Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke kleur is je haar nu dan, van zichzelf (Blond???), kan ik niet echt uit je berichtje opmaken, ik heb blond haar en weet ook niet wat voor kleur ik het zal verven want een kleurtje lijkt me wel leuk, ben alleen bang dat het er niet uit ziet.
||
Citaat:
![]() ![]() en ik wil het rood verven..niet felrood..maar iets met rood...ben alleen bang dat ik gigantisch voor *** ga lopen ![]()
|
![]() |
ik had blond, heel licht blond haar en een lichte huid en heb het eerst koper blond geverfd, dat stond al beter. Daarna heb ik het koper geverfd, stond nog beter. Daarna koper rood, stond ook leuk, en toen hot spicy van feria
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik dacht ook eerst dat ze daar alleen maar je haaart kort konden knippen en fel rood konden verven. Maar dat is echt niet zo, het zijn gewoon veel betere kapper, het zijn tenminste kappers met talent voor het vak. Niet van die domme cosmo kapper blondjes met een permanentje en de laatste tint blond in hun haar die net van de kappersschool komen. Trouwens, je krijgt alleen en lelijk oranje kleur als je onnatuurlijk koper neemt. |
![]() |
|
Rood haar is altijd leuk, maar het mag best een beetje fel, anders krijg je zo'n matte uitstraling.
Zwart is, als je donkerblond bent, meestal een minder goed idee. Dat maakt je huid vaak erg bleek en je gezicht lijkt daardoor heel hard. Behalve als je gothic bent en dat je bedoeling is, moet je dat niet doen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
geloof me bij rood krijg je ook geen mooie uitgroei...ik heb ook beetje donkerblond haar en rood geverft en de uitgroei ziet er nou niet echt charmant uit...ik heb het geloof ik al 6 keer geverft de laatste paar maanden
||
Citaat:
![]() want het enige wat me tegenhoud, is de uitgroei strax..ziet dat er niet onwijs dom uit?
||
Citaat:
|
ik ben ook blond en heb het ook een keer rood geverfd, maar het sleet langzaam, ( het was van dat spul wat er na 6x wassen uit zou gaan, maaar dat gebeurde dus niet) En doordat het sleet viel de uitgroei niet op. Maar het slijten duurde mij te lang, dus heb ik het na een half jaar maar weer geblondeerd. Toen had ik het iets lichter dan mijn eigen kleur, en dat is er nu ook bijna uit, en nu heb ik hele mooie natuurlijke uitgroei. ( mensen geloven niet dat ik uitgroei heb
![]() Dus je kan het best iets nemen wat slijt, denk ik
|
op blond slijt altijd langzaam.
je hebt eingelijk altijd last van uitgroei. opzich hoeft eht niet zon punt te zijn. vind ik. of je laat eht als je het zat bent gewoon helemaal weer beejt in je eigen kleur verven. rood is meestal wel mooi oor blonde mensen omdat ze enigzins bleker zijn dan dus donkerharige mensen. meestal. en rood staat altijd wel mooi. maar beter zon koper kleur dan donker rood. denk ik.
||
Citaat:
naja dom is het niet, maar om nou te zeggen dat het echt mooi is nee. het valt echt ontzettend op omdat rood zo verschilt van je eigen haarkleur ![]()
|
ik heb heeel lang nagedacht en ik ga morgenochtend naar de kapper
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |