Oud 02-03-2003, 17:10
Verwijderd
Je hebt wel eens zo'n dag waarop alles misgaat. En wanneer ik een rot dag achter de rug heb, dan wil ik altijd zo vroeg mogelijk naar bed. En da ga ik lekker in mijn bedje depressief wezen... Wie kent dat ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 17:11
beija_flor
beija_flor is offline
*steekt vinger op*
Oud 02-03-2003, 17:12
Verwijderd
Als ik me kut voel trek ik me altijd terug en ga mn dieren knuffelen en muziek luisteren op mn kamer.. naar bed wil ik juist niet, ik zoek afleiding op.. dus computer, tv.. als ik maar geen tijd heb om na te denken

maar soms, soms.. ga ik gewoon liggen en huilen Fijn is dat..

maar vroeg naar bed, maakt niet uit hoe ik me voel, benk nooit goed in
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 17:12
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Jah das best wel relaxt......
Oud 02-03-2003, 17:13
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
heel soms
afleiding zoeken werkt beter

maar gebeurt nie vaak, ik stel uit en ontwijk lastige dingen
Oud 02-03-2003, 17:18
thunder110
thunder110 is offline
Op een dag waar alles misgaat ga ik niet vroeg naar bed om vervolgens een beetje medelijden met mezelf te hebben.

Ik ga naar buiten met de hoop een seriemoordenaar tegen te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 17:29
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
ja in bed liggen vind ik dan zoooooo heerlijk
wel met mn discman in (anders val ik vaak bijna meteen in slaap)

als ik echt een rot dag heb gehad
vind ik het juist fijn om erover na te denken
ja dat klinkt misschien gek ofzo, maar door erover na te denken probeer ik een oplossing te zoeken waarna ik 'voldaan' ga slapen ook al is het vaak een oplossing die niet te realiseren is, op dat moment helpt het idee
of ik ga een bepaalde situatie opnieuw doorlopen, en dan komen er allemaal dingen die ik eigenlijk had moeten zeggen of had moeten doen enz.
en vaak dwalen mij gedachten vanzelf af naar hele andere dingen ja ik weet niet, ik vind het fijn ja

maar het hangt ook wel van de gebeurtenissen af, het is niet zo dat ik het altijd fijn vind om erover na te denken. Maar door erover na te denken krijg ik vaak een rustiger gevoel, als ik er niet over na denk heb ik steeds het idee dat er nog iets is, wat ik voor mezelf nog niet opgelost heb. Dan heb ik steeds het idee dat ik nog iets moest doen of dat er nog iets was ofzo.
Oud 02-03-2003, 17:50
Verwijderd
Bed

I wanna go home .. I wanna go home .. oehh how I wanna go home

*werken op zondag is niet gezond*

Bed

Mjah.

Bed + (TV | Stereo | Boek | Fantasie) =
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 17:59
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
naar bed wil ik juist niet, ik zoek afleiding op.. dus computer, tv.. als ik maar geen tijd heb om na te denken
Geldt ook voor mij..
In m'n bed ga 'k mezelf alleen maar zitten
kwellen, nadenken over dingen die gebeurd zijn,
om vervolgens te bedenken wat er allemaal
wel niet gebeurd kon zijn als ik anders gehandeld had..

Als ik echt rust wil hebben, ga ik naar het strand..
Oud 02-03-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Bed

I wanna go home .. I wanna go home .. oehh how I wanna go home

*werken op zondag is niet gezond*

Bed

Mjah.

Bed + (TV | Stereo | Boek | Fantasie) =
(Alicia)

Je werkt teveel :/

Mja ik ga ook een beetje vroeg naar bed vanaaf denk ik...tenzij ik nog naar de film ga vanaaf.

(k)zzie van Timmie & mij
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:10
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Ik ga ook altijd vroeg naar bed als ik me rot voel, als ik geen zin meer heb in de dag. Dan kan je fijn de dag afsluiten, en hopen dat het morgen weet wat beter is.
Als ik niet kan slapen, dan ga ik meestal wat lezen, dan hoef ik tenminste niet te denken..., of ik ga schrijven, dat helpt ook wel eens
Oud 02-03-2003, 18:29
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef:
ja in bed liggen vind ik dan zoooooo heerlijk
wel met mn discman in (anders val ik vaak bijna meteen in slaap)

als ik echt een rot dag heb gehad
vind ik het juist fijn om erover na te denken
ja dat klinkt misschien gek ofzo, maar door erover na te denken probeer ik een oplossing te zoeken waarna ik 'voldaan' ga slapen ook al is het vaak een oplossing die niet te realiseren is, op dat moment helpt het idee
of ik ga een bepaalde situatie opnieuw doorlopen, en dan komen er allemaal dingen die ik eigenlijk had moeten zeggen of had moeten doen enz.
en vaak dwalen mij gedachten vanzelf af naar hele andere dingen ja ik weet niet, ik vind het fijn ja

maar het hangt ook wel van de gebeurtenissen af, het is niet zo dat ik het altijd fijn vind om erover na te denken. Maar door erover na te denken krijg ik vaak een rustiger gevoel, als ik er niet over na denk heb ik steeds het idee dat er nog iets is, wat ik voor mezelf nog niet opgelost heb. Dan heb ik steeds het idee dat ik nog iets moest doen of dat er nog iets was ofzo.
erg bekend, zioets heb ik ook
Oud 02-03-2003, 19:07
rare kwast
rare kwast is offline
jah ik ken het ook wel, ik wil dan meestal eerst onder een hete douche, ogen dicht en het water over me heen laten kletteren en zo de gebeurtenissen op een rij zetten, daarna in bed duiken met muziek en lekker uithuilen
Oud 02-03-2003, 19:13
Eend
Eend is offline
*steekt vinger op*

Mjah, ik heb ook wel van die dagen, dat ik dan de hele dag in mn nest wil blijven liggen
Echt... Mijn psych zeurt ook altijd, dat ik vroeger mijn bed uit moet komen, maar ik vind de ochtenden gewoon nutteloos en er valt dan toch geen reet te doen en dat is alleen maar gevaar om depri te worden, dus dan slaap ik maar gewoon elke ochtend door
Oud 02-03-2003, 19:15
Miracle
Miracle is offline
hmzz, meestal wil ik dan wel lekker in m'n bed gaan liggen... maar omdat ik nooit overdag huiswerk maak, moet ik dat vaak nog doen...
maar ik zet dan vast m'n electrische deken aan, om daarna alsnog snel in m'n bed te duiken...
meestal ga ik dan nog lezen, en tussen de regels door denk ik dan aan wat gebeurt is enzow... of pas als ik het licht uit heb. Soms blijf ik dan heel lang piekeren, maar k hoop altijd dat ik meteen in slaap val
Oud 03-03-2003, 10:31
Verwijderd
ik lig heel vaak op mijn bed te janken of niks te doen of mezelf te haten, echt beter word je er niet van maarja het is het enige wat ik wil doen als ik me kut voel...tsja...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:34
Doopy
Doopy is offline
Ik ga dan altijd snoepen, chocola of zo, werk best goed, of ff lekker trainen, dan kan je alles lekker afreageren(en de chocola er weer af trainen)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
(Alicia)

Je werkt teveel :/

Mja ik ga ook een beetje vroeg naar bed vanaaf denk ik...tenzij ik nog naar de film ga vanaaf.

(k)zzie van Timmie & mij
haha, van dat vroeg naar bed is er niet echt van gekomen lieverd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ga dan mn bed in met een pak koekjes en een fles drinken (als het kan het liefst wijn ofzo.) en dan lekker tv-kijken en boos zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:24
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Je hebt wel eens zo'n dag waarop alles misgaat. En wanneer ik een rot dag achter de rug heb, dan wil ik altijd zo vroeg mogelijk naar bed. En da ga ik lekker in mijn bedje depressief wezen... Wie kent dat ook?
Ik niet! Ik ben vandaag ontslagen, heb gezeik met alles en iedereen, en ik drink nu lekker mn wijn op, ga langs de coffeeshop, en pak daarna de tram om lekker bij mn vriend thuis te hangen tot we in slaap vallen. Ik rust niet voordat ik iets fijns gedaan heb.
Oud 03-03-2003, 21:31
Thomas
Thomas is offline
Dan heb ik juist de neiging om later naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 23:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
thunder110 schreef:

Ik ga naar buiten met de hoop een seriemoordenaar tegen te komen.
Als ik een rotdag heb gehad, en ik ben nog beetje opgefokt.. Dan ben ik nogal agressief en wil dat zelf doen... Wat kank hier tege doen?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Zuig schreef:
*steekt vinger op*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 05:53
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Als ik een rotdag heb gehad, en ik ben nog beetje opgefokt.. Dan ben ik nogal agressief en wil dat zelf doen... Wat kank hier tege doen?
Een CD van K3 opzetten.
Of juist helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 06:34
Yamyam
Yamyam is offline
Ikke. Ik ga altijd al 's middags dan naar bed, lees soms wat en ga slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 20:50
Verwijderd
Ik ga dan meestal eigenlijk (te) laat naar bed, want zodra ik in mn bed lig, ga ik liggen malen, en word ik echt gestoord van mezelf.
Ik ga meestal muziek luisteren en schrijven. Of extra huiswerk maken .
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:13
black rabbit
black rabbit is offline
k probeer t ook wel eens, lukt me nooit, ga k om 2030 ofzo naar bed, slaap ik pas om 0030, zo gaat dat altijd bij mij.. niet zo veel slaap nodig blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:20
Iduna
Iduna is offline
Heel soms wel ja maar meestal ga ik dan juist zo laat mogelijk naar bed omdat ik dan toch niet zo goed kan slapen. Als je eenmaal kan slapen is het wel heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:13
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Rhea schreef:
Ik ga dan meestal eigenlijk (te) laat naar bed, want zodra ik in mn bed lig, ga ik liggen malen, en word ik echt gestoord van mezelf.
herkenning, ik hang meestal te lang op internet, kijk teveel tv, luister muziek.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:30
Mr.Epp
Mr.Epp is offline
Als ik in m'n bed niks ga liggen doen wordt het ook niet beter, ik kan dan beter m'n versterker op 4 draaien en even goed wat rock produceren, dat helpt.
Oud 05-03-2003, 14:31
Hellup
Hellup is offline
in bed, deken over het hoofd, kruik mee en CHOCOLA!! veeel chocola (ooit wel s die witte pralinee blokken geprobeerd?) DIE zijn lekker! en dan eh..voel je je zo weer toppie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten