Advertentie | |
|
![]() |
|
Kan iemand mij helpen?
Ik ben er nog steeds niet uit. Gister heb ik mijn vriend gesproken en gevraagd waarom hij zo gek deed enzo en toen hebben we dus ruzie gekregen. ![]() Ik weet het niet meer. Please help me!
|
Ehm....je twijfelt en wilt met hem naar bed ?
||
Citaat:
Ik denk dat ik hem een brief zou schrijven, wel een beetje laf misschien, maar wel beter te doen dan hem het recht in zijn gezicht zeggen denk ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() NEeh, even serieus. Het is idd wel merkwaardig dat je blijkbaar wel met em naar bed wil. Ten eerste.....hoelang hebben jullie al wat? Als het relatief nog niet zo lang is, zou ik het er niet zo heel zwaar op leggen, en het gewoon uitmaken. Het is duidelijk dat jij je niet prettig voelt bij hem, want je durft geen eens een goed gesprek met hem te beginnen omdat ie zo snel boos word. En je hoeft hem er echt niet bij te vertellen dat het mede komt omdat je iemand anders leuk vind. Dat is voor hem waarschijnlijk ook alleen maar vervelend. Maar bedenk wel is voor jezelf of je nou echt van die andere jongen houd, of dat het zomaar een bevlieging is. Als je het nu uitmaakt kan je niet meer terug.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vroeg het gewoon voor als het er een keer van komt dat wil ik wel weten hoe of wat. Ik kan dan namelijk niet ff snel naar ut forum schieten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=403227
Het bovengenoemde topic laat ik open, want daar staat de meeste achtergrondinformatie. Deze doe ik dus dicht..het gaat namelijk over precies hetzelfde. xx |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik het haar? Verwijderd | 1 | 08-01-2015 21:38 | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het mijn ouders? !anoniempje! | 23 | 07-05-2014 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik het haar? JustAsking | 4 | 20-02-2010 16:06 | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het? Redhair | 25 | 30-01-2004 09:59 | |
Psychologie |
hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica | 30 | 22-01-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik haar dat ik verliefd op haar ben? LittleProblem | 17 | 04-12-2002 19:44 |