

Citaat:
ik ben nu wel benieuwd over wie het gaat
tuluk ben je benieuwd
Oud 25-02-2003, 20:10
Embraced Pale Death
Citaat:
Ellesje schreef:
pff dan moet je er maar niet zo mee zitten aan te klooien hoor dat is vragen om verwarring, bij sommige mensen dan...
t ligt er maar aan in welke sfeer je zit
als je romantisch met elkaar uit eten gaat en je zoent daarna met diegene, denk je natuurlijk sneller dat er een vonk is dan wanneer je gewoon zit te kleffen tijdens t uitgaan...
Oud 25-02-2003, 20:25
Verwijderd
ik ken het...

zo had ik ooit een date met een jongen. We hadden niet eens gezoend ofzo, maar hij had gelijk al een cadeau voor me meegenomen... verschikkelijk gezegd... en toen ik een paar dagen daarna vertelde dat ik een leuke jongen had ontmoet, was hij helemaal over zijn toeren... hij scheen nog nooit zo slecht behandeld zijn geweest in zijn hele leven... blablabla...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:26
Gevederde
Gevederde is offline
Heb ik ook wel eens last van gehad. Op een discofeest ging een jongen 'intiem' ('k haat dat woord) met mij dansen (ik was voor de eerste keer in een disco, dus overviel me dat een beetje). De jongen deed dat bij heel veel meisjes en een jongen uit mijn klas zag mij dansen. Later hoorde ik dat hij zich daarna dronken had gedronken en later aan de anderen uit mijn klas had verteld dat we wat hadden. Zelf had ik geen flauw idee dat hij dacht dat wij
wat hadden, maar ik wist wel dat hij al een hele tijd op mij verliefd was. Tegenwoordig horen wij tot de zelfde vriendengroep en zijn gewoon goeie vrienden. Probleem opgelost zal ik maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:10
Darkpunker
Darkpunker is offline
*ervaring mee*

Maar dan iets anders.. puur MSN..

Vraag me nog steeds af hoe iemand verliefd kan worden via MSN.. ik bedoel, zonder zelfs ook maar elkaar gezien te hebben.. nah jah, ik moet nog maar even nadenken over wat ik ermee aan moet...
Oud 25-02-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
En dan is het nog het vervelendst als je hem (in mijn geval) moet gaan vertellen dat je hem ECHT alleen als vriend ziet en niet meer

ehmmz

*blaat*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 08:13
Bright Halo
Bright Halo is offline
Geen ervaring mee

Als ik met iemand zoen doe ik dat niet zomaar. En ik ga alleen klef om met iemand als ik zelf ook meer wil.
Oud 26-02-2003, 11:12
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ook wel eens gehad. Van die mensen met wie je gewoon voor 1 avondje hebt gezoend oid. Ik snap niet dat ze niet inzien dat ik zeker niks ga nemen met iemand die ik pas 1 avond ken.

Maar ok... effe to the point komen...

kas heb je nu weer gedaan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:04
Laïs
Laïs is offline
nog geen ervaring mee
Oud 26-02-2003, 19:50
Embraced Pale Death
Citaat:
the exploding boy schreef:
kas heb je nu weer gedaan
ikke??? nix!
eerlijk niet!!!
Oud 26-02-2003, 20:14
Methuselah
Methuselah is offline
nope
Oud 01-03-2003, 12:27
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wel verwarrend volgens mij , nou als je nog maar met elkaar zoent lijkt het niet zo erg, maar als je dan zoiets tegenkomt en die jongen zegt dan ook nog de hele tijd dat hij smoorverliefd op je is enzo en jij loopt helemaal op wolkjes en dan blijkt dat hij het niet meende , wel dan gaat het voor mij toch wel eventjes te ver .

xxx
Faith
Oud 01-03-2003, 12:51
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb het zelfs een keer zo gehad dat er een vriendin naar me toe kwam en zei; ik moet even met je praten.
Dus ik stond al van oh jee, dit is ernstig. Zeg et is meisie.
NOuww......ik wil het uitmaken

Ja, dan sta je toch wel even met je mond vol tanden. Ik wist geen eens dat we dat hadden
Later hoorde ik dus van een vriendin van haar dat ze al een half jaar tegen iedereen zat te vertellen dat ze een vriendje had.
Oud 01-03-2003, 13:04
moenbase
moenbase is offline
Als je haar gewoon als 'normale vriendin' zie, waarom zoen en neuk je er dan mee? Of doe je dat met al-van-hunnie.
Oud 01-03-2003, 16:56
Embraced Pale Death
Citaat:
moenbase schreef:
Als je haar gewoon als 'normale vriendin' zie, waarom zoen en neuk je er dan mee? Of doe je dat met al-van-hunnie.
nou, zoenen is toch lekkor? dus waarom niet?
als je vind dat je t niet moet doen, doe je het niet

en neuken... tja... je hebt wel eens een moment dat je bij elkaar bent en allebei geil... tja...
Oud 01-03-2003, 17:01
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, wel s gehad toen ik in de derde zat. was opzich wel een leuke jongen, we gingen ook heel goed met elkaar om... maar toch, voelde me niet aangetrokken tot hem en hij wel tot mij. Maar we sloegen de armen wel s om elkaar heen enzo dus ik dacht daar niet bij na en ff later wil hij me zoenen. Moest ik m uitleggen waarom ik niet wilde. En ja, dat was niet wat hij verwacht had.
Oud 01-03-2003, 17:55
*mystery*
*mystery* is offline
sja, er was een jongen op wie ik wel even verliefd was, maar hij bleek echt niks te zijn. hij heeft me een paar keer gezoend, maar ik miste mijn (ex)vriend. toen ik met valentijn bij hem (m'n vriend) was, was die jongen heel boos en heeft ie iedereen verteld dat we wat hadden en dat hij het had uitgemaakt.
nu is hij nog steeds verliefd op mij, maar ik niet op hem... ik heb het hem al meerdere malen in z'n gezicht gezegd dat ik hem niet wil, maar hij voelt nog steeds wat voor me, en op de een of andere manier schijnt hij niet te begrijpen dat ik dat niet voor hem voel...
Oud 01-03-2003, 17:58
Era
Era is offline
een keer gehad...heb het eventjes geprobeerd maar werd uiteindelijk toch niks...hij zag er iets meer in dan ik.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten