Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heur ut wel, al die zielige mensjes die geen sex kunne krijge zijn allemaal van die softe anaalridders en houwe nie van Hardcore. Ze discrimineren en moeten van hun ouders altijd maar netjes beschaafd nederlands typen want anders moeten ze al om 7 uur naar bed en hun favoriete boyzone gaan luisteren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
soms best aan te horen maar hoe triest is het publiek......Alhoewel als je op zon feest bent stel ik me zo voor dat je intelligentie goddelijk lijkt tov de gemiddelde bezoeker
![]()
|
Gabber =
![]() Alleen ik vind veel gabber agressief op die feesten (jups ik kom er wel eens) Of het door de drugs komt of niet boeit me niet, maar ik vind dat eng. Dus vandaar dat het onderdrukt wordt ofzo? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik dacht dat het om de inhoud ging , niet dat hij slecht spelt het is niet mijn muziek, ik hou meer van teKno en elektro...
|
/msg nickserv identify jouwass
![]() btw.. gabber tjah.. ik vind het gewoon eentonige rotzooi en de mensen zijn zo low als het maar kan (de MEESTEN, dus niet iedereen). En ik heb vrienden die vrijwilliger zijn in een pop/cultuurpodia en moeten wel eens werken op van die feesten.. De 'meesten' (weer NIET iedereen) waren zo racistisch als de pest en een leuk om te weten... heel veel van hun laten hun bier staan... ![]() trouwens, om ook nog te kijken naar de zovele gejatte samples en beukende covers ![]() en ik wil het niet eens "hardcore" noemen.. maar gewoon "gabber" want het genre "hardcore" verschilt daar enorm mee.
|
Oké ik heb persoonlijk een ongelooflijke hekel aan de muziek, en ik zou hier een heerschende flame kunnen neerplanten, maar om me niet te veel te verlagen zal ik even serieus antwoord geven.
Jaren geleden was Hardcore in. Driekwart van nederland liep met kale koppen in aussies, maar zoals elke trend ging ook die van de hardcore voorbij. Ik zeg nu niet dat hardcore dood is, geen enkele muziekstijl is dood, maar het grote publiek is nu doorgestroomd naar de hihop en arrembie en trance. Daarom zijn er minder hardcore-feesten, en zie je de koppen van de party animals minder vaak op tmf. Dat is nou eenmaal de marktwerking. De massa wil dikke rapnegers met schaarsgeklede dames of opstandige blanke jongens met gebleekte haren, dus de muziekindustrie produceert die muziekl, en de media zendt het uit. Zenden ze iets uit wat niet in is, verliezen ze kijkers. Accepteer het gewoon, over een paar jaar is de R&B "onderdrukt". Ik klaag toch ook niet dat ik te weinig clips van Sisters of Mercy, Bauhaus en The Cure op MTV zie? En als je je aan de regels van de nederlandse spelling houdt word je een stuk sneller serieus genomen. Q.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|