Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Neej Tivoli is inderdaad niet ver voor mij ![]() Ik wil je msn trouwens nog wel hebben he!!!
|
Het was geweldig.
![]() Had trouwens totaal niet verwacht dat ze Serenity Painted Death zouden spelen, omdat ze (zoals Mickael ook al zei) dat nummer zowat nooit live spelen. Maar ik had het wel gehoopt, want ik vind het één van de meest geweldige nummers van Opeth. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ze die opeens begonnen te spelen. ![]() ![]() En ze gedroegen zich inderdaad ontzettend relaxt en vriendelijk. ![]() En Black Rose, ik heb jou nergens gezien. ![]()
|
Metalfest was echt geweldig!!!! Vooral Opeth en Samael.....ennuh ik heb het weer heel erg naar m'n zin gehad. Jammer dat ik Opeth niet in Tivoli kon zien, maar ja ik moest werken....moet ook geld hebben he....en verders...het was gewoon gaaf en Opeth heerst de pan uit.
||
Citaat:
![]() ![]() En natuurlijk niet te vergeten Madder Mortem. Ik vind dit een geweldige band en ze stelden me ook absoluut niet teleur. Wat een strot heeft dat mens! (en wat een klankkast ![]() ![]() oh, en Black Rose stond bij ons (ik en Gifkonijn) op het balkon
|
![]() |
In dat geval ben ik de enige die het niet zo geniaal vond. Echt zo'n laten-we-de-band-eens-lekker-lang-aangapen-concertje.
Hoewel de muziek puik was, de humor droog en Madder Mortem ook goed te pruimen was, viel het me toch tegen. Naja...
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het was echt vet !
Vond Madder Mortem niet slecht maar ben niet diep onder de indruk. Maar ja ik kwam voor Opeth en ze hebben me niet teleurgesteld ![]() ![]() Enige minpunt was dat ik het grootste deel van het concert een beetje aan de zijkant stond, daar stond "toevallig" ook een box en die heeft mn gehoor tijdelijk beschadigd...maar ja gaat hopelijk nog wel s over. Trouwens dat muziekje dat als "intro" diende, weet niet of er mensen naar Tool in de Oosterpoort waren geweest, maar ik vond dat het daar verdacht veel op leek, alleen een stuk korter... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() [edit] Oh wacht, trouwens. Ik heb het nou wel over Tivoli, he. Het gekots in de 013 heeft niets met mij te maken. ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 21:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus om een lang verhaal kort te maken, ik zag een relaxte plek om een jointje te gaan zitten roken, en liep er heen toen ik opeens merkte dat ik ongeveer door "jouw" kots liep... en ik kon er dus ook niet zo lekker meer zitten ![]() Maar ik ga je niet slaan hoor ![]() Ik hoop dat je er ontzettend veel spijt van krijgt en dat het je voor de rest van je leven achtervolgt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() madder mortem als voorprogramma was stom die kon niet zingen dan opeth - HEERSTG serenity painted death : âkerfeldt zegt daar zo I WONNA SEE SOME ACTION dan begint die pit daar zo dodelijk dichtbij te komen en zaten mensjes te croudsurfen ect ... als h et 'gedaan' was bleef iederen nog een liedje enzo roepen ( omdat iedereen natuurlijk weet dat ze demon of the fall nog spelen) en dan zijn we allen doodgegaan vaarwel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|