Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je werkt teveel ![]() Mja ik ga ook een beetje vroeg naar bed vanaaf denk ik...tenzij ik nog naar de film ga vanaaf. (k)zzie van Timmie & mij ![]() |
![]() |
|
Ik ga ook altijd vroeg naar bed als ik me rot voel, als ik geen zin meer heb in de dag. Dan kan je fijn de dag afsluiten, en hopen dat het morgen weet wat beter is.
Als ik niet kan slapen, dan ga ik meestal wat lezen, dan hoef ik tenminste niet te denken..., of ik ga schrijven, dat helpt ook wel eens ![]()
||
Citaat:
![]()
|
jah ik ken het ook wel, ik wil dan meestal eerst onder een hete douche, ogen dicht en het water over me heen laten kletteren en zo de gebeurtenissen op een rij zetten, daarna in bed duiken met muziek en lekker uithuilen
|
*steekt vinger op*
Mjah, ik heb ook wel van die dagen, dat ik dan de hele dag in mn nest wil blijven liggen ![]() Echt... Mijn psych zeurt ook altijd, dat ik vroeger mijn bed uit moet komen, maar ik vind de ochtenden gewoon nutteloos en er valt dan toch geen reet te doen en dat is alleen maar gevaar om depri te worden, dus dan slaap ik maar gewoon elke ochtend door ![]()
|
hmzz, meestal wil ik dan wel lekker in m'n bed gaan liggen... maar omdat ik nooit overdag huiswerk maak, moet ik dat vaak nog doen...
maar ik zet dan vast m'n electrische deken aan, om daarna alsnog snel in m'n bed te duiken... meestal ga ik dan nog lezen, en tussen de regels door denk ik dan aan wat gebeurt is enzow... of pas als ik het licht uit heb. Soms blijf ik dan heel lang piekeren, maar k hoop altijd dat ik meteen in slaap val ![]()
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vroeg naar bed> Doodop? Sweetsurrender | 13 | 09-04-2005 20:34 | |
Seksualiteit |
In volgende relatie sneller met de ander naar bed? groovy | 45 | 28-11-2004 15:58 | |
Liefde & Relatie |
te vroeg naar bed geweest... ** Phoebe ** | 67 | 07-12-2003 16:25 | |
Psychologie |
mijn vriend Verwijderd | 40 | 24-07-2003 21:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |