Oud 03-03-2003, 20:58
Gaia
Gaia is offline
Hai hai,
En, wie is er nou uiteindelijk echt naar toe geweest??? En wat vonden jullie ervan??

Nou ik ben dus wel geweest in ieder geval.
Het beste vond ik Samael!!!Wow, die waren echt keigoed!!!
2 Jaar geleden had een kennis mij al verteld, dat ik Samael wel hele goeie muziek zou vinden. Nu kwam ik hem gister weer tegen en hij vroeg of ik het nou al kende......maar nee, ik had het nog nooit gehoord.
En toen kwam het optreden wat ongelooflijk mooi zeg!!!
Das echt bestwel mijn muziek......elektronisch....maar toch nog wel metal hehe (Wat dansen die toetsenist en bassist ontzettend leuk trouwens!!!!!!!)

Madder Mortem was ook wel leuk, alleen om ze te zien niezo....ze hebben niet zo'n leuke show erom heen ofzo....bovendien hoeft die vrouw niet zulke strakke kleding aan te hebben van mij, vinnik niet echt mooi als je die uhm..."kwabben" zeg maar zo ziet....maarja ben blij dat ze er zelf geen problemen mee heeft (en dat bedoel ik niet sarcastisch)

Nou uhm Opeth tja, Opeth was VEEEEEEEEEEEEEEEL mooier geweest in een kleine zaal....dus mensen die dinsdag naar Tivoli gaan die hebben daar dan weer geluk mee. Ik had het het mooist gevonden als ik in mijn eentje in een kleine zaal naar ze kon kijken......en uhm..ze mochten van mij wel meer nummers van Still Life spelen....

Autumn..ja die vond ik eigenlijk wel erg leuk! Had ze al in het voorprogramma van Anathema gezien en vond het toen ook al wel leuk. Het enige probleem vind ik van mijzelf...dat ik zo bevooroordeeld ben over van die Within Temptation bandjes. Eigenlijk vind ik Autumn wel heel leuk, maar op de een of andere manier houd ik mezelf daar een beetje in tegen....sonde!!!
Ik vond ze live wel beter bij Anathema...maar ik herkende alle nummers ook al wel.

Paradise Lost.....ja jammer, daar heb ik maar een nummer van gehoord....en dan ook nog niet echt geconcentreert...had ze wel graag beter en langer willen horen, maar ik moest al weer weg...kon anders niet meer thuis komen.....

Cathedral (schrijf je dat zo???)
Nou daar vond ik echt geen ruk aan....De muziek ging echt het ene oor in en het andere oor uit....Ik vond het heel nietszeggend.
Misschien is het op cd wel leuker....maar daar kan ik helaas niet over oordelen.

Tja en die eerste band...daar had ik nog nooit van gehoord en bovendien heb ik ze ook niet live gezien...want toen was ik eerst naar de metalmarket.

Uhm ben ik nu wat vergeten????
nou ik heb in ieder geval Samael cd gekocht
Oud 03-03-2003, 21:21
138
138 is offline
ik was naar metalfest in nighttown geweest en vond dus toch uhm paradise lost wel uber
Oud 03-03-2003, 22:27
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
Hai hai,
En, wie is er nou uiteindelijk echt naar toe geweest??? En wat vonden jullie ervan??

Nou ik ben dus wel geweest in ieder geval.
Het beste vond ik Samael!!!Wow, die waren echt keigoed!!!
2 Jaar geleden had een kennis mij al verteld, dat ik Samael wel hele goeie muziek zou vinden. Nu kwam ik hem gister weer tegen en hij vroeg of ik het nou al kende......maar nee, ik had het nog nooit gehoord.
En toen kwam het optreden wat ongelooflijk mooi zeg!!!
Das echt bestwel mijn muziek......elektronisch....maar toch nog wel metal hehe (Wat dansen die toetsenist en bassist ontzettend leuk trouwens!!!!!!!)

Madder Mortem was ook wel leuk, alleen om ze te zien niezo....ze hebben niet zo'n leuke show erom heen ofzo....bovendien hoeft die vrouw niet zulke strakke kleding aan te hebben van mij, vinnik niet echt mooi als je die uhm..."kwabben" zeg maar zo ziet....maarja ben blij dat ze er zelf geen problemen mee heeft (en dat bedoel ik niet sarcastisch)

Nou uhm Opeth tja, Opeth was VEEEEEEEEEEEEEEEL mooier geweest in een kleine zaal....dus mensen die dinsdag naar Tivoli gaan die hebben daar dan weer geluk mee. Ik had het het mooist gevonden als ik in mijn eentje in een kleine zaal naar ze kon kijken......en uhm..ze mochten van mij wel meer nummers van Still Life spelen....

Autumn..ja die vond ik eigenlijk wel erg leuk! Had ze al in het voorprogramma van Anathema gezien en vond het toen ook al wel leuk. Het enige probleem vind ik van mijzelf...dat ik zo bevooroordeeld ben over van die Within Temptation bandjes. Eigenlijk vind ik Autumn wel heel leuk, maar op de een of andere manier houd ik mezelf daar een beetje in tegen....sonde!!!
Ik vond ze live wel beter bij Anathema...maar ik herkende alle nummers ook al wel.

Paradise Lost.....ja jammer, daar heb ik maar een nummer van gehoord....en dan ook nog niet echt geconcentreert...had ze wel graag beter en langer willen horen, maar ik moest al weer weg...kon anders niet meer thuis komen.....

Cathedral (schrijf je dat zo???)
Nou daar vond ik echt geen ruk aan....De muziek ging echt het ene oor in en het andere oor uit....Ik vond het heel nietszeggend.
Misschien is het op cd wel leuker....maar daar kan ik helaas niet over oordelen.

Tja en die eerste band...daar had ik nog nooit van gehoord en bovendien heb ik ze ook niet live gezien...want toen was ik eerst naar de metalmarket.

Uhm ben ik nu wat vergeten????
nou ik heb in ieder geval Samael cd gekocht
Ik ga morgen naar Opeth, in Utrecht.

Waarom kan je niet naar Tivoli dan...? Is niet zo ver voor jou.

Gefeliciteerd trouwens.
Oud 04-03-2003, 10:45
Brigitte
Brigitte is offline
Woeii ik verheug me op vanavond
Oud 04-03-2003, 10:55
Verwijderd
zijn er nog kaarten voor vanavond? aangezien opeth ontiegelijk rockt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:15
Faery
Faery is offline
Citaat:
a new nose schreef:
zijn er nog kaarten voor vanavond? aangezien opeth ontiegelijk rockt
Had er 1 teveel, gister verkocht .

Ja, vanavond..
Oud 04-03-2003, 11:42
Verwijderd
Op de Tivoli site staat nog niet dat het uitverkocht is, volgens mij wel redelijk up-to-date
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:32
Black Rose
Black Rose is offline
Om 3 uur vanmiddag was 't nog niet uitverkocht.

Whoej, ik ga vanavond.
Oud 04-03-2003, 15:41
White Cluster
White Cluster is offline
wiehie ja en ik ga morgen wat speelde opeth btw?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:50
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
*Gaat vanavond naar Tivoli*

Black Rose, run for your life
Oud 04-03-2003, 17:14
Verwijderd
kga het niet halen helaas
ooit beter
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
a new nose schreef:
kga het niet halen helaas
ooit beter
VIER CARNAVAL
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:47
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Nog maar heel even
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:22
Gaia
Gaia is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Ik ga morgen naar Opeth, in Utrecht.

Waarom kan je niet naar Tivoli dan...? Is niet zo ver voor jou.

Gefeliciteerd trouwens.
Dankje nog
Neej Tivoli is inderdaad niet ver voor mij .....dacht er eerst ook naartoe te gaan....maar ik ben vorige week dus ook al naar 3 concerten geweest en ik heb het toch vrij druk met mijn studie enzow (ga vrijdag ookal naar Meccha en zaterdag naar Shock Front).......bovendien tja het kost wel geld he?!

Ik wil je msn trouwens nog wel hebben he!!!
Oud 04-03-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
VIER CARNAVAL
waar?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 00:16
Black Rose
Black Rose is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
*Gaat vanavond naar Tivoli*

Black Rose, run for your life
Zo eng ben je niet hoor.

Twas geweldig.
Oud 05-03-2003, 00:20
Verwijderd
Was idd super echt zeer relaxte en sociale mensen (had niet anders verwacht tho) en erg droge humor Cool dat ze vooral ook van hun oudere cd's nummers speelden ipv alleen maar Deliverance.

Pluimpje voor Opeth
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:07
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Het was geweldig.

Had trouwens totaal niet verwacht dat ze Serenity Painted Death zouden spelen, omdat ze (zoals Mickael ook al zei) dat nummer zowat nooit live spelen. Maar ik had het wel gehoopt, want ik vind het één van de meest geweldige nummers van Opeth. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ze die opeens begonnen te spelen.

En ze gedroegen zich inderdaad ontzettend relaxt en vriendelijk.

En Black Rose, ik heb jou nergens gezien.
Oud 05-03-2003, 12:52
blacky
blacky is offline
Metalfest was echt geweldig!!!! Vooral Opeth en Samael.....ennuh ik heb het weer heel erg naar m'n zin gehad. Jammer dat ik Opeth niet in Tivoli kon zien, maar ja ik moest werken....moet ook geld hebben he....en verders...het was gewoon gaaf en Opeth heerst de pan uit.
Oud 05-03-2003, 14:05
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Het was geweldig.

Had trouwens totaal niet verwacht dat ze Serenity Painted Death zouden spelen, omdat ze (zoals Mickael ook al zei) dat nummer zowat nooit live spelen. Maar ik had het wel gehoopt, want ik vind het één van de meest geweldige nummers van Opeth. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ze die opeens begonnen te spelen.

En ze gedroegen zich inderdaad ontzettend relaxt en vriendelijk.

En Black Rose, ik heb jou nergens gezien.
Het was idd geweldig En ze speelden The Drapery Falls dus ik was weer blij. De heren bleken over een droog gevoel voor humor te beschikken, en de niet lullen maar spelen attitude van ze was iets waar iedereen zich wel in kon vinden aan de publieksreacties te horen

En natuurlijk niet te vergeten Madder Mortem. Ik vind dit een geweldige band en ze stelden me ook absoluut niet teleur. Wat een strot heeft dat mens! (en wat een klankkast ) En ook live Alleen jammer dat bij het einde van Breaker Of Worlds de hoge noot net niet haalde, maar dat is een schoonheidsfoutje.

oh, en Black Rose stond bij ons (ik en Gifkonijn) op het balkon
Oud 05-03-2003, 14:18
Faery
Faery is offline
In dat geval ben ik de enige die het niet zo geniaal vond. Echt zo'n laten-we-de-band-eens-lekker-lang-aangapen-concertje.

Hoewel de muziek puik was, de humor droog en Madder Mortem ook goed te pruimen was, viel het me toch tegen. Naja...

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:27
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Faery schreef:
In dat geval ben ik de enige die het niet zo geniaal vond. Echt zo'n laten-we-de-band-eens-lekker-lang-aangapen-concertje.

Hoewel de muziek puik was, de humor droog en Madder Mortem ook goed te pruimen was, viel het me toch tegen. Naja...
tsja, maar Opeth speelde ook alleen maar nummers van rond de 10 minuten, dus dat krijg je dan ook zo'n concert moet je ondergaan en ervan genieten.
Oud 05-03-2003, 19:14
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Het was echt vet !
Vond Madder Mortem niet slecht maar ben niet diep onder de indruk. Maar ja ik kwam voor Opeth en ze hebben me niet teleurgesteld De setlist hebben ze goed uitgekozen en ook goed uitgevoerd, hoewel het op cd toch strakker klinkt maar dit heeft ook wel wat
Enige minpunt was dat ik het grootste deel van het concert een beetje aan de zijkant stond, daar stond "toevallig" ook een box en die heeft mn gehoor tijdelijk beschadigd...maar ja gaat hopelijk nog wel s over.

Trouwens dat muziekje dat als "intro" diende, weet niet of er mensen naar Tool in de Oosterpoort waren geweest, maar ik vond dat het daar verdacht veel op leek, alleen een stuk korter...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:49
Gadje
Gadje is offline
help. tiz dus al geweest........WHAAAAAAAAAA gewoon gemist. bij de vorige wask er dan wel...
dus maar wachten op de VOLGENDE..........
ik krijg iets van mezelf.......
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:01
Verwijderd
Nou, ahem. Dat wat ik van de tijd die ik niet op de wc's heb doorgebracht kan herinneren, is te weinig om er een beeld van te vormen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 21:02
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Nou, ahem. Dat wat ik van de tijd die ik niet op de wc's heb doorgebracht kan herinneren, is te weinig om er een beeld van te vormen.
Haha, jij hebt pas echt lol gehad zo te horen !
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:08
Kazanka
Kazanka is offline
Waz SAMAEL er OOWK ???

en ik ben niet geweezt
Oud 05-03-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Haha, jij hebt pas echt lol gehad zo te horen !
Nou, ik had toch liever Opeth gezien dan de vloer van de dameswc, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:36
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Toch wel?

Was jij trouwens ook heel toevallig degene die de vloer boven "bevuild" heeft?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Toch wel?

Was jij trouwens ook heel toevallig degene die de vloer boven "bevuild" heeft?
Mm, weet ik niet. Het zou best kunnen. Maar dat was de schuld van Faery's rare wiet. En aan mijn beslissing om die wiet toch maar met alcohol te combineren. Hmm. Ga je me nou slaan?

[edit] Oh wacht, trouwens. Ik heb het nou wel over Tivoli, he. Het gekots in de 013 heeft niets met mij te maken.

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 22:00
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Mm, weet ik niet. Het zou best kunnen. Maar dat was de schuld van Faery's rare wiet. En aan mijn beslissing om die wiet toch maar met alcohol te combineren. Hmm. Ga je me nou slaan?

[edit] Og wacht, trouwens. Ik heb het nou wel over Tivoli, he. Het gekots in de 013 heeft niets met mij te maken.
Ja ok, had net al heel stuk volgetypt, toen ik me bedacht dat mn avonturen helemaal niet boeiend zijn

Dus om een lang verhaal kort te maken, ik zag een relaxte plek om een jointje te gaan zitten roken, en liep er heen toen ik opeens merkte dat ik ongeveer door "jouw" kots liep... en ik kon er dus ook niet zo lekker meer zitten

Maar ik ga je niet slaan hoor

Ik hoop dat je er ontzettend veel spijt van krijgt en dat het je voor de rest van je leven achtervolgt...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 23:40
White Cluster
White Cluster is offline
woh,ik ben net terug,en het was geniaal!Alleen spijtig dat ik een beetje veel te weinig zag zo met al die grote mensen,en de clean stukjes waren ook verneukt,maar dat lag aan het geluid.The lepper affinity&Demon of the fall waren echt gaaaaaAaAf
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 08:09
melancholy
melancholy is offline
Citaat:
Hybrid schreef:
woh,ik ben net terug,en het was geniaal!Alleen spijtig dat ik een beetje veel te weinig zag zo met al die grote mensen,en de clean stukjes waren ook verneukt,maar dat lag aan het geluid.The lepper affinity&Demon of the fall waren echt gaaaaaAaAf
ik was er ook ik heb zelfs met jou meegereden denk ik

madder mortem als voorprogramma was stom die kon niet zingen

dan opeth - HEERSTG
serenity painted death : âkerfeldt zegt daar zo I WONNA SEE SOME ACTION
dan begint die pit daar zo dodelijk dichtbij te komen en zaten mensjes te croudsurfen ect ...
als h et 'gedaan' was bleef iederen nog een liedje enzo roepen ( omdat iedereen natuurlijk weet dat ze demon of the fall nog spelen) en dan zijn we allen doodgegaan vaarwel
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 10:13
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Hybrid schreef:
Net terug?? Ben je lopend naar huis gegaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 10:20
White Cluster
White Cluster is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Net terug?? Ben je lopend naar huis gegaan ofzo?
ik ben in belgieje geweest jongen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:37
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Dismember schreef:
ik was er ook ik heb zelfs met jou meegereden denk ik

madder mortem als voorprogramma was stom die kon niet zingen

laat je oren eens uitspuiten vent, die meid heeft een wereldstrot
Reageren

Topictools Zoek in deze topic