Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, laat 'm lekker, hij schiet er toch niets mee op, en wij zijn even van 'm af.
|
![]() |
''De beroepsoptimist is het meest bang voor de krijgsheren, die in elke provincie van Irak de dienst uitmaken. ,,Die moeten we iedere keer overreden en afkopen.'' Er is echter ook een kans dat er net oorlog uitbreekt, terwijl Ratelband op zijn vredesmissie is. Gasmaskers en dergelijke heeft hij niet bij zich. ,,Als er een oorlog komt, kom ik waarschijnlijk niet meer terug.''
Bron: www.planet.nl/news |
![]() |
||
Citaat:
![]() *is opeens pro-oorlog*
|
Je hebt me toch een idioten op deze wereld... Geciteerd uit het Utrechts Nieuwsblad: 'Hij hield een monoloog.. maar ik kon het niet helemaal volgen.'
Ach man, kan iemand die gast ff verwijderen, maakt niet uit waar die em naartoe brengt, als er maar geen camara's of journalisten zijn.. (Die gast is namelijk een btje mediageil) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
al een handtekening gescoort??? gladiatorgirl | 71 | 09-03-2003 13:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
15 Februari. Laten we die lieve onschuldige Saddam een hart onder de riem steken Insane Juggalo | 253 | 23-02-2003 19:23 |