Ik ben vorige week op skivakantie geweest en dan gaat er altijd familie mee. Verder waren er ook twee jongens en een meisje die bevriend met mijn neefje en nichtje zijn.In die week ben ik wat voor het meisje gaan voelen (Julia heet ze) en zij ook voor mij.
Vrijdagavond was het hellemaal gezellig aangezien vrijwel iedereen sliep, behalve Julia en ik. Het probleem is echter dat zij Zwitsers is en ik hier gewoon in Nederland woon

. We hebben die avond dus maar besloten dat we beter niks kunnen beginnen aangezien dat over die afstand toch niet werkt. Gisteren was het afscheid nemen dan ook niet echt leuk en ik voel me nog steeds vrij kut.
Wat moet ik nu doen, ik heb er mail adres en mobiel nummer, maar ik wil ook weer niet al te opdringerig overkomen (ik heb al gemaild) en weet dus echt niet wat ik moet doen.
Ik heb kans dat ik er in de meivakantie zie omdat ik dan weer in Zwitserland ben (wel in een ander gedeelte) maar hopelijk gaan we langs bij mijn familie. Volgend jaar is ze er hopelijk weer in de skivakantie maar dat duurt weer een jaar
Ik weet echt niet wat ik moet doen en eigenlijk hoop ik dat iemand hier een beetje ervaring mee heeft.