Oud 06-03-2003, 10:18
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
hoi bezoekertjes!

wie van jullie hebben een hamstertje?
(ik heb verder ook parkieten, daarover meer in mn topic "zelf vogels kweken") ik was wel benieuwd naar leuke verhaaltjes over die beestjes.
de mijne is een keer weggelopen en via een spoor van etensrestjes dat ie achterliet vonden we m terug.
ook wil ik ff kwijt dat niet alle hamsters bijterige krengen zijn hoor! ze bijten alleen als ze schrikken, al denken veel mensen dat t gestoorde moordenaars zijn
Oud 06-03-2003, 10:30
AlopiA
AlopiA is offline
ik heb er 4
koele beesten
mijn dwerghamster was altijd superagressief tegen andere hamsters, als hij aan de linkerkant van de kooi nog eens hamsterkooi zag staan, waren de spijltjes aan die kant helemaal kaalgevreten
stoer
helaas heb ik hem ongeveer vorige week in moeten laten slapen, hij had een tumor.
Oud 06-03-2003, 12:52
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
ik heb ook een keer een dwerghamstertje gehad, een witte met een grijze streep op zn rug=errug lief!
hij heeft een keer me ma in der neus gebeten, hij beet onwijs veel mensen behalve mij
was ook heel verdrietig toen ie dood ging
hou je die hamstertjes met meerdere in een kooi dan?
Oud 06-03-2003, 18:49
AlopiA
AlopiA is offline
nee, hield/houd de hamsters in aparte kooien, maar er stonden er 2 naast elkaar, en dan beet 'ie aan die spijltjes aan de kant waar de andere hamsterkooi stond.
Oud 06-03-2003, 19:56
Verwijderd
k heb dr 1.. al 2 jaar.. maar ik ben eigenlijk neit zo goed voor dr.. vroeger gaf ik dr al niet zo heel veel aandacht.. nu kan het niet meer omdat we een hond hebben
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 07:32
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
ik heb ook weinig tijd voor mn hamstertje....maar hij slaapt toch overdag. wij hebben verder nog een cavia en 4 parkieten, en 5 jonge parkieten.... maar s'avonds heb ik meestal wel tijd voor m.

hij heet trouwensPinky
Oud 07-03-2003, 08:45
AlopiA
AlopiA is offline
wij hebben ook veel dieren thuis, maar persoonlijk vind ik dat geen reden om je huisdier (wat voor dier dan ook) geen aandacht meer te geven. wij hebben 1 hond, 2 katten, 4 hamsters, 1 woestijnrat, 1 cavia en 2 ratten.
Voor allemaal willen we zo goed mogelijk zijn. 1 van mijn hamsters, heeft hele lange nagels, eens in de week probeer ik ze dan te knippen, en dat lukt echt niet al te best!

@ ********: je geeft je hamster toch wel elke dag schoon water en verse groente?
Oud 07-03-2003, 08:54
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef:

@ ********: je geeft je hamster toch wel elke dag schoon water en verse groente?
nou ehh eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:51
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
is wel belangrijk hoor, dat je water en groenten/fruit elke dag ververst. rot eten kan nogal wat problemen veroorzaken. voer hoeft niet elke dag, want ze hamsteren hun bakje leeg, dus lijkt het net of ze geen eten meer hebben.
Oud 07-03-2003, 10:43
Verwijderd
zeg is het normaal dat je een hamster eruit haalt, met hem speelt (niet te logisch nadenken) en dan hyperactief terug de kooi in gaat?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:53
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
bij pinky wel
Oud 07-03-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Sjaantjuh schreef:
is wel belangrijk hoor, dat je water en groenten/fruit elke dag ververst. rot eten kan nogal wat problemen veroorzaken. voer hoeft niet elke dag, want ze hamsteren hun bakje leeg, dus lijkt het net of ze geen eten meer hebben.
ja dat snap ik maar ik heb gewoon normaal voer... verder niet echt wat.. ja wel een steentje ofzo maar meer ook niet.. soms geef ik em wel snoepje maar geen verse groente
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:42
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
je beesie gaat wel langer mee als je m wel groente/fruit geeft en tis toch weinig moeite om ff een stukje appel te snijden en te geven?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten