Advertentie | |
|
![]() |
|
oke, ik had dus iets gevonden op internet en toen heb ik een mailtje naar hem gestuurd en dit was het antwoord: (ik snap er zelf geen hol van dus moet je zelf maar ff kijken):
![]() ![]() ![]() Albino's worden gekweekt over lutino en moeten split zijn voor witkop.Ik heb hier een voorbeeltje hoe je het best aan albino's komt. Man: lutino split witkop x pop lutino split witkop daar komen dan de volgende jonge uit. zowel mannen als poppen 12.5% lutino 25 % lutino split witkop 12.5% albino's. Indien je een albino hebt en daar steek je een witkop op dan bekom je het volgende. 50% mannen witkop/lutino 50% poppen albino's. Het beste is altijd met splitvogels verder te kweken zo bekom je goede en sterke vogels. Ik hoop u hiermee wat te hebben geholpen en indien je eens wil komen kijken naar de vogels ben je altijd welkom,ik bezit nogal wat mutatie zoals witkop in gepareld en bont,geelwang nog niet veel te vinden,albino's en veel meer. wel op voorhand een seintje geven. Dat was het dus. Ik hoop dat je er iets mee kunt. ![]() ![]()
|
hoi, ik was ook ff als "grote oneindig" op het forum, ben dus dezelfde maar dat naamveranderen deed ik ivm irritante mensen
bedankt voor je info, alleen weet ik niet wat "splitkop" parkieten zijn, heeft dat te maken met de kleuren? weet je ook nog wat boeken over fok&kleurslagen? en weet jij welke kleuren er ongeveer uit mijn parkieten kunnen komen? de volgende kleuren heb ik: olijf vrouw olijf man (zoon van olijf vrouw) wildkleur man (vader olijf man olijfkleur man (zoon van bovenstaande vrouw en man tweede paartje+jongen wildkleur man lichtgroen vrouw jongen: vrouw hemelsblauw (licht) vrouw geelbont weet jij welke kleuren ik daarmee kan krijgen? (zonder inteelt natuurlijk) alvast bedankt
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|